۵۷۵۲۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ غیرممکن‌‌های مخالفانِ اصولگرا

اظهار نظرهای برخی دوستان در هفته اخیر به گونه اي بوده است که می‌توان گفت برخی مخالفان دولت به نوعی عرفان رسیده‌اند. یعنی از یک جایی به بعد این‌قدر مخالفت کرده‌‌اند که نیرویی بر آن‌ها مستولی می‌شود و یکهو میبینی از فردا به موافق....

وحید میرزایی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

اظهار نظرهای برخی دوستان در هفته اخیر به گونه اي بوده است که می‌توان گفت برخی مخالفان دولت به نوعی عرفان رسیده‌اند. یعنی از یک جایی به بعد این‌قدر مخالفت کرده‌‌اند که نیرویی بر آن‌ها مستولی می‌شود و یکهو میبینی از فردا به موافق تبدیل شده‌اند و حرف‌هایی می‌زنند که خودشان تا دیروز به تند‌ترین شکل به آن می‌تاختند.

ذوالنور نماینده پایدار مجلس در مصاحبه‌ای از برجام دفاع کرده است و وحید یامین‌پور مجری دوست داشتنی و تو دل بروی این روزهای صدا و سیما به لغو کنسرت استاد ناظری در قوچان انتقاد کرده است. تصور کنید، وحید یامین‌پور. با همین فرمان پیش برود احتمالا شاهد چنین اظهار نظرهایی از منتقدان خواهیم بود:

قالیباف: من علاقه زیادی به دانشجوها همچنین چهار درصدی‌‌های عزیز دارم و انشاا... در انتخابات بعد صادقانه حامی چهار درصدی‌‌های عزیز جامعه خواهم بود.

کیهان: طبق صدها سند انکار ناپذیر، اصلاح‌طلبان رابطه مستقیمی با جورج سوروس و اندیشکده ضد ایرانی پیتر اشمایکل ندارند. همچنین طبق گزارش‌‌های رسیده، دلیل اصلی انقراض مارمولک سبز کویر لوت، کشورهای غربی و عوامل وابسته داخلی نیستند.

علم‌الهدی: مشهد باید به پایتخت فرهنگی کشور تبدیل شود و در همین راستا هنرهایی همچون موسیقی، سینما و نقاشی اولویت دارد.

ابراهیم رئیسی: بنده انزجار خود را از خواننده زیر زمینی تتلو اعلام داشته و از این پس به آواهای سنتی ایرانی گوش می‌‌دهم.

محسن رضایی: بنده دیگر در انتخابات شرکت نخواهم کرد.

حسن عباسی: طبق دکترین بنده، مبانی نظریِ‌ اصلاح‌‌طلبان، میانه‌‌روها، چپ‌‌ها، راست‌‌ها، پایینی‌‌ها، بالایی‌‌ها، آبزیان، خزندگان، پرندگان، جهندگان، پلانکتون‌‌ها، لیبوپلانکتون‌‌ها و حتی موجودات تک سلولی، لیبرالی نیست و در میان آن‌‌ها گروه‌‌ها و جریان‌‌هایی رفت و آمد دارند كه هیچ تفاوتی با آدم‌‌های معمولی ندارند. همچنین هنوز در دنیا موجوداتی می‌‌زیند که اندیشه لیبرالیسم بر آن‌‌ها حاکم نشده است.

محمود احمدی نژاد: ...

به دلیل اینکه واقعا معلوم نیست در حال حاضر محمود احمدی‌نژاد کلا با چه کسی است و اصلا با چه کسی کار دارد و چند چند است دقیقا؛ بنابراین از پیش بینی او به شدت خودداری می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج