۵۷۵۳۱۸
۳ نظر
۵۰۷۷
۳ نظر
۵۰۷۷
پ

مردی که هرروز تا محل کارش شنا می‌کند

برای بنجامین دیوید ۴۰ ساله، رفت و آمد واقعا یک تجربه راحت است. او هرروز در رودخانه ایزار شیرجه می‌زند و دو کیلومتر تا محل کارش شنا می‌کند.

برترین ها: بیشتر مسافران مونیخ هرروز صبح ساعت‌ها در ترافیک گیر می‌کنند یا سعی می‌کنند با فشار سوار یکی از قطارهای شلوغ مترو شوند. اما برای بنجامین دیوید ۴۰ ساله، رفت و آمد واقعا یک تجربه راحت است. او هرروز در رودخانه ایزار شیرجه می‌زند و دو کیلومتر تا محل کارش شنا می‌کند.

او یکی از هزاران مونیخی بود که سعی می‌کرد راه خودش را در میان جاده‌های شلوغ و مسیرهای دوچرخه برای رسیدن به محل کارش پیدا کند، اما دو سال پیش او تصمیم گرفت یک راه ساده‌تر پیدا کند و به نظر رسید رود ایزار گزینه خوبی است. این رودخانه درست از کنار آپارتمان او می‌گذرد و زمانی یکی از محبوب‌ترین مسیر‌ها بین رم و وین بود که با قایق در آن سفر می‌کردند.

بنجامین که بنیانگذار و سخنگوی کمیسیون تحقیقاتی فرهنگ و تجارت در مکان‌های عمومی است، دو سال است هرروز صبح آپارتمانش را ترک می‌کند از خیابان عبور می‌کند و در رودخانه ایزار می‌پرد و نیم ساعت شنا می‌کند. سپس خودش را خشک می‌کند، تیشرتش را می‌پوشد و با نوشیدن یک کاپوچینو منتظر همکارانش می‌شود که از ترافیک سنگین برسند. او برای خشک نگه داشتن وسایلش از یک کیف مخصوص استفاده می‌کند که نه تن‌ها ضد آب است بلکه با هوا پر می‌شود و مثل یک شناور عمل می‌کند. این کیف لپتاپ، کاغذ‌ها و لباس‌های بنجامین را خشک نگه می‌دارد و کمک می‌کند دست هایش هنگام شنا خسته نشوند.

بااین حال شنا در رودخانه می‌تواند خطرناک باشد و او که مرد خانواده است نمی‌خواهد زندگی خودش را برای صرفه جویی در زمان به خطر بیندازد، بنابراین هرصبح، دما و شدت آب را بررسی می‌کند و اگر شرایط مناسب نباشد راه دیگری را انتخاب می‌کند. او در حال حاضر تن‌ها کسی است که از این روش استفاده می‌کند، اما با وجود ۳۰ هزار نفری که هر سال به این شهر آلمانی مهاجرت می‌کنند ترافیک هرروز بدتر می‌شود و او انتظار دارد افراد بیشتری برای سفرهای روزانه خود از این روش استفاده کنند.
مردی که هرروز تا محل کارش شنا می‌کند
مردی که هرروز تا محل کارش شنا می‌کند
مردی که هرروز تا محل کارش شنا می‌کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابش خیلی کثیفه

    • شیما

      :-\

    • ali

      اگر روزی دو کیلومتر شنا میکنه چرا اینقدر شکم داره .
      من یه ماه هفته دوبار شنا میرفتم شکمم کلا آب شد ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج