جاباما
۵۷۴۵۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رودخانه دز، جان جوان ۱۷ ساله را گرفت

رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول گفت: ساعاتی پیش رودخانه دز جان یک جوان ۱۷ ساله را گرفت.

خبرگزاری فارس: عبدالحسین معظم‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در دزفول با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای اطلاع‌یافتن از وضعیت مفقودین حادثه گردشگران اهوازی که برای کوهنوردی به کول خرسان آمده بودند ادامه دارد، اظهار کرد: ساعاتی پیش یک تماس تلفنی مبنی بر ایجاد یک حادثه غرق‌شدگی به سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول از سوی شهروندان گزارش شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل شماره سامانه ۱۲۵ برای پاسخگویی به نیاز شهروندان در وضعیت‌های خاص افزود: پس از دریافت گزارش از طریق شهروندان مأموران ایستگاه شماره ۳ برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به محل اعزام شدند.

رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول افزود: یک جوان ۱۷ ساله که در کنار خانواده خود به فعالیت شنا پرداخته بود، توسط قایق‌های امداد و نجات مستقر در محدوده پل قدیم از آب بیرون کشیده و بعد از آن آتش‌نشانان و اهالی منطقه به اقدامات پزشکی مبادرت کرده و سپس توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اعزام شد.

وی تصریح کرد: پس از پیگیری در جهت اطلاع یافتن از حال جوان ۱۷ ساله متاسفانه مشخص شد جوان ۱۷ ساله بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده است.

معظم‌فر بیان کرد: تلاش برای یافتن مفقودین حادثه گردشگران در روز دوازدهم ادامه یافته که متاسفانه تا این لحظه اثری از ۲ مفقودشدگان حادثه چال‌کندی دزفول به‌دست نیامده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج