۵۷۵۶۶۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ناجا: رضایت رهبری، بالاترین افتخار پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی رضایت رهبر معظم انقلاب را بالاترین برکت و افتخار پلیس دانست.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی رضایت رهبر معظم انقلاب را بالاترین برکت و افتخار پلیس دانست.

سردار حسین اشتری در جمع فرماندهان و معاونان عالی رتبه ناجا با تبریک دهه کرامت گفت: این دهه با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و همچنین احمد ابن موسی (ع) شروع و خاتمه می یابد و نامگذاری این دهه به عنوان دهه کرامت زیبایی و ارزش و اعتبار خاصی دارد.

فرمانده ناجا افزود: آقا علی ابن موسی الرضا(ع) ناظر بر اعمال و رفتار ماست و ان شاءالله به عزت این روزها که متعلق به امام رضا(ع) است عیدی خود را با خرسندی این امام همام بگیریم.

وی حضور فرماندهان و معاونان عالی رتبه ناجا و خانواده های گرامی آنها در مشهد را توفیق بزرگی دانست و گفت: شما به این قطعه از خاک بهشت دعوت شده اید و توفیق دارید به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شوید که لازم است از زحمات نیروی انسانی ناجا ، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و بنیاد تعاون نیروی انتظامی که مقدمات این اردوی خانوادگی را فراهم کرده‌اند، تشکر داشته باشم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به برگزاری اردوهای خانوادگی در مشهد مقدس و دوره های بصیرت در شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: هدف این مراسم عرض ارادت به حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و همچنین ارتقای روحیه دینی، ارزشی و باورهایی است که پای بند به آن هستیم و امیدواریم در این همجواری ها ، از نور معنویت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و خواهر گرامی شان در قم فیض و بهره لازم را ببریم.

سردار اشتری در بخش دیگری از اظهارات خود به نقش بی بدیل خانواده در پیشبرد اهداف عالی و مقدس نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: شکل گیری خانواده سازمانی با هویت دینی و اسلامی یکی از اهدافی است که در این اردوهای خانوادگی دنبال می‌شود و آنچه مورد تاکید است این که فرماندهان عزیز باید برای خانواده خود وقت کافی بگذارند تا بتوانند از پشتیبانی قوی و مستحکم حمایت‌های خانواده برای انجام صحیح و درست مأموریت های خود برخوردار شوند.

وی همچنین به آسیب های اجتماعی و به خصوص تهدیدات فضای مجازی در جامعه امروز که همه آحاد جامعه را تهدید می کند اشاره کرد و افزود: با توجه به سبک زندگی اسلامی ، ایجاد روحیه ایمانی و معنوی و ارزشی می‌توانیم از گزند این آسیب‌ها نیز در امان باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگر سخنان خود به تنوع و وظایف متعدد نیروی انتظامی در تکلیف و مسئولیت خطیری که بر دوش دارد پرداخت و گفت: کارکنان ناجا به برکت خون شهدا و هدایت های رهبری انسجام خدمت، روحیه بالا و آمادگی کامل، ماموریت های محوله و وظایف قانونی و تکلیف خود را با موفقیت انجام می دهند و خوشبختانه این موضوع در عملکرد درخشان پلیس نمایان است. مقابله جدی و قاطعانه با گروه‌های معاند، اشرار ضد انقلاب و تکفیرها و سلفی ها که سعی داشتند از مرزهای کشور وارد ایران اسلامی شوند و اکثریت به اتفاق آنها نتوانستند به هدف خود برسند و ناکام شدند از جمله عملکردهای موفق ناجا است.

وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها و سازمان های ذیربط در تولید و برقراری نظم و امنیت در کشور عزیزمان دخیل هستند اما نیروی انتظامی مسئولیت مهم و خطیر و سنگین تری بر عهده دارد که در تمام عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، فضای مجازی و ... در ارتباط مستقیم با مردم است.

اشتری ادامه داد: سالیانه بیش از ۳۰ میلیون تماس تلفنی با فوریت های پلیسی در کشور انجام می شود که ۶۰ درصد این تماس ها عملیاتی و منجر به اجرای مأموریت می‌شود.

وی تاکید کرد: امروزه افتخار می کنیم وظیفه ای داریم که در راستای امنیت و آرامش و انضباط در جامعه گسترده است و تاثیر گذاری خاصی بر جامعه دارد.

فرمانده ناجا به نمودهای عینی فعالیت های موفقیت آمیز پلیس پرداخت و گفت: اجرای طرح های ویژه نوروزی ، مأموریت سنگین ناجا در برگزاری دو انتخابات با شکوه که با وجود تهدیدهای داخلی و خارجی به یک حماسه مردمی و مشارکت آگاهانه در نظم و امنیت کامل تبدیل شد، برگزاری موفق مراسم اربعین حسینی در سال گذشته از سه مرز زمینی با اعزام حدود دو و نیم میلیون زائر به عتبات عالیات و آمادگی برای برگزاری این مراسم بزرگ در سال جاری از جمله این فعالیت های شاخص بودند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از دیگر عملکرد موفق ناجا مهار عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) بود که خوشبختانه با اقدام به موقع و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) با به هلاکت رسیدن ۶ تروریست قبل از هرگونه اقدامی به یک معجزه تبدیل شد و رهبر معظم انقلاب از این بابت به ناجا خداقوت گفتند و همچنین برقراری نظم و امنیت شایسته در دیگر مراسم مانند شب های قدر، برگزاری نماز عید فطر و ... بوده و امروز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بالاترین برکت و افتخار پلیس است.

سردار اشتری ابراز امیدواری کردکه به پشتوانه عزت و برکت خون شهدا و رضایت فرمانده معظم کل قوا با لطف و عنایت حضرت امام رضا(ع) خدمات موثر ، شایسته و قابل قبولی را ارائه دهیم و در خدمتگزاری خود در انجام مأموریت‌های محوله و وظایف و مسئولیت های خطیری که بر عهده داریم موفق و سربلند باشیم

بر اساس گزارش سایت پلیس، ابتدای این مراسم ، سردار زارعی معاون نیروی انسانی ناجا ضمن تبریک دهه کرامت به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا و فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی کشور ، گزارشی از خدمات این معاونت به کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی ارائه کرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج