۵۷۶۳۲۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست پلیس از شهروندان برای روز «تحلیف»

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه روز شنبه طرح ترافیک و زوج و فرد همچون دیگر روزها اجرا خواهد شد از شهروندان خواست که با توجه به برگزاری مراسم تحلیف از سفرهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کند.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه روز شنبه طرح ترافیک و زوج و فرد همچون دیگر روزها اجرا خواهد شد از شهروندان خواست که با توجه به برگزاری مراسم تحلیف از سفرهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کند.

سرهنگ حسن عابدی گفت: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در محل مجلس شورای اسلامی، پلیس راهور نیز تدابیر و محدودیت‌های ترافیکی را پیش بینی کرده که جزئیات آن در رسانه‌ها اعلام شد.

وی با بیان اینکه در روز شنبه طرح ترافیک و زوج و فرد همچون دیگر ایام سال و از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می‌شود گفت: طرح ترافیک در ساعت ۱۷ و طرح زوج و فرد در ساعت ۱۹ به پایان می‌رسد و تعطیلی ادارات در روز شنبه باعث تعطیل شدن اجرای این طرح ها نشده بنابراین دارندگان وسایل نقلیه توجه داشته باشند که در صورت ورود به این محدوده، مشخصات خودروشان توسط دوربین‌ها ثبت و آنان جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به تردد مقامات و مهمانانی از کشورهای سراسر جهان برای حضور در مراسم تحلیف به شهروندن توصیه کرد از تردد غیرضروری به ویژه با خودروی شخصی در سطح شهر و به خصوص معابر مرکزی و شمالی پایتخت خودداری کنند.
آغاز محدودیت‌های ترافیکی روز شنبه از ساعت ۱۴

محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک پابرجاست

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران در تشریح جزئیات طرح ترافیک ویژه مراسم تحلیف اظهار کرد: از ساعت ۱۴ روز شنبه در محور غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۴ روز شنبه در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان ایران به غرب نیز محدودیت تردد ایجاد خواهد شد، عنوان کرد: مسیر جایگزین خیابان زرین‌خامه خواهد بود. همچنین از همین ساعت مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد نیز دارای محدودیت تردد خواهد بود و مسیر جایگزین آن خیابان شهید مشکی است. در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیرکبیر نیز محدودیت تردد ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیرکبیر به سمت غرب خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بابیان اینکه تمامی معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت ۱۴ روز شنبه مسدود خواهد شد، گفت: تردد هر گونه خودرو و موتورسیکلت از ساعت ۱۴ در مسیر های اعلام شده ممنوع است.

وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده نیز در اطراف محل سالن اجلاس سران در ولنجک گفت:‌ از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود شده و و مسیر جایگزین بزرگراه چمران به سمت غرب و خیابان کچویی خواهد بود. همچنین مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل الله از ابتدای خیابان جدید الاحداث در غرب پارکینگ طبقاتی نمایشگاه بین‌المللی نیز مسدود شده و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران در روز شنبه اظهارکرد:‌طرح ترافیک و زوج و فرد در روز شنبه در تهران همچون دیگر روزهای سال اجرا می‌شود.

عدم پذیرش مسافر مترو بهارستان از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز شنبه

احسان مقدم، مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور تامین امنیت و نظم مراسم تحلیف، ایستگاه مترو بهارستان در روز شنبه( ۱۴ مرداد) از ساعت ۱۴ تا ۲۰ پذیرش مسافر ندارد.

وی عنوان کرد: در این روز سایر ایستگاه‌های مترو طبق برنامه به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوع جدید از سر کار و اضطراب بین مردم ساعت ومکان مراسم مشخص احتیاج به تعطیل نیست اینهمه بوق کرنا محدوده مجلس از هر طرف ۲۰۰متر هر نوع خودرو ممنوع و فقط پیاده رو چسبیده به دیوار مجلس حتی سمت دیگر پیاده نباید ممنوع باشد شما بعلت ناشی بودن وسستی خودتان به مردم زور میگید مردمی که فردا ازبستن اونم به این وسعت کی باید جواب بده تعطیلی بماندواقعا مسئول ایران کیست

    • علی

      این مسخره بازیها چیه.چهار دیواری که قرار مراسم برگزار بشه مشخصه دیگه کل شهرو تعطیل کردنشون چیه؟

    • فریبا

      او.وه!!! مگه چه خبره!؟......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج