۵۷۵۸۱۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ایان مک‌شین پدرخوانده «پسر جهنمی» می‌شود

ایان مک‌شین بازیگر و صداپیشه ۷۴ ساله انگلیسی در نسخه جدید «پسر جهنمی» در مقابل دیوید هاربر بازیگر سریال‌های تلویزیونی امریکا ایفای نقش می‌کند.

وب سایت آی ‌سینما: ایان مک‌شین بازیگر و صداپیشه ۷۴ ساله انگلیسی در نسخه جدید «پسر جهنمی» در مقابل دیوید هاربر بازیگر سریال‌های تلویزیونی امریکا ایفای نقش می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شد این فانتزی ابرقهرمانی در غیاب گیرمو دل تورو و ران پرلمن کارگردان و ستاره دو فیلم قبلی مقابل دوربین خواهد رفت.
ایان مک‌شین پدرخوانده «پسر جهنمی» می‌شود

در حالی‌که هاربر جایگزین پرلمن در نقش قهرمان مجموعه کتاب‌های مصور مایک مینویلا شده، مک‌شین برای بازی در نقش «پرفسور تره‌ور بروم» پدرخوانده «پسر جهنمی» قرارداد بسته است.

نسخه جدید این فانتزی اکشن با عنوان «پسر جهنمی: ظهور ملکه خون» (Hellboy: Rise of the Blood Queen) توسط نیل مارشال کارگردان دو قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» و فیلم ترسناک «هبوط» (۲۰۰۵) مقابل دوربین می‌رود. داستان نسخه جدید این فانتزی روایتگر نبرد پسر جهنمی با جادوگری است که قصد نابودی نوع بشر را دارد.

طبق برنامه‌ریزی استودیوی «لاینزگیت»، فیلمبرداری این پروژه از سپتامبر آینده در بریتانیا و بلغارستان آغاز می‌شود.

سریال امریکایی «خدایان امریکایی» از جمله کارهای اخیر مک‌شین است که پخش آن از آوریل گذشته از شبکه «استارز» آغاز شده است. بعد از دریافت جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن منتقدان تلویزیون برای بازی در سریال «ددوود» (محصول اچ بی او)، اجرای مک‌شین در این سریال با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شده است.

او همچنین به تازگی «جان ویک ۲» را بر پرده سینماها داشت که بار دیگر نقش مقابل کیانو ریوز را در این فیلم اکشن ایفا کرده است. مک‌شین سال گذشته در فصل ششم «بازی تاج و تخت» حضوری کوتاه داشت و در اپیزود هفتم نقش «برادر ری» را ایفا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج