جاباما
۵۷۵۹۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش به امضای لایحه تحریم‌ ایران توسط ترامپ

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران حق پاسخ به اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا را برای خود محفوظ می‌دارد و با صبر، طمانینه و تدبیر لازم و با خردورزی تمام و در راستای منافع مردم و امنیت ملی کشور اقدام خواهد کرد.

خبرآنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران حق پاسخ به اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا را برای خود محفوظ می‌دارد و با صبر، طمانینه و تدبیر لازم و با خردورزی تمام و در راستای منافع مردم و امنیت ملی کشور اقدام خواهد کرد.

به دنبال امضای لایحه تحریم‌های مجالس سنا و نمایندگان آمریکا علیه ایران توسط رییس جمهور آن کشور، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با محکوم کردن این اقدام واپسگرایانه، نامشروع، غیرمنطقی و مغایر با تمامی اصول انسانی و قوانین بین المللی، آن را یکی از آخرین نمونه اقدامات ضد ایرانی در آمریکا و خصومتی دیگر علیه مردم با فرهنگ و تمدن ایران و توهینی به تمامی مردم آزاده جهان دانست.

قاسمی با تاکید بر این واقعیت که قانون اخیر، اجرای موفقیت آمیز برجام را متاثر می سازد و مورد انتقاد کشورهای مختلف از جمله شرکای آمریکا است، اظهار داشت: این حرکت زور ورزان آشوب طلب و عناصر افراطی و بد اندیش حاکم بر ایالات متحده آمریکا یک بار دیگر یکجانبه گرایی و دشمن خویی بی منطق آمریکایی را به نمایش گذاشت.

قاسمی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون نظارت بر برجام و تصمیمات متخذه در مقابله با قانون اخیر آمریکا هم گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل نقض برجام توسط آمریکا سکوت اختیار نخواهد کرد و بزودی سلسله اقدامات مقابله ای کشور توسط مجلس شورای اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد. ایران در برابر اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا ایستادگی کرده و چون همیشه و با جدیتی تمام در جهت ایجاد ثبات و امنیت و مبارزه بی امان با تروریسم در مسیر صلح و ثبات هر چه بیشتر در منطقه تلاش می کند و به هیچ وجه اجازه موفقیت به سیاست‌های توسعه طلبانه و ثبات زدا را به دیگران نخواهد داد.

بهرام قاسمی همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حق پاسخ به اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا را برای خود محفوظ می دارد و با صبر، طمانینه و تدبیر لازم و با خرد ورزی تمام و در راستای منافع مردم و امنیت ملی ایران در زمان مقتضی اقدام خواهد نمود. وی گفت: بی شک جمهوری اسلامی ایران در دام توطئه های مثلث شوم استکبار - صهیونیسم و تروریسم وهابی نخواهد افتاد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پایان به دولتمردان آمریکا توصیه کرد به‌جای فرافکنی و ایران ستیزی، به فکر حل و فصل بحران های عدیده داخلی این کشور باشند و از جنجال آفرینی و غوعا سالاری های تجربه شده و بی حاصل بپرهیزند و صلح و امنیت جهانی را بیش از این به مخاطره نیاندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اینکه پاسخ قبلی بود ظاهرا هر تحریمی که می شیم فقط همین کلمات را می گیم

    • بدون نام

      خخخخخخ هیچ کاری نمیتونید بکنید چنان شما رو گذاشتن لای منگنه که جرات نفس کشیدن هم ندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج