۵۷۶۵۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش مولاوردی به نگرانی اصلاح طلبان درباره کابینه

آقای رئیس جمهور چند بار اعلام کرد اداره جامعه براساس خواسته اکثریتی خواهد بود که رأی دادند و به برنامه های ایشان مهر تأیید زدند.

پایگاه خبری انتخاب: شهیندخت مولاوردی در پاسخ به این سئوال که اصلاح طلبان از نوع چینش کابینه دولت دوازدهم اظهار نگرانی می کنند اگر انتظارات آنها برآورده نشود چه واکنشی نشان خواهند داد آیا همراهی خواهند کرد یا درگیر چالش و اصطکاک با دولت آینده خواهند شد ؟ گفت: این طور نیست که نگاه آنها کلا نادیده گرفته شود. تا آنجا که مطلع هستم تعاملات و رایزنی ها ادامه دارد، یعنی انشاءالله تا لحظه آخر هم ادامه خواهد داشت بنابراین ناامید نیستیم.

وی در پاسخ به این سئوال آیا سکوت اصولگرایان درباره چینش کابینه دولت آینده به آن خاطر است که حضور پررنگتری در دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم دارند و از این بابت خیال شان راحت است؟ اظهار کرد: بعید می دانم این باشد، طیفی که در انتخابات ریاست جمهوری رأی نیاورد باید منتظر باشد ببیند رئیس جمهور در چارچوب خواسته های اکثریت چه کسانی را انتخاب می کند. هرچند که نظر و رأی آن اقلیت هم محترم است، آقای رئیس جمهور چند بار اعلام کرد اداره جامعه براساس خواسته اکثریتی خواهد بود که رأی دادند و به برنامه های ایشان مهر تأیید زدند.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که گفته می شود جایگاه دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی قرار است به معاونت حقوق شهروندی ارتقا پیدا کند، آیا این اتفاق تأثیری در نتیجه و خروجی کار دارد؟ یادآور شد: تبدیل جایگاه دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی به معاونت رئیس جمهور و عضویتش در کابینه به عنوان عضو هیأت دولت می تواند تحقق مشی را تسهیل کند و سرعت ببخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج