۵۷۴۴۰۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

احتمال تاخیر در برخی از پروازهای حجاج

رئیس سازمان هواپیمایی به عدم تعهد برخی شرکتهای هواپیمایی عربستان سعودی در انتقال تعدادی از حجاج ایرانی اشاره کرد و گفت:می‌طلبد که حجاج، موضوع افزایش تعداد زائران را درک کنند البته اگر قرار است تاخیراتی صورت گیرد، پیش‌تر از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان هواپیمایی به عدم تعهد برخی شرکتهای هواپیمایی عربستان سعودی در انتقال تعدادی از حجاج ایرانی اشاره کرد و گفت:می‌طلبد که حجاج، موضوع افزایش تعداد زائران را درک کنند البته اگر قرار است تاخیراتی صورت گیرد، پیش‌تر از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

علی عابدزاده امروز در مراسم بدرقه رسمی نخستین گروه از حجاج حج تمتع ۹۶ اظهار کرد: امسال در مجموعه هواپیمایی به‌دنبال ایمنی، سلامت و اکرام زائران حج تمتع هستیم و از هیچ خدمتی به آنان دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: پروازهای حج تمتع امسال که از روز گذشته آغاز شده حدوداً دو ماه به طول می‌انجامد که آخرین پرواز اوایل مهر ماه امسال انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به عدم تعهد برخی شرکتهای هواپیمایی عربستان سعودی در جابجایی مسافران حج تمتع کشورمان اشاره کرد و گفت: بنابر توافق انجام شده میان دو طرف، قرار بود تا نیمی از پروازهای حج امسال از سوی شرکتهای هواپیمایی سعودی انجام شود اما متاسفانه برخی از این شرکتها از تعهدات خود سرباز زدند.

به گفته عابدزاده، حدود ۲۶ هزار نفر از مسافران حج امسال که قرار بود از سوی شرکتهای هواپیمایی سعودی اعزام شوند به سیستم حمل و نقل هوایی ما اضافه خواهند شد و این مسئله بهره‌گیری از همه امکانات را در روزهای آتی می‌طلبد.

وی تاکید کرد: طی دو روز گذشته متوجه افزایش تعداد مسافران در سیستم حمل و نقل هوایی خود شدیم که این مهم برنامه‌ریزی سنگینی را می‌طلبد البته اطمینان می‌دهیم که از همه امکانات برای رفاه حال زائران بهره بگیریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: از همه همکاران می‌خواهیم که با توجه به شرایط ویژه‌ای که در جابه‌جایی مسافر پدید آمده، همکاری لازم را برای رفع حداقل کمبودها و رفاه مسافران به‌کار ببندند.

عابدزاده اظهار کرد: عزیمت زائران ایرانی حج تمتع، ورود و خروج مسافران به کشور و همچنین ورود مهمانان ویژه در روزهای آتی، می‌طلبد که تمامی خطوط هوایی کشور همکاری و دقت لازم را در جابجایی مسافران داشته باشند.

وی به شرایط هوایی و فرودگاهی عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: امسال دولت عربستان تعداد بیشتری از حجاج را پذیرفته که این هم یکی از موضوعات مهم در حمل و نقل مسافران محسوب می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مجموعه فرودگاهی عربستان تغییری نداشته است، گفت: امسال تعداد مسافران حج در عربستان نیز افزایش یافته که باز هم این موضوع‌، شرایط را برای خطوط هوایی ما و فردودگاهی ما محدود خواهد کرد.

عابدزاده ادامه داد: می‌طلبد که حجاج محترم، موضوع افزایش تعداد زائران را درک کنند البته اگر قرار است تاخیراتی صورت گیرد، پیش‌تر از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: زائران کشورمان باید بدانند که ما حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهیم که پروازهای حج به‌موقع و در امنیت کامل انجام گیرد اما به هر حال محدودیت آن طرف از سوی ما کنترل نمی‌شود و ما فقط برای فرودگاههای کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج