۵۷۵۵۶۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بی‌خبری عجیب مک‌کانهی از مرگ سام شپارد

واکنش متیو مک‌کانهی بعد از شنیدن خبر درگذشت سام شپارد برای اولین بار در مراسم فرش قرمز فانتزی علمی-تخیلی «برج تاریک» باعث شگفتی خبرنگاران شد.

وب سایت آی ‌سینما: واکنش متیو مک‌کانهی بعد از شنیدن خبر درگذشت سام شپارد برای اولین بار در مراسم فرش قرمز فانتزی علمی-تخیلی «برج تاریک» باعث شگفتی خبرنگاران شد.

ستاره سریال «کارآگاه حقیقی» که از درگذشت بازیگر و نمایشنامه‌نویس برنده جایزه پولیتزر کاملا بی‌اطلاع بود، در واکنش به خبرنگار «آسوشیتدپرس» که به عنوان اولین نفر این موضوع را با او مطرح کرده بود پاسخ داد: «سام شپارد از دنیا رفت؟» این دو چهره سرشناس هالیوود پیش از این در درام سینمایی «ماد» (۲۰۱۲) به کارگردانی جف نیکولز با یکدیگر همکاری کرده بودند.
بی‌خبری عجیب مک‌کانهی از مرگ سام شپارد

مک‌کانهی در ادامه صحبت‌هایش به صراحت اقرار کرد که از خبر درگذشت همکارش بی‌اطلاع بوده است: «ببین، اصلا نمی‌خواهم این موضوع را کم‌اهمیت جلوه بدهم ولی واقعا تازه دارم این خبر را می‌شنوم.» بازیگر برنده اسکار همچنین تعریف کرد: «همیشه به جف نیکولز کارگردان «ماد» می‌گفتم کل تیزر این فیلم فقط می‌تواند سام شپارد باشد که روی آن صندلی سبز رنگ نشسته و دارد برای پسرک تعریف می‌کند ماد کیست.»

بازیگر نقش ضد قهرمان «برج تاریک» تاکید کرد هضم این خبر هنوز برایش دشوار است: «ما یکی از بزرگان‌مان را از دست دادیم. نویسنده‌ای بزرگ، ذهنی بزرگ.»

فانتزی «برج تاریک» بر اساس رمان «تفنگدار» اولین قسمت از مجموعه هشت جلدی «برج تاریک»، توسط نیکلای آرسل فیلمساز دانمارکی جلوی دوربین رفته است. آرسل کارگردانی فیلم‌هایی مانند «خیانت سلطنتی» و «بازی پادشاه» را در کارنامه دارد. ادریس البا بازیگر «هیولاهای بی‌ریشه» هم در نقش «رولند» قهرمان رمان «تفنگدار» ظاهر شده است.

این فیلم ۹۵ دقیقه‌ای که با بودجه ۶۶ میلیون دلار تهیه و تولید شده از جمعه آینده (چهارم اوت) توسط پخش «کلمبیا پیکچرز» در سینماها اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج