۵۷۵۳۱۹
۳۱ نظر
۵۰۰۵
۳۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شکنجه پسر ۱۱ ساله به دست پدر شیشه‌ای

زن جوان که از شکنجه‌ها و کودک‌آزاری‌های شوهر شیشه‌ای خود، خسته شده بود، وقتی پسر ١١ساله‌اش را در یک‌قدمی مرگ دید، از ماموران درخواست کمک کرد. پس از دستگیری این پدر شکنجه‌گر، راز قتل پسر ٥ماهه او نیز فاش شد.

روزنامه شهروند: زن جوان که از شکنجه‌ها و کودک‌آزاری‌های شوهر شیشه‌ای خود، خسته شده بود، وقتی پسر ١١ساله‌اش را در یک‌قدمی مرگ دید، از ماموران درخواست کمک کرد. پس از دستگیری این پدر شکنجه‌گر، راز قتل پسر ٥ماهه او نیز فاش شد.

روز هشتم مردادماه امسال زنی به کلانتری ١٥٩ بیسیم رفت و از ماموران برای نجات جان پسرش که هدف کتک‌های پدرش قرار گرفته بود، درخواست کمک کرد. خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی ماجرا به خانه آنها رفتند و پس از دستگیری پدر شیشه‌ای، محسن ١١ساله که نمی‌توانست روی پاهایش بایستد، همراه مادر و دو خواهر و برادر دیگرش در اختیار مددکاران اجتماعی قرار گرفتند.

محسن که دیگر طاقت شکنجه‌های پدرش را نداشت، وقتی پیش‌روی قاضی پرونده قرار گرفت، درحالی ‌که اشک می‌ریخت، خواست بهزیستی سرپرستی‌اش را برعهده بگیرد.

سرنوشت تلخ پسر نوجوان

محسن از همان ابتدا به خاطر اعتیاد شدید پدرش زندگی سختی را تجربه کرد. کودک‌آزاری و شکنجه‌های پدرش او را از همان دوران کودکی‌اش زجر می‌داد. روزهایی که همه کودکان دوست دارند در آغوش پدرشان باشند، محسن آرزو می‌کرد که پدرش بتواند مواد تهیه کند تا در عالم خماری او را به باد کتک نگیرد.

سرنوشتی تلخ در دوران کودکی محسن رقم خورد و درحالی‌ که او تنها ٢ساله بود، به خاطر شدت شکنجه و کتک‌های پدرش دیگر نتوانست قدم بردارد و از ناحیه پا فلج شد. این ماجرا به خاطر ترس مادر از شوهر و این‌که کسی از او حمایت نمی‌کند، برای همیشه پنهان ماند.

محسن دیگر حتی نمی‌توانست برای فرار از دست کتک‌های پدرش قدم بردارد و همیشه تسلیم شکنجه‌های پدر شیشه‌ای‌اش بود. ماجرای پنهان دیگر این زندگی زمانی فاش شد که محسن از مرگ تلخ برادر ٥ماهه‌اش به نام شهرام که زیر شکنجه و کتک‌های پدرش تسلیم مرگ شده بود، پرده برداشت.

مادر محسن و دو فرزند دیگرش در این سال‌ها از ترس پدر خانواده هیچ‌گاه جرأت اعتراض نداشتند و مرد شیشه‌ای همیشه در عالم خماری و اعتیادش اهالی خانه را به باد کتک می‌گرفت.

این درحالی بود که هیچ‌وقت هیچ‌یک از آنها به خاطر این‌که کسی حمایتشان نمی‌کند، حرفی نزده بودند تا این‌که مادر محسن در آخرین مرحله از ترس این‌که یکی دیگر از فرزندانش به دست شوهرش کشته نشود، به پلیس مراجعه کرده و از آنها درخواست کمک کرد.

حمایت موسسه خیریه مهرآفرین از خانواده محسن

داوود امیدی مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین درباره این پرونده گفت: «پدر این خانواده در زمان دستگیری کاملا خمار بوده و اعتیادش به شیشه است. محسن ١١ساله که به خاطر شکنجه‌های پدرش فلج شده، از قاضی پرونده خواستار واگذاری‌اش به بهزیستی شده است و مادرش نیز در این سال‌ها که کودک ٥ماهه‌اش به خاطر شکنجه‌های شوهرش به قتل رسیده، سکوت کرده و پس از دستگیری شوهرش ماجرای قتل را اعلام کرده است. او در این سال‌ها، به کسی از ماجرای کشته‌شدن پسر ٥ماهه‌اش حرفی نزده است. درحال حاضر نیز، موسسه خیریه مهرآفرین محسن و خانواده‌اش را در حمایت خود قرار داده و پرونده پدر خانواده درحال تحقیقات تکمیلی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دم از این باغ بری میرسد البته باغ که نه همون جهنم

    • بدون نام

      اینجور افراد را باید دار زد

    • ع.ا

      وای چه شده کشور داریم به کجامیریم

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه این شیاطین رو.

    • بی نام

      هر چی میکشیم از این اعتیاد خانمان براندازه

    • خدا

      معتاد بیمار نیست/ بدجور مجرمه/مجرم خطرناک

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم کن

    • بدون نام

      عجب مادر بی مسئولیت بی دست و پایی.یعنی چی که من از شوهرم میترسیدم.عجبا از این ادما.

    • بدون نام

      جنس شیشه اش خوب نبوده حتما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سزای معتاد اعدام اعدام اعدام است قانگذاران تامل کنید بخاطر انسانیت معتادین ختم به شر می شوند

    • سینا

      کاش قانون میشد از دم هرکه معتاد به شیشه است اعدامش کنند

    • محمد

      کاربر ع.آ داریم به قبرستان میرویم عزیزم . کشتی خودتو بس که همین یه جمله رو گفتی . یکم نبوغ نشون بده از خودت . هی داریم به کجا میرویم داریم به کجا میرویم داریم به کجا میریم داریم به کجا میرویم و جمله همچنان ادامه داره

    • پریسا

      عجب زن بی عرضه ای!!! یعنی بچتو کشت و تو بخاطر ترست حرفی نزدی؟؟ خب جدا میشدی . یا مثل همین الان میومدی به پلیس میگفتی!!! آدم تو کار بعضی زنها میمونه بخدا . فقط سوختن و ساختن و دم نزدن بلدن . همینه که شوهرت از تو و بچه هات سواستفاده میکرده. بیچاره بچه هات که نه پدر درست و حسابی دارن و نه یه مادر محکم و حمایتگر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پریسا خانم انشا.ال.....ه پایتون به قانون ودادگاه کشیده نشده واز بعضی مسایل دادگاهها خبردار نیستین شکر خدا ....ان مادر بیچاره خیلی چیزها را میدونه وحرفی نزده در ضمن فکر بچه های دیگرش را کرده فقط خداوند باعث وبانی چنین بلاهایی..که .......سراین ملت اوردن را لعنت ابدی کنه ایشاالا....بدبختی بدبختی ملت چندسال پیش ایران کجا ومردم امروزی کجا یک کلام ........نتیجه جنگ با خدا میشه این پول مملکتی که دربانکها بصورت ربا گردش بکنه منتظر جناینهای بعدی باشید اینها فعلا مقدمه هستند هر روز بدتر از دیروز ....یا اباصالح المهدی ادرکنی...
        ..

    • علی

      خدایا‌چه‌روزگاریه،چه‌دنیاییه‌که‌مردمش‌بایدانقدزجربکشن

    • تارا

      بعضی زنها با یه لجن ازدواج میکنن
      که فقط مجرد نمونن
      اخه مگه مجردی چه ایرادی داره
      نود درصد مردا نرمال نیستن

    • بهار

      وای وای وای خدا یا موندم از این موضوع نمی‌تونم دست و پاهام میلرزه

    • پریسا

      بدون نام 15:41 میشه بفرمایید شما از کجا خبر دارین که بنده از روند دادگاه ها اطلاع ندارم؟؟ یا از کجا میدونین که مادرشون چیزی میدونسته و حرفی نزده؟؟ مگه مملکت شهر هرته که به همین راحتی هر بلایی سر خانوادت بیاری و بچه هاتو بکشی و هیچی به هیچی؟ پس پلیس و قانون چیه این وسط؟ شما احتمالا به این خانوم حق میدین و درکش میکنین. اصلا دلایلش برای سکوت البته از نظر شما که میگین حق داشته درست و عقلانی نیست.
      انگار کامنت منو درست نخوندین جناب. درست بخونین و یکمم دربارش فکرکنین بعد اظهارفضل بفرمایین بزرگوار

    • پریسا

      بعدشم این خانوم اون بچش که کشته شده به دست شوهرش و فقط همین بچه 11 ساله مونده که اونم بدست پدرش فلج شده. پس چطور میگین بفکر بچه های دیگش بوده؟؟ از اینها گذشته شوهرش معتاد به شیشه بوده ؛این مساله چه ربطی به گردش پول در بانکها و ربا و چیزای دیگه که فرمودین داره؟؟؟
      زیاد به مساله ریشه ای فکر کردین؛ چون ممکنه اعتیاد ایشون ربطی به مسائل مالی و اقتصادی کشور نداشته باشه . چون خیلیا نون شبم ندارن ولی نمیرن خودشونو بدبخت کنن ومعتاد بشن که خرجشون بالاتر بره و بشه قوز بالا قوز

    • بدون نام

      چه کشوری میخواستی باشه داره از افغانستانم بدتر میشه

    • بدون نام

      سینا بانظرت کاملا موافقم بلکه مردم ازشرشون راحت شن وبیچاره خونواده هاشون

    • بدون نام

      مملکت شد جهنم خانه. وای خدا چی می خواستیم چی شد ما داریم تقاص کدام گناهو میدیم

    • حسن ع

      اگه مسئولین و مراجع راست میگن پس چرا مواد مخدر ، از سیگار گرفته تا تریاک و شیشه و هر کوفت زهر ماری رو حرام اعلام نمیکنن؟ نکنه منفعتی در کاره؟!!!

    • ملیسا

      یعنی این زن وایستاده ی بچشو کشته یکیشم فلج شده خاک تو سرت ی چیزی واسه من واقعا جالبه دقت کنید این معتاد ها هم زنای نجیب و شریف وهم زیبا دارند من تو محل خودمون دیدم 3 تا شون رو همچین عاشق این نکبتای انگل هم میشن که نگو همین زنا که گفتم 2 نفر شون میرن کار میکنن یارو تمرگیده میکشه خب همین طوری که معتاد جماعت هم پر رو هم بی غیرت . بی عرضه با ماهی تابه میکوبید ی تو کلش وای که اگر کسی نزدیک بچه‌ها ی من بیاد شرحه شرحش میکنم من خودم شاید بچه‌ها م رو دعوا کنم ولی بیچاره پدرشون اگه حرفی بزنه تو نبود بچه‌ها تاوان سنگینی می پردازه دست خودم نیست من فکر میکردم که همه مادرا همینطور ی هستن ولی الان میبینم و میخونم که نه اینطوری ها هم نیست بیچاره بچه ها الهی بمیرم برای این بچه‌ها و آون بچه نوزادی که مرده مرتیکه معتاد تمام معتادها را باید ریخت تو دریا

    • بدون نام

      حسین ع محترم، نه که شراب و هر کوفت و زهرماری که حرامه استفاده نمیشه! اینها عقلشون تعطیله، تعطیل

    • بدون نام

      شیشه چیه میکشین کجایه دنیا این همه شیشه میکشن لااقل گل بکشین نمیگم گل خوبه ولی از این مطاعه نامرد خیلی بهتره لا اقلش تو خیلی از کشورا آزاده و و کشت میشه...

    • بدون نام

      خاک بر سر مادرش که گذاشته این مرتیکه این بلا را سر بچش بیاره باید این زن و شوهر آشغال را با هم اعدام کنن

    • بدون نام

      پریسا خانم لطفا با دقت بیشتری بخون این دو دختر هم داره و در ضمن بترس از قهر خدا اون زن یه عمر آزار یه مرد حیوان صفت و وحشی رو کشیده دیگه شماها با این زبان نیش دار و دل بی درد خودتون آزارش ندین کمی وجدان داشته باشین

    • بدون نام

      جان ,جان است .وقتی پدر یا مادری فرزندانشان را به قتل میرسانند اونا هم باید قصاص بشن ,نه اینکه چون پدر ومادر هستند از زیر قصاص در برن ,تازه مگه موندن این پدر وشوهر به چه درد خانواده اش و بچه هاش میخوره اگه بمیره بچه هاش هم یه نفسی میکشن ..

    • بدون نام

      دمت گرم ملیسا خانم راست میگین زنای این معتادها خیلی شوهراشونو دوست دارن ,خاک بر سرا هر بلایی سرشون بیاد هیچی نمیگن

    • ملیسا

      بدون نام خواهش میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج