۵۷۶۶۹۰
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

ستاره سابق کشتی کج به «ترنسفورمرز» پیوست

ستاره سابق کشتی کج حرفه ای آمریکا حالا نقشی اصلی در پروژه ای به دست آورده که امید می رود راه به وجود آوردن دنیای سینماتیک ترنسفورمرز را هموار کند.

روزنامه بانی فیلم: ستاره سابق کشتی کج حرفه ای آمریکا حالا نقشی اصلی در پروژه ای به دست آورده که امید می رود راه به وجود آوردن دنیای سینماتیک ترنسفورمرز را هموار کند.
به نقل از هالیوود ریپورتر، جان سینا در اسپین آف «ترنسفورمرز» با عنوان «بامبلبی» یک نقش اصلی به دست آورده است.
هیلی استاینفلد نقش اول مجموعه بازیگران این فیلم جدید کمپانی پارامونت است که داستانش حول محور روبات زرد و مشکی به نام بامبلبی می گردد. در این فیلم مجموعه ای جوان از بازیگران نقش آفرینی می کنند که از جمله آن ها می توان به حورحه لندبورگ، جیسون دروکر، ابی کویین، ریچل کرو، ریکاردو هویوس و گریسی دزینی اشاره کرد.
ستاره سابق کشتی کج به «ترنسفورمرز» پیوست
داستان این فیلم در سال ۱۹۸۷ به وقوع می پیوندد، زمانی که بامبلبی در یک محل جمع آوری قراضه های فلزی در یک شهر ساحلی کوچک در کالیفرنیا پناه می جوید. چارلی (استاینفلد) که تازه دارد ۱۸ ساله می شود و می خواهد جایش در دنیا را پیدا کند، بامبلبی را کشف می کند که به خاطر نبردهای پیشینش زخم های بسیار برداشته و در هم شکسته است. وقتی چارلی او را احیا می کند، به سرعت متوجه می شود که بامبلبی به هیچ وجه یک فولکس واگن زرد معمولی نیست.
ترویس نایت که فیلم استاپ موشن «کوبو و دو تار» را کارگردانی کرده بود، از روی فیلمنامه ای که توسط کریستینا هادسون نوشته شده، مسئولیت کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت. این پروژه سینمایی نخستین اسپین آف در چیزی خواهد بود که این استودیو امیدوار است تبدیل به دنیای سینماتیک ترنسفورمرز بشود و مجموعه ای گسترده از فیلم های دیگر از جمله پیش درآمدها و دنباله های فیلم هایی را داشته باشد که تا به حال توانسته اند در باکس آفیس جهانی ۳٫۷ میلیارد دلار بفروشند. جدیدترین فیلم در این مجموعه «ترنسفورمرز: آخرین شوالیه» بود که روز بیست و سوم ژوئن اکران شد و تا امروز توانسته ۵۷۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد.
لورنزو دی بوناونچورا و مایکل بِی که از چهره های اصلی و قدیمی این فرنچایز هستند، مسئولیت تهیه کنندگی «بامبلبی» را بر عهده خواهند داشت و استیون اسپیلبرگ، برایان گلدنر و مارک وارادیان تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. کریس بریگام هم دیگر تهیه کننده اجرایی فیلم است.
این فیلم مراحل تهیه اش را از روز دوشنبه در کالیفرنیا آغاز کرد. پارامونت یک تاریخ اکران جدید برای فیلن برای روز بیست و یکم دسامبر سال ۲۰۱۸ تعیین کرده که به این ترتیب «بامبلبی» مقابل فیلم «آکوامن» کمپانی برادران وارنر قرار خواهد گرفت.
سینا که به خاطر کارش به عنوان یک ستاره کشتی کج حرفه ای WWE شناخته می شود، طی چند سال اخیر مشغول ساختن یک مسیر حرفه ای کاری قابل توجه در صنعت سینما و تلویزیون بوده است. او اخیرا در فیلم «دیوار» داگ لایمن مقابل ارون تیلور-جانسون دیده شد و در «تور دو فارماسی» شبکه اچ بی او بازی کرد. از دیگر پروژه های قبلی او می توان به «بابا خانه است»، «خواهرها» و «خراب کار» اشاره کرد. او همچنین در اپیزودهای برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» بازی کرده، مجری برنامه «جرات آمریکایی» در فاکس بوده و در آینده در پروژه های «بابا خانه است ۲» و «عهد» کی کنون با لزلی مان دیده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان سینا دوستت دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج