۵۷۶۰۰۶
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

ستارگان قدیمی فوتبال در بازی FIFA ۱۸

به تازگی بخش ورزش های الکترونیکی شرکت الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار FIFA ۱۸ منتشر کرد که ستارگان فوتبال حاضر در بخش آلتیمیت تیم بازی را به نمایش می گذارد.

وب سایت کلیک - حمید توحیدلو: به تازگی بخش ورزش های الکترونیکی شرکت الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار FIFA ۱۸ منتشر کرد که ستارگان فوتبال حاضر در بخش آلتیمیت تیم بازی را به نمایش می گذارد.
ستارگان قدیمی فوتبال در بازی FIFA 18

بدون شک حالت آلتیمیت تیم سری فیفا یکی از محبوب ترین بخش های این عنوان ویدیویی به شمار می رود که هر ساله میلیون ها بازیکن را به خود مشغول می کند. در این بخش، ابتدا مدیریت یک تیم بسیار ضعیف را گرفته و با سیاست های خود، ترکیب تیم و بازیکنان خود را مشخص می کنید و با تیم سایر گیمرها و دوستان خود مسابقه می دهید.
با گذشت زمان و کسب امتیاز و پول درون بازی، با خرید بازیکنان شناخته شده و قدرتمند، تیم خود را بهتر و در مسابقه های حرفه ای شرکت می کنید. همچنین می توانید با ارائه تمرین های مختلف به تیم خود، قدرت بازیکنان تازه کار را افزایش دهید و با قیمت بیشتری آن ها را به سایر گیمرها بفروشید.

حالت آلتیمیت تیم سری فیفا بنا به قرارداد نوشته شده میان الکترونیک آرتز و مایکروسافت، بخش بازیکنان افسانه ای یا همان ستارگان همیشگی فوتبال مختص کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان بود که با خرید بازیکنانی همچون رونالدینیو، پله، تیری هانری، رونالدو، مارادونا، لو یاشین و… تیم خود را قدرتمند می ساختند. حال در جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی فیفا ۱۸، این بخش متفاوت تر از همیشه ظاهر خواهد و حالت افسانه ای آن دیگر در انحصار کنسول Xbox One نیست بلکه دارندگان پلتفرم های پی سی و پلی استیشن ۴ نیز به آن دسترسی خواهند داشت.

همچنین در بازی فیفا ۱۸، سیستم آیکون ها تغییر پیدا کرده و هر بازیکن حرفه ای دارای سه نسخه متفاوت است. به بیان ساده تر، گیمرها می توانند از میان سه نسخه متفاوت بازیکنان حرفه ای که شامل دوران اوج، دوران پیشرفت و دوران افت می شود، یکی را انتخاب کرده و در حالت آلتیمیت تیم با سایر بازی بازان به مسابقه بپردازند.

شرکت EA قول داده که در نسخه ۲۰۱۸ بازی مورد انتظار فیفا، سایر ستارگان قدیمی فوتبال از جمله روبرتو کارلوس، رود گولیت، جی جی اوکوچا و… را به بخش FIFA Ultimate Team Legends بازی فیفا ۱۸ اضافه کند.

شایان به ذکر است نسخه کامل بازی مورد انتظار FIFA 18 در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۷ مهر ماه ۹۶) برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و ۳DS و همچنین رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در زمان معرفی فیفا ۱۸، سازندگان از سه نسخه مختلف بازی به نام های استاندارد، رونالدو و Icon رونمایی کردند که هر کدام با قیمتی مختلف به فروش می رسد.
توجه داشته باشید افرادی که نسخه رونالدو و Icon عنوان FIFA 18 را پیش خرید کنند، سه روز زودتر از سایر بازیکنان (۴ مهر) به نسخه نهایی بازی دسترسی خواهند داشت. به علاوه، کاربران عضو سرویس الکترونیک آرتز اکسس و اوریجین اکسس در روز سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۳۰ شهریور سال ۹۶) به مدت ۱۰ ساعت قادر به تجربه نسخه آزمایشی بازی خواهند بود تا در صورت رضایت، تنها با پرداخت ۵۳٫۹۹ دلار (۱۰ درصد تخفیف) صاحب نسخه استاندارد بازی شوند.
چندی پیش این شرکت بازی ساز با انتشار تریلر جدید FIFA 18، جزئیات بیشتری از بخش Ultimate Team این بازی منتشر کرد که در ادامه شما را به تماشای این تریلر فوق العاده دعوت می کنیم:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ستارگان قدیمی فوتبال در بازی FIFA 18
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج