۵۷۶۵۹۴
۶۸ نظر
۵۰۰۶
۶۸ نظر
۵۰۰۶
پ

مردی، کودک خود را با کوبیدن به دیوار کشت

سحرگاه پنج شنبه گذشته درحالی که قاضی ویژه قتل عمد مشهد مشغول رسیدگی به یک پرونده جنایی در شمال شهر بود ناگهان صدای زنگ تلفن همراه رشته سخنان وی را برید و سکوت صبحگاهی در محل حکمفرما شد.

روزنامه خراسان نوشت: سحرگاه پنج شنبه گذشته درحالی که قاضی ویژه قتل عمد مشهد مشغول رسیدگی به یک پرونده جنایی در شمال شهر بود ناگهان صدای زنگ تلفن همراه رشته سخنان وی را برید و سکوت صبحگاهی در محل حکمفرما شد.

یکی از ماموران انتظامی از آن سوی خط به قاضی کاظم میرزایی گفت: «اجساد زن جوان و یک نوزاد در زمینی محصور واقع در منطقه ناظریه مشهد و ابتدای جاده کمربندی سبز کشف شده است.»

مقام قضایی ادامه تحقیقات درباره پرونده جنایی مذکور را به وقت دیگری موکول کرد و به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم جاده مشهد - چناران شد.

درحالی که خودروهای پلیس آژیر کشان از رانندگان عبوری می خواستند تا راه را برای عبور نیروهای انتظامی باز بگذارند، مقام قضایی به صورت تلفنی مشغول بررسی موضوع و چگونگی کشف اجساد شد.

مامور انتظامی کلانتری محل عنوان کرد: مردی که اجساد همسر و فرزندش پیدا شده به همراه پسرعمویش در کلانتری حضور دارند و مدعی هستند که زن جوان از ۳ روز قبل برای رفتن به منزل پدر شوهرش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.»

در این هنگام بود که قاضی میرزایی با طرح چند سوال تلفنی دیگر و در حالی که دستور حفظ صحنه حادثه را صادر می کرد از نیروهای انتظامی خواست ۲ مرد مذکور نیز برای پاره‌ای توضیحات در کلانتری حضور داشته باشند!

حدود ۲۰ دقیقه بعد کارآگاهان ورزیده اداره آگاهی و قاضی ویژه قتل عمد وارد زمین بزرگی شدند که دیوارهای بلندی از آجر اطراف آن را محصور کرده بود.جسد زنی که آثار شکستگی جمجمه بر سر وی مشهود بود، خون آلود روی خار و خاشاک قرار داشت. نوع پوشش زن جوان بیانگر آن بود که وی لباس های بیرون از منزل پوشیده اما خون های ریخته شده در محل نشان می داد که جنایت در همین زمین محصور رخ داده است.

لحظاتی بعد جسد نوزاد ۱۱ ماهه ای که در آن سوی دیوار افتاده بود، چشم های رهگذران و رانندگان عبوری را اشکباران کرد. این نوزاد نیز به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود که به احترام خوانندگان از بیان جزئیات آن معذوریم.

تحقیقات در اطراف محل کشف اجساد و همچنین بررسی جای جای این زمین بزرگ نشان می‌داد که زن ۲۵ ساله به زور وارد این زمین نشده و فردی که او و پسر کوچکش را به قتل رسانده با وی آشنا بوده است چرا که هیچ اثری از تخریب و یا درگیری در محل دیده نمی شد و تنها قطرات خونی که بالای بخشی از آجرهای دیوار ریخته بود، این پرونده جنایی را وارد مرحله جدیدی می کرد.

در این هنگام کارآگاهان اداره جنایی همسر مقتوله را به صحنه کشف اجساد انتقال دادند. قاضی که از فاصله ای چند متری رفتار و حرکات او را با دقت خاصی زیرنظر گرفته بود متوجه شد که مرد ۳۱ ساله درحالی که سعی می کند اضطراب خود را پنهان کند از نگاه کردن به قسمتی از زمین که خون آلود بود هم وحشت دارد.

این مرد که مدام اشک هایش را پاک می کرد در پاسخ به سوالات کارآگاهان درباره چگونگی ماجرا گفت: روز سه شنبه گذشته من از منزلم در گلبهار خارج شدم و همسرم نیز قصد داشت به منزل پدرم در مشهد برود. او لوازم پسرم را داخل ساک ریخت و بعد از من به سوی مشهد حرکت کرده بود ولی دیگر از او اطلاعی نداشتم تا این که صبح روز چهارشنبه وقتی فهمیدم که به منزل پدرم نرفته است احتمال آدم ربایی دادم و به همین خاطر شکایتی را در دادسرای گلبهار مطرح کردم و خودم به همراه پسرعمویم در همین مسیر به جست وجو پرداختیم یکی از بستگانمان هم نزد فال بینی در منطقه کوثر مشهد رفته بود که آن فال بین از طریق نگاه کردن در آینه گفته بود همسر و فرزندم را کشته و اجساد آن ها را در بیابان انداخته اند. همین موضوع مرا به بیابان های حاشیه جاده گلبهار- مشهد کشاند تا این که اجساد آن ها را به همراه پسر عمویم در زمین چهار دیواری یافتیم و موضوع را به کلانتری اطلاع دادیم!

این همان جملاتی بود که مامور انتظامی به صورت تلفنی و در مسیر حرکت به سمت ناظریه (محل کشف اجساد) برای قاضی ویژه قتل عمد بازگو کرد بنابراین قاضی میرزایی که به روشنی دریافته بود سخنان این مرد تنها یک سناریوی ساختگی است، دستور بازداشت وی را صادر کرد و بدین ترتیب مرد ۳۱ ساله توسط کارآگاهان به داخل خودروی پلیس هدایت شد و همان جا در حضور مقام قضایی مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت.

تنها متهم این پرونده جنایی که می دانست حرف هایش را کسی باور نمی کند و هر بار در پاسخ به سوالات فنی عاجز می ماند، ناگهان فریاد زد! «خودم کشتم!» قاضی و کارآگاهان که منتظر همین جمله بودند او را به آرامش دعوت کردند تا این که لحظاتی بعد لب به اعتراف گشود و گفت: وضعیت مالی ام خوب نبود از حدود ۵ ماه قبل خودم و همسرم را بیمه عمر کرده بودم تا این که فکر دریافت پول از بیمه به سرم زد. از حدود ۴ روز قبل نقشه می کشیدم که چگونه همسرم را به قتل برسانم و پول بیمه عمر او را بگیرم! وقتی داستان قتل را تکمیل کردم و فهمیدم که با این نقشه کسی به من مشکوک نمی شود مقدمات اجرای قتل همسر و فرزندم را فراهم کردم. صبح روز دهم مرداد ابتدا خودم از منزل بیرون آمدم تا همسایگان ببینند که همسرم به تنهایی از منزل بیرون می رود اما با او در کنار فضای سبز قرار گذاشته بودم به او گفتم من به منزل یکی از دوستانم می روم وقتی زنگ زدم، بیا کنار فضای سبز تا با هم به مشهد برویم. با این نقشه همسر و فرزند ۱۱ ماهه ام را سوار خودروی آردی کردم و به سوی مشهد به راه افتادیم. سلاح شکاری ساچمه زنی را هم با خودم برداشتم چرا که برخی از اوقات به همراه همسرم نشانه زنی می کردیم. آن روز هم عصر بود که آن ها را به داخل زمین بزرگ محصوری بردم که از قبل شناسایی کرده بودم. زیراندازها را انداختم و مشغول تیراندازی شدیم که ناگهان از پشت سر و از فاصله نزدیک به سر همسرم شلیک کردم و او در حالی که فرزندش را در آغوش گرفته بود و رها نمی کرد خون آلود به زمین افتاد. در این لحظه پسر۱۱ ماهه ام را از زیر پیکر غرق به خون همسرم در حالی بیرون کشیدم که گریه می کرد و جغجغه اش در زیر جسد مادرش مانده بود. او را به دیوار آجری کوبیدم و پیکرش را به آن سوی حصار انداختم. بعد از آن هم اسلحه و گوشی تلفن همراه همسرم را شکستم و در بیابان انداختم. متهم این پرونده هولناک جنایی ادامه داد: لوله اسلحه را نیز که شکسته بودم به داخل منزل متروکه ای در منطقه گلبهار پرت کردم.

با اعترافات صریح متهم،در حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی، وی به مقر پلیس آگاهی خراسان رضوی انتقال یافت تا بررسی های بیشتری درباره انگیزه ابهام آمیز وی از ارتکاب این جنایت وحشتناک صورت گیرد.به همین خاطر قاضی کاظم میرزایی روز گذشته با صدور دستوراتی برای کشف آلت قتاله از کارآگاهان خواست درباره انگیزه متهم تحقیقات بیشتری انجام دهند چرا که هنوز زوایای تاریکی در این پرونده جنایی به چشم می خورد و انگیزه قتل نیز در هاله ای از ابهام است.

روز گذشته گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی مامور تحقیق در این پرونده و اجرای دستورات قضایی شدند. آنان موفق شدند ساک لوازم کودک را به همراه اسلحه شکسته و دیگر لوازم در بیابان های منطقه وزیرانداز و پتوها را در مکان های مورد ادعای متهم کشف کنند.

بررسی های بیشتر درباره این جنایت فجیع روز گذشته در حالی ادامه یافت که هنوز جمله قاضی ویژه قتل عمد قبل از حضور در صحنه کشف اجساد در ذهنم رژه می رفت «این پرونده جنایی هم بسته شد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      واقعا اینا انسان هستن؟ اینا یک مشت کثافت هستن نمیدونن چه غلطی بکنن آدم بخواد سوسک بکشه چشاشو میبنده اینکه دیگه زنو بچت هستن مو به تن آدم سیخ میشه اینارو میشنوه یا صاحب الزمان ظهور کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر این مردها جنایت می کنند و بعد خودشون رو قربانیِ "زنان امروزی" و مناسبات مدرن می دونند. همیشه ی دنیا این مردان بودند که ظلم می کردند و این زنان و کودکان بودند که قربانی می شدند .الان هم عده ای ... می آیند یه جوری از جنایت این مردک جانی دفاع می کنند!!!

    • بدون نام

      وای خدا من!!!!
      از همون اول که رفته بیمه ی عمر کرده نقشه ی قتل زن و بچش تو ذهنش بوده
      چطور تونسته چنین کاری با هاشون بکنه
      بچشو کوبیده به دیوار که پول بگیره ؟؟؟ مرتیکه ی بی وجدان .
      یعنی یه ذره عاطفه تو وجود پستش نبود؟

    • محمود محمودی

      چقدر دراین مشهد جنایتذاتفاق میفته حتی بیشتر از تهران و جاهای دیگه .. .. چرا آمار جرم جنایت اینقد ر بالاست

    • امیر از کرج

      چه به سر مردمان این سرزمین آمده که طرف به خاطر چندر غاز پول سر کودک ۱۱ ماه رو با قدرت به دیوار بکوبه و مادر کودک رو هم با تفنگ بکشه
      این وحشیانه ترین جنایتی بود که امروز شنیدم قتل دو مظلوم نه بخاطر اختلاف خانوادگی بلکه به خاطر دریافت پول از بیمه

    • حسین

      بنظرتون چی بگم فقط از مایه انسان بودنمون خجالت بکشیم

    • بدون نام

      خدایابا این ملت چه کردند؟ خدایا ریشه ظالم رو بکن٬ خدایا بفریاد ما برس٬

    • صبا

      وای خدای من به کجا داریم میریم چقدر پست وبی عاطفه شدیم که به خاطر پول به همسروجگر گوشه مون هم رحم نمیکنیم بعضی وقتها حس میکنم عاطفه وشرافت حیوانها از انسان نماها خیلی بیستر است

    • ی مادر

      عحب سنگدلی بود وعجب احمقی بودکه زن و بچه اشو بکشه ک به پول برسه حالا برو اون دنیا به پول برس . قابل توجه ی مسولان باشه ک چقد فقرو بیکاری تو مملکت ما زیاده ک هیچ کس به فکر مردم نیستند بیکاری و معتاد تو مملکت ما بی داد میکنه خب همین چیزها باعث میشه قتل و تجاوز زیادمیشه فقط خدا باید کمک کنه و به فکر ملت ایران باشه مسولان ک به فکر خودشون هستن نه مردم ایران .... الان جوری شده حتی رحم به نوزاد هم نمیکنن به خاطر بیپولی و نداشتن کارو کاسبی دست به هر کاری میزنند

    • محمد

      مقصر مسغولان هستند خدا ازشون نگذره

    • Ali

      خدا به دادما برسه دل آدم از این همه بی رحمی میگیره یا امام رضا مشهد داره به کجا میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرتیکه پست رذل
        خاک برسرت کنن
        باید همونجوری قصاص بشه

    • بدون نام

      شکم گرسنه دین و ایمان نداره

    • گل

      خدا لعنتش کنه.
      چقدر ی آدم میتونه سنگدل باشه آخه.....
      ب توام میگن مرددد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مردددد ها چنین کاری ازشون برمیاد

    • بدون نام

      واقعا باور نکردنیه مگه میشه یه نفر این قدر شقی القلب باشه.کجا هستند اقایونی که میگن زن شیطانه.پست فطرتی به زن و مرد نیست به ذات ادمه.خدا به خانوادش صبر بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون آقایانی ... یک مشت زن ستیز هستند که فکر می کنند زن باید اسیر و برده شون باشه و چون نیست پس شیطان و اهریمنه!وگرنه مثل روز روشنه که تمام بدبختی دنیا زیر سر مردهاست. در تمام طول تاریخ و پیش از تاریخ هم همین بوده و تا وقتی جهان در دست مردهاست همینه

    • ایرانی

      جان ابا عبدالله دعا کنید آقا امام زمانمون.بیاد
      ای نامرد چه جوری از دلت اومد زن تو و اون فرشته کوچولورو اونم برای خاطر پول اونم با اون قساوت قلب..جان آقا ابوالفضل تو کشتن این روانی بی همه چیز تاخیر نکنید ..بکشید این روانی ک ثافتو...اونم مثل خودش به طرز بس فجیع ...ای کاش کشتن این کثافت و اختیار شو میدادن به من ..که به قرآن محمد تیکه تیکه میکردمش.این هیچی نداره.بی همه چیزو...نامرد حیف اسم با وفای سگ که رو توی کثافت بذارن.

    • بدون نام

      تمامی جرم وجنایت از فقر بیکاری و اعتیاد که سر منشا هر نکبت کاری است . لهن ونفرین به کسانی که توزیع کننده تو این کشور هستند .

    • پوریا

      خدا لعنتت کنه پست فطرت چطور دلت اومد با زن بچت اینکارو کنی ..خدا ازت نگذره ..یا امام زمان هنوز وقت ظهورت نرسیده ..شرمندتیم آقا جان شرمنده ایم

    • راستگو

      مردم از بس فشار کشیده اند روانی شده اند مردک بدبخت گیرم که نقشه ات می گرفت ولو نمی رفتی چطوری پول بیمه را خرج می کردی ایا وجدان نداشتی وحشی

    • محمد سلطان

      آیا براستی انسان اشرف مخلوقات است!؟ علت اینکه خداوند به آدم وحوا امر کرد که از میوه ممنوعه نخورند جلوگیری از زادو ولد بود!

    • بدون نام

      چرا بعضی مردها روانی هستن . حرصشون رو سر زن یا بچه خالی میکنن ...خدا به داد زنها برسه

    • بدون نام

      بجای آه و نفرین و ناله کردن به فکر رفع این فقر شدید فرهنگی باشید که اغلب مشکلات اجتماعی ناشی از آن است

    • بدون نام

      مملکتم وملتم داره به کجا رسیده یا خدا

    • بدون نام

      آقای محمد وقتی این مرد نمیره کار کنه چه ربطی به مسعولین داره مثل اینکه شما بگی ما امروز نون نخوردیم تقصیر مسعولینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار کجا بود. همه کارخونه ها تعدیل نیرو میکنن. شما تهران رو نگاه نکن بیا یکسر شهرک صنعتی مشهد

    • بلالی

      مطمئن باشید که فشار های اقتصادی این مرد بدبخت را به چنین عمل هولناکی وادار کرده است.مقصر اصلی دولت مردان هستند که ابن بلا را بر سر مردم اورده اند.انها را محاکمه کنید نه این بدبخت خدا زده را.

      پاسخ ها

      • رضوی

        خواهشأ کلمه بدبخت را برای این شیطان صفت به کارنبرد آدم هرچقدر بدبخت باشه هرچقدر فقیر باشه ولی دلیل نمیشه که جگر گوششو به دیوار بکوبه اگه فقیر بود میرفت دزدی میکرد هرچند که دزدی کارخوبی نیست ولی از کوشتن زن وفرزند که بهتره

      • بدون نام

        یا ذات خبیثی داشته یا معتاد بوده وگرنه هیچ فقیری دست به چنین جنایتی نمی زنه .این جور جنایتها و رذالتها رو عادی نکنید

      • بدون نام

        این ادم مشکل روانی داشت وگرنه زن و بچش که داشتن با این وضع زندگی میکردن نمیتونست خرج بده طلاق میگرفت

      • zizi

        نه من فکرمیکنم این طرف یه چیزی زده بوده. آدم روانی هم اینکارو نمیکنه.

    • بدون نام

      بازهم مشکل مالی چرا ایرانی باید مشکل مالی داشته باشد با توجه به اینکه اکثر مردم مشکل مالی خوبی ندارن پس جرم جنایت زیاد خواهد شد خدایا به داد ما برس

    • سحر

      کاربرب نام بلالی اسم دیگه نبود یهوی دلم بلالی خواست

    • مردم

      واي بازم مشهد
      آخه چرا

    • مجید

      تموم شد؟؟؟؟حالا برو دنبال پول بیمه شون

    • سمیه

      وااای خدای من،نتونستم تا اخر بخونم،اخه حیوون لا بچه ش اینکار نمیکنه،وااااییییی

    • مصطفآ

      انسانم آرزوست.....

    • کوروش

      واقعا شرم بر بعضی ها خدا مکافات کاراشونو زودتر بده

    • طوطی

      خدایی اینا هم انسانن ؟ قلب تو سینشون هست ؟ احساس دارن؟
      شگفتا!!

    • بدون نام

      چرا اعراب با نفت پولدار شدن ولی ما بدبخت که مردممون برای پول بیمه عمر زن و بچشونو بکشن . ؟ فقر بیداد میکنه ، فقر انسانیت ،فقر فرهنگی و فقر اقتصادی .

    • بدون نام

      وای تمام جونم داره میلرزه. چجور دلش اومد. چجور میتونه ی ادم انقد پست باشه. چرا حکم اعدام انقد ساده اجرا میشه. حق این ادم جانی با این انگیزه شوم و طرز کشتن زن و بچه بیگناه ی طناب دار و دو دیقه بالا دار بودن؟! این ها رو باید ب بدترین شکل بکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این توصیه شما فقط خشونت رو بیشتر و عادی تر می کنه .اشکال از سیستم آموزشی و خیلی چیزهای دیگه ست. باید بر اساس مطالعات مدرن جامعه رو ساخت.تا وقتی عقاید بدوی و قبیله ای و زن ستیزانه و نگاه تحقیر آمیز و ابزاری به کودک و ...در مرد ایرانی وجود داره این جور جنایتها هم ادامه داره

    • رضا

      بیکاری بیکاری بیکاری
      خدا باعث بانیاشو لعنت کنه.

    • رها

      سلام چرا راجب قتل دو پسر 16ساله ترکمن تو گنبد کاووس هیچ چیز ننوشتن

    • از مشهد

      بازم مشهد....البته این جنایت ها بیشتر در اطراف مشهد اتفاق میوفته....

    • پدرام

      ........
      واقعا ریشه این دردها کجاست؟

    • بدون نام

      مخاطب بهزادوکسانی که چندروزگذشته درباره زنها حرفهای ناحق میزدیدچی شد ?
      هرچی ماگفتیم درباره همه اینطورنظرندهید
      الان باخواندن این خبر حرفی نداری
      باتوجه به اینکه درباره خبرقبلی هم قاتل مردبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهایی که بر ضد زنان نظرات خشونت آمیز میدن قاتلهای بالقوه ای هستند که هنوز دست به جنایت نزدند.ریشه خیلی از جنایتها به همین نگاه زن ستیز بر می گرده.باید این مردان از کودکی تربیت بشن و اگه هم رفتار ناهنجاری نسبت به زنها یا کودکان نشون دادند زیر نظر گرفته بشن.همه جای دنیا همینه .ولی اینجا هنوز فرهنگ قبیله حرف اول رو میزنه

    • علیرضازمان

      خدالعنت مردان وزنان بی ایمان را بنده های ماهواره نزول خور و مشروب خوار و بی عیرت و بی حجاب و ......
      چون ثمره اش میشود همین مرد معلومه به بچه شک داشته که مربوط به خودش باشه سرهمین دروغ سرهم کرده
      مگرکسی سر پول بچه شو میکوبه به دیوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همین نگاه بدوی به جامعه باعث میشه به ریشه مسائل پرداخته نشه و روز به روز جنایت بیشتر بشه

    • اریوبرزن

      شرف حیوانات ازتوبیشتره

    • بدون نام

      سریع اعدامش کنینن

    • بدون نام

      وای خدای من اشرف مخلوقاتت راببین.به خاطر پول زن وبچشونا میکشند.اخه کثافت پولاراازبیمه میخواستی بگیری که چه کار کنی؟مگه غیر اینه که ادم پول رابرازن وبچش بخواد.واقعا خیلی خیلی ازحیوون پست تری.

    • بدون نام

      یا خدا
      هیچ حیوونی بچه خودش رو نمی کشه
      این یارو حتما معتاده
      خدایا هستی ؟ میبینی؟
      ما تو خود جهنمیم

    • صدف

      خدایاباچه کسانی داریم زندگی میکنیم این که از داعش هم بدتره آخه اگه پولوهم میگرفتی میتونستی باوجدان آروم خرج کنی هرچند اگه ذره ای وجدان داشتی بچه رو زنتواونجوری نمیکشتی آشغال دلمون خون شدخدا

    • بدون نام

      چرا هیچکس نمیاد بگه مردای قدیم چی بودن مردای جدید چی شدن ای تف به اون غیرتتون که نه انصاف دارین ونه رحم و مروت
      آخه بچه 11 ماهه خودش رو به خاطر پول به دیوار کوبیده و کشته به اینم میشه گفت پدر به اینم میشه گفت مرد
      مردای الان یه مشت آدمای مفت خور شدن که نه لیاقت زن دارن نه بچه بجز ادعا هیچی نیستن
      خدایا اون وقت اینا میگن ما چطور بریم زن بگیریم زن ال شده زن بل شده شماها حقتونه هر بلایی سرتون بیاد

    • بدون نام

      خدالعنتت کنه شیطان صفت ،فقط اعدام لعنتی

    • ج ج

      خدالعنتشون کنه حالم بدشد کثافت اشقال

    • بدون نام

      به معنای واقعی کلمه هردم از این باغ بری میرسد دیگه واقعا اینونمیشه هضم کرد !!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      ناگهان صدای زنگ تلفن همراه رشته سخنان وی را برید و سکوت صبحگاهی در محل حکمفرما شد!!!!
      واقعا هیچکاک هم نمیتونست اینقدر هیجانی فیلم نامه بنویسه.

    • هوشمند

      مرد نگو ..... این جانی نامرد بوده ... نامرد

    • بدون نام

      برترین ها واقعا موندم ملاک تون برای چاپ و نشر کامنت ها چیه بعضی کامنت ها رو که فقط جواب یه عده آدم بی فرهنگ هست حذف می کنید اون وقت چرندیات یک بیمار روانی مثل این علیرضا زمان منتشر میشه واقعا با این کارتون چی میخواین بگین این اراجیف رو قبول دارید یا فقط میخواین روی اعصاب خواننده هاتون باشین خواهشا جواب بدین تا بدونیم کدوم طرفی هستین

    • zizi

      خوب بدبخت پول نداشتی چرا ازدواج کردی؟؟؟ ازدواج کردی چرا بچه دار شدی؟؟؟؟؟ حماقت تا این حد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      چرا یک شهر رو بولد میکنین مگه شهرهای دیگه جنایت ندارن مثلا قضیه ستایش و کلی موارد دیگه اگ هم فکر کنین متوجه میشین که مشهد مهاجر پذیره خیلی بیشتر از شهرهای دیگه

    • محمد

      به نظرم یکم بی انصافیه که هر چی جنایت تو مشهد اتفاق میافته رو به مشهدیا ربط بدید , چون مطمئنا تو شهرهای کوچک که همه همدیگه رو میشناسند کسی نمیتونه به راحتی خلاف کنه ولی تو شهرهای بزرگ مخصوصا مشهد که به تعداد نصف جمعیتش مسافر رفت و آمد میکنند راحت تر میشه ناشناس بود نمونه بارزش گزارش 5 دیشب که نیروی انتظامی تعدادی سارق و زورگیر که از شهرهای جنوبی بودند و زورگیری میکردند و تو مشهد گرفته بود

    • بهار

      وای یا امام زمان وای وای تف به این زمینی که من که رو به این زمین راه میرم هزار وهزاران یزید روش زندگی می‌کنند

    • نسیم

      وای مو به تنم سیخ شده آخه چطور ممکنه الهی بمیری کثافت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج