۵۷۵۳۵۸
۷ نظر
۵۰۱۹
۷ نظر
۵۰۱۹
پ

مواردی که باید در هنگام خرید عینک رعایت کنید

عینک می تواند ظاهر ما را تغییر دهد، حتی می تواند زیبایی صورت ما را دوچندان کند به شرط آن که درست انتخاب شود. هنگام خرید عینک باید به عوامل گوناگونی مانند فرم صورت، شخصیت، تیپ، تناسب و غیره... توجه کرد.

برترین ها: عینک می تواند ظاهر ما را تغییر دهد، حتی می تواند زیبایی صورت ما را دوچندان کند به شرط آن که درست انتخاب شود. هنگام خرید عینک باید به عوامل گوناگونی مانند فرم صورت، شخصیت، تیپ، تناسب و غیره... توجه کرد.
اگر شما هم دوست دارید که با وجود مدل های متنوع عینک، عینکی را انتخاب کنید که به صورت تان بیاید، هنگام خرید آن به مواردی که در ادامه مطلب بدان ها اشاره کرده ایم توجه کنید.
تضاد
تضاد در انتخاب عینک امری کلیدی است. منظور از تضاد فرم عینک است. به عنوان مثال اگر شما صورتی مربعی شکل یا زاویه دار دارید، باید عینکی با فریم گرد انتخاب کنید تا با فرم صورت تان تضاد داشته باشد. یا برعکس اگر صورت تان گرد است، عینکی که انتخاب می کنید باید قابی مربعی شکل داشته باشد.
به علاوه، تضاد در مورد رنگ پوست نیز صادق است. اگر پوست روشنی دارید، فریم عینک تان را تیره انتخاب کنید، در غیر این صورت فریم روشن با پوست تیره صورت شما تناسب بیشتری خواهد داشت.
مواردی که باید در هنگام خرید عینک رعایت کنید
تناسب
عینکی که شما انتخاب می کنید باید متناسب با صورت تان باشد. این قانون برای عینک های آفتابی صدق نمی کند، از این رو که اگر عینک های آفتابی برای صورت مان بزرگ باشد، باز هم زیبا و جذاب است. اما تناسب را باید برای عینک های مطالعه در نظر بگیرید، در غیر این صورت ظاهرتان را بهم می ریزد. به بیان دیگر قاب عینک تان باید به گونه ای باشد که روی گونه هایتان به خوبی بنشیند.
مواردی که باید در هنگام خرید عینک رعایت کنید
به مد توجه کنید
شما هم جزو آن افرادی هستید که به دنبال جدیدترین مدهای لباس می گردند اما یادشان می رود عینک شان را هر چند وقت یک بار عوض کنند؟ اگر چندین سال است که عینک تان را عوض نکرده اید، حال زمان آن است که دست به کار شوید، حتی اگر شماره چشم تان تغییری نکرده است.
حتما لازم نیست که با مد پیش روید، به عنوان مثال اگر مد سال عینک های فریم گرد است اما شما هم صورتی گرد دارید که با آن مدل عینک جور در نمی آید، عینکی انتخاب کنید که در قسمت بالای آن زاویه دار اما در قسمت پایین آن کمی گرد باشد. در این صورت عینکی انتخاب کرده اید که هم به صورت تان می آید و هم تا حدودی به روز و جذاب است.
مواردی که باید در هنگام خرید عینک رعایت کنید
رنگ
وقتی صحبت از رنگ عینک می شود، دست تان باز است، بدین معنی که هر رنگی که دوست دارید را می توانید انتخاب کنید. البته ثابت شده عینک هایی که با رنگ پوست و مو شما تضاد دارند، بیشتر به چشم می آیند اما باز هم انتخاب رنگ عینک دست خودتان است.
اگر بخواهید در انتخاب رنگ عینک رنگ پوست صورت تان را در نظر بگیرید، باید ابتدا رنگ پوست تان را تشخیص دهید. آیا تن پوست شما گرم است یا سرد؟
اگر تن پوستی گرم دارید، از رنگ های پاستلی و همچنین رنگ های سیاه و سفید خودداری کنید. به جای آن رنگ های طلایی، عسلی، زیتونی، بژ و تونالیته های قهوه ای بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.
برای افرادی که تن پوستی سرد دارند، بهترین رنگ عینک مشکی، سرخابی، بنفش، خاکستری و آبی است.
مواردی که باید در هنگام خرید عینک رعایت کنید
شخصیت
فریم عینکی که شما انتخاب می کنید، باید با شخصیت تان جود درآید. اگر شما فردی جدی و جسور هستید، باید فریم های پهن تر را انتخاب کنید. حتی بهتر است که دو عینک متفاوت برای خود داشته باشید؛ یکی از آنها که با شخصیت جدی شما جور در می آید را برای محل کار و دیگری را که کمی ظریف تر و لطیف تر است، برای آخر هفته و میهمانی ها به چشم هایتان بزنید.

مواردی که باید در هنگام خرید عینک رعایت کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اطلاعات خوبی بود

    • علی

      خدا رو شکر تمام مشکلات زندگی ما حل شده فقط مونده انتخاب فریم عینک متناسب با صورتمان. حالا اگر پول خرید ارزانترین فریم عینک 80هزارتومانی را نداریم مهم نیست انتخاب که ضرر ندارد با خرید فرق دارد.

    • بدون نام

      علی اقا به نویسنده متن چه ربطی داره مشکلات شما!
      داره اطلاعات مفتی میده نخواستی نخون یک خط اش هم 20 نفر استفاده کنن بسه.حتما باید خبر خاله زنکی مثل عکس عروسی و مدل لباس این و اون باشه هجوم بیارید و لذت ببرید؟! 
      اون موقع ملت همه مشکلات که هیچ کلی هم وقتشون هم میزارن تا رنگ جوراب طرف رو دربیارن!!!.
      یک متن و خبر نمیشه فقط سلیقه شما باشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. واقعا مرسی

    • زهرا

      علی اقا برادر من نویسنده این مطلب گذاشته تا اطلاعات مردم در مورد عینک و فریم عینک بالا بره و اگه خواستن عینک بخرن بدونن چی بخرن...کسیم شما رو مجبور نکرده بیای مطلبو بخونی...مشکلات هر کسیم به خودش ربط داره نیازی به جار زدنش نیست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بخدا

    • شیما

      اقا علی زندگی همه ی کسایی که این مطلبو میخونن مثل شما نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج