۵۷۵۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش جباری به صحبت های فتح الله زاده

شماره ۸ می گوید که در مدت اخیر هیچ تماسی از طرف مسوولان نداشته و با کسی در مورد جلسه یکشنبه شب حرف نزده. جباری می گوید فعلا وقتش پر است و در مورد استقلال اظهارنظر نمی کند

واکنش جباری به صحبت های فتح الله زاده

روزنامه تماشا: شماره 8 می گوید که در مدت اخیر هیچ تماسی از طرف مسوولان نداشته و با کسی در مورد جلسه یکشنبه شب حرف نزده. جباری می گوید فعلا وقتش پر است و در مورد استقلال اظهارنظر نمی کند

«اصلا کسی با من تماس نگرفته. لابد خودشان با خودشان حرف زده اند.» این اولین واکنش مجتبی جباری در مورد جلسه شنبه شب است که طبق ادعای مسوولان استقلال قرار بود مجتبی جباری شنبه شب به باشگاه استقلال برود و در مورد مشکلش با علی فتح الله زاده صحبت کند. شماره 8 به این جلسه نرفت و علی فتح الله زاده در مصاحبه با ایسنا گفت: «من خودم را مکلف می دانم با جباری قرارداد نبندم.»

واکنش جباری به صحبت های فتح الله زاده

مدیرعامل استقلال البته هفته قبل هم حرف هایی مشابه همین را زده بود. موضع گیری ها علیه جباری از مصاحبه اش شروع شد. او بعد از بازی تیم ملیدر مورد استقلال گفت: «شرایط استقلال خیلی بد و به نوعی مسخره است. تیمی که قهرمان شده و در جام باشگاه های آسیا نتیجه ای به این خوبی گرفته است هنوز پاداش هایش را نگرفته که هیچ، قراردادهای بازیکنان هم تسویه نشده و البته بدون مربی در حال تمرین است.»

مجتبی جباری از ان مصاحبه تا امروز سکوت کرده و هیچ حرفی نمی زند. باشگاه استقلال البته علیه او بیانیه صادر کرد و مسوولان باشگاه یکی یکی گفتندکه او را نمی خواهند. جباری در این مورد به تماشا می گوید: «من از آن روز هیچ حرفی نزده ام اما مردم باید بدانند که جباری عصبانی است از این بیانیه اما از آن روز تا الان هیچ چیز تغییر نکرده. همه چیز در باشگاه همان شکلی است که قبلا بود.»
در چند روز اخیر، مسوولان استقلال از بهبود شرایط و روابطشان با جباری خبر داده اند: «هیچ کس با من حرف نزده. اصلا معلوم نیست دارند با چه کسی از طرف من حرف می زنند؟ فکر کنم خودشان با خودشان حرف می زنند.»

شماره 8 اصلا دوست ندارد در مورد صحبت های فتح الله زاده و مسوولان استقلال موضع گیری کند و وقتی صحبت های مدیرعامل استقلال را می شنود در مورد ماندن یا نماندن می گوید: «من به این چیزها فکر نمی کنم. این روزها خیلی درگیر کارهای رستورانم هستم که همسرم زحمت طراحی اش رو می کشه. این کارها وقت زیادی رو توی روز از من می گیره و نمی توانم به چیزهای دیگری فکر کنم.» و پیشنهادهایی که از تیم های دیگر دارد: «من دو پیشنهاد از تیم های داخلی دارم و یک پیشنهاد از تیم های خارجی که مشغول بررسی آنها هستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ALI ESTEGHLALI

      به سلامت
      هرچی داری از استقلال است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج