۵۷۵۷۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: ۲۰۰ میلیون یورو برای نیمار، زیاد نیست

از نظر مورینیو، ۲۰۰ میلیون یورو برای نیمار چندان زیاد نیست.

طرفداری: ژوزه مورینیو پس از آخرین دیدار پیش فصل منچستر یونایتد، در مورد مسائل مختلفی از جمله انتقال نیمار به پاری سن ژرمن صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت باشگاه منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو پس از پایان تور پیش فصل شیاطین سرخ با پیروزی 2-1 در برابر سمپدوریا، در مورد چگونگی برگزاری این تور، گفت:

پیش فصل ما خوب بود. من هیچ‌گاه سعی نکرده‌ام بگویم چقدر ما حساب‌شده عمل کردیم. یک همکاری بسیار عالی میان مسئولان برگزاری تور و باشگاه وجود داشت، بنابراین همه‌چیز خیلی خوب پیش رفت. همه بازیکنان بازی کردند، ما چیزهای بسیار زیادی را امتحان کردیم و به نتایج اهمیتی ندادیم، بلکه تمرکز ما روی پیشرفت بود. در صدر این موضوعات، ما مصدومیت‌های جزئی‌ای داشتیم اما هیچ بازیکنی مصدوم نشد و همه آماده هستند. همان‌طور که انتظار داشتم، سمپدوریا عالی بود. تیم با ثبات با دستورات تاکتیکی بسیار مناسب؛ آن‌ها برای کسب نتیجه تلاش کردند و به تکنیک‌های زیرکانه‌ای برای چگونه بازی کردن داشتند. حالا ما دو روز استراحت می‌کنیم و سپس برای سوپر جام اروپا و نخستین بازی لیگ برتر آماده می‌شویم.
همه جزئی از برنامه ما بودند. برنامه داشتن تیم خوب نبود، داشتن ترکیب خوب بود با گزینه‌هایی جایگزین برای بازی کردن. ما بازیکنان مهمی داریم که برای مدتی طولانی مصدوم هستند و در پایان سال به ما ملحق خواهند شد. بنابراین ترکیب ما چندان بزرگ نیست بنابراین ما به گزینه‌های دیگری نیاز داریم. لوکاکو، مارسیال، رشفورد، هر سه بازیکن متفاوت هستند. به همه نیاز داریم. شرایط خوب و جالبی خواهد بود که تیم را بر اساس برنامه‌ای که می‌خواهیم در برابر رقیب بچینیم، انتخاب کنیم. ترکیب خوبی داریم و همان‌طور که چند ماه قبل گفتم، امیدوار به جذب چهار بازیکن برای تقویت ترکیب هستم. باشگاه کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است و سه بازیکن را جذب کرده، کاری که در این بازار دیوانه‌وار بسیار مشکل است. من از باشگاه متشکرم و بسیار خوشحال‌تر خواهم بود اگر بازیکن چهارم را هم جذب کنیم.

مورینیو در ادامه در مورد بازیکن تازه‌وارد منچستر یونایتد، نمانیا ماتیچ، افزود:

یک پیش فصل را به تنهایی پشت سر گذاشتن همیشه سخت است. بازیکن می‌تواند حرفه‌ای باشد و سخت کار کند اما فوتبال یک ورزش گروهی است و زمانی که شما تنهایی تمرین می‌کنید، فقط بخشی از آمادگی لازم را به دست می‌آورید. نحوه‌ بازی او، شیوه‌ای که از مغزش استفاده می‌کند فوق‌العاده است، اما قطعاً از نظر بدنی به زمان نیاز دارد تا به اوج برسد. اما ماتیچ بازیکن باتجربه، باهوش و نابغه‌ای است. نوعی که او در مورد فوتبال فکر می‌کند به او کمک خواهد کرد تا زودتر آماده شود. به همین دلیل امروز به او ۴۵ دقیقه بازی دادم. او همه کارها را ساده می‌کند و در جایگاهی که حضور دارد، فوق‌العاده است.

و در نهایت، در مورد انتقال نیمار به پاری سن ژرمن:

زمانی که ما برای پل پوگبا پولی را پرداخت کردیم، من گفتم او گران نیست. گران بازیکنی است که بدون کیفیت به سطح خاصی می‌رسد. فکر نمی‌کنم ۲۰۰ میلیون یورو هم برای نیمار زیاد باشد. فکر می‌کنم او گران است چراکه درحال حاضر بازیکنان گران ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون به حساب می‌آیند. مشکل رقم سایر بازیکنان است، اما نیمار قطعاً یکی از بهترین‌ها در جهان است. از نظر تبلیغاتی او بسیار قدرت‌مند است و قطعاً پاری سن ژرمن روی این موضوع حساب باز کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم مشکل نیمار نیست، مشکل عواقب پرداخت این قیمت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج