۵۷۶۳۳۴
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

کره شمالی: تحریم‌های آمریکا بی اثر است

کره شمالی با بی اثر دانستن تحریم‌های جدید آمریکا و انتقاد از تصمیم جدید این کشور، اعلام کرد که واشنگتن با چنین راهبردی راه به جایی نمی برد.

خبرگزاری ایرنا: کره شمالی با بی اثر دانستن تحریم‌های جدید آمریکا و انتقاد از تصمیم جدید این کشور، اعلام کرد که واشنگتن با چنین راهبردی راه به جایی نمی برد.

کره شمالی تاکید کرده است که اهداف آمریکا با تحریم تامین نمی شود و آنها با این کار باعث خواهند شد تا کره شمالی برنامه های هسته ای و تسلیحاتی خود را بیش از پیش توسعه دهد.
یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در مصاحبه ای خاطر نشان کرد که آمریکا با این فشارها می خواهد باعث ترس جامعه بین المللی از پیونگ یانگ شود.
وی که نامی از او برده نشده است، تصریح کرد که آمریکایی‌ها با اقدامات خود راه توسعه تسلیحات اتمی این کشور را فراهم می کنند.
سخنگوی دولت کره شمالی بر اساس گزارش روز جمعه یونهاپ، گفت که آمریکا با اقدامات خود از شورای امنیت و جامعه بین المللی عبور کرده است و می خواهد قانون خود را بر دنیا تحمیل کند.
وی همچنین گفت: ما هر اقدام یکجانبه از سوی آمریکا را محکوم و رد می کنیم و خواستار آن هستیم که همه کشورهای دنیا بپا خواسته و با قوانین یکطرفه تحمیلی واشنگتن مخالفت کنند.
بخشی از تحریم های جدید آمریکا علیه کره شمالی تامین سوخت برای این کشور و برنامه های موشکی و تسلیحاتی اتمی را شامل می شود.
همزمان اعلام شده است که بر مبنای تحریم های جدید، کالاهایی را که کارگران کره شمالی تولید می کنند، نباید وارد آمریکا شود.
سخنگوی کره شمالی گفت که شاید تحریم ها بر برخی کشورها اثر بگذارد اما این کشور را تسلیم خود نخواهد کرد.

کره شمالی به آمریکا توصیه کرده است که انرژی خود را صرف تحریم ها نکند و بجای آن سیاست خصمانه اش را علیه پیونگ یانگ پایان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین به غیرت و وطن دوستی کره ای ها.کاش دولت ما هم یاد می گرفت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اسم جهالت رو میذاری غیرت و وطن دوستی ؟؟؟؟!!!!! مردم کره شمالی دارن علف میخورن و در فقر مطلق زندگی میکنن به طوریکه زندگی ما تو ایران واسه اونا آرزوست!!! جالب تر از همه اینکه خود کره شمالی از این وضعیت داره عذاب میکشه و آمریکا ککش هم نمیگزه و تازه از این وضعیت داره سود هم میبره در واقع کره شمالی در اوج حماقت داره بازی ابر قدرت ها رو بازی میکنه و به پیش میبره!!!!! حالا ما از این حماقت باید یاد بگیریم؟؟؟؟!!!! شما میتونی اون دنیا جواب نابودی عمر جوونای این مملکت رو بدی؟؟؟؟واقعاً واستون به عنوان یه انسان متأسفم.

    • بدون نام

      14:43تو اصلا در مورد وضع زندگی اونا خبر داری که اینو میگی.برو اول بخون ببین چجوری زندگی میکنن بعد بیا اینارو بگو

    • بدون نام

      اره یادمه یک محمود اسمی هم همینطور میگفت مملکت نابود کرد شیرخشک نبود دارو نبود الانم متاثر هستیم ازش

    • علی رضا

      اره توبمیری

    • محسن

      البته منظور از رئیس جمهور کره شمالی بر بی اثر خواندن تحریمها در باب مردم و اقتصاد کشورش میباشد نه مثل ایران ما که فقط تحریم بر مسولان و سران دولت بی اثر میباشد خخخخخ

    • ملیسا

      از آون خوشم میاد واقعا آدم قابلی وقتی که برای مصلحت نظام کشورش همسر و شوهر عمش رو هم از دم تیغ میگذرونه یعنی باج به هیچکس نمیده من در مورد کره شمالی خیلی بد شنیده بودم ولی با ی سرچ تو اینترنت دیدم که خیلی هم کار خوبی میکنه کشورش اصلا واردات نداره تو زمینه های پوشاک و خوراک و تجهیزات حساب کنید چقدر ارز از کشورش خارج نمیشه جرات ندارن جنس اشغال دست مردم خودشون بدن بی بند وباری خیلی خیلی کم هست آون وقت مسخره اش میکنن توصیه می کنم که خودتون سرچ کنید وبخونید ی بار هم همین مجله برترین ها در مورد کشورشون ی توضیح داده بود ای کاش کشور ما هم کمی مثل کره شمالی به مردم خودش اول بها میداد اعتیاد دزدی و خیلی از جرایمی که در ایران مجازات کمی داره در اونجا تیر باران این یعنی میزان جرم وجنایت خیلی پایین وبیشتر در صدد هستند که در دنیا به هیچ کشوری محتاج نباشند طوریکه وقتی آمریکا آنها را تحریم کرده بود اون که ریس جمهور کشور است پوز خند زده بود که کره شمالی اصلا وارداتی ندارد

    • بدون نام

      افرین به کره شمالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج