۵۷۵۶۸۵
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

هر فردی، هفته‌ای ۲ بار ماساژ نیاز دارد

رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تاکید کرد: هر یک از افراد حداقل دو بار در هفته نیاز به ماساژ دارند اما با توجه به قیمت‌های موجود در این بخش، چنین امکانی برای افراد فراهم نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سید مهدی سجادی نیری در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر در سطح تهران (البته به غیر از شمیرانات) ۱۶ واحد قانونمند و جوازدار برای ارائه خدمات ماساژ وجود دارد و در کنار این مراکز قانونی به تعداد بسیار زیادی مرکز بدون مجوز در این حوزه فعالیت دارند.

وی با اشاره به تعدد واحدهای غیرمجاز و عدم بهره‌مندی از امکان ساماندهی وضعیت این بخش گفت: اکنون در موارد بسیار، مردم این اطمینان را ندارند که از ماساژورها (ماسورها) بخواهند که برای ارائه خدمات ماساژ به منازل آنها مراجعه کنند، در حالی که ممکن است بسیاری افراد مسن و بیمار که احتیاج به ماساژ دارند، امکان خروج از منزل را نداشته باشند. در چنین شرایطی ساماندهی و ارائه مجوز به مراکز فعال در این بخش می‌تواند اطمینان مردم را تا حد زیادی افزایش دهد و امکان نظارت بیشتر بر این عرصه را فراهم آورد.

رییس اتحادیه گرمابه‌داران، سونا و ماساژ همچنین عنوان کرد: نکته دیگر آنکه برای ماسورها لازم است این مهارت را داشته باشند که بتوانند در مدتی کوتاه به فرد انرژی لازم را منتقل کرده و خستگی و کوفتگی او را برطرف کنند. بر همین اساس اگر شرایط به سمتی برود که امکان ارائه خدمات ماساژ با مدت کمتر و حتی در موارد متعدد با هزینه کمتر فراهم شود، مردم استقبال بیشتری خواهند کرد.

سجادی همچنین عنوان کرد: بر این باورم که اگر بتوان امکانی فراهم کرد که هزینه‌های مربوط به خدمات ماساژ کاهش پیدا کند، قشر بیشتری از مردم از این خدمات استفاده خواهند کرد، چراکه به جرأت می‌توان گفت همه به ماساژ نیاز دارند و گاه حتی افراد حداقل هفته‌ای دو روز به دریافت این خدمات احتیاج دارند.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در این زمینه اظهار کرد: اکنون در شهرستان‌ها به واسطه طرز فکر منفی که در زمینه ماساژ وجود دارد خیلی سخت جواز فعالیت صادر می‌شود. به عبارت دیگر در بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به ماساژ ذهنیتی منفی وجود دارد اما آیا می‌توان برای اینکه چهار نفر از چاقو استفاده‌ای نامناسب می‌کنند، بگوییم چاقو باید قدغن شود؟ اکنون لازم است بخش‌های مختلفی مانند قوه قضاییه، دولت، اماکن و سایر بخش‌های مرتبط برای فرهنگ‌سازی در این عرصه کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلتون خوشه

    • بینام

      ای بابامانون شب نداریم بخوریم تو میگی هفته ای دوبارماساژنیاز داریم۰البته باید یک پرانتز باز میکردی می نوشتی ( مخصوص رئیس وروسا ومدیران) نه ملت زیرخط فقرایران

    • بدون نام

      رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ...

    • بدون نام

      حمومی آی حمومی !

    • بدون نام

      نه خیر هر فردی هفته ای دوبار سکته نیاز داره با این وضع اقتصادی و فشارهایی که روی مردمه حالا یارو بیاد خودشو ماساژ بده! ولی خب مسولین الحمدلله سالمن ...بازم خداروشکر نظرم رو بزار خواهش میکنم

    • بدون نام

      استاد من در تعمیرگاه میگوید کار کن تا بدنت نرمشه کار داروی همی دردهاست !!!

    • بدون نام

      روزگار خودش ماساژ کامل بهمون مبده، شما از اون لحاظ نگرانی نداشته باشید. :)

    • بدون نام

      پولش کجابود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج