جاباما
۵۷۶۷۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عروسک‌های ایرانی به لهستان می‌روند

زهرا صبری کارگردان تئاتر کشورمان که پیش از این عروسک های ۶ نمایشش در اسپانیا به نمایش در آمده بود از برپایی این نمایشگاه در کشور لهستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: زهرا صبری کارگردان تئاتر کشورمان که پیش از این عروسک های ۶ نمایشش در اسپانیا به نمایش در آمده بود از برپایی این نمایشگاه در کشور لهستان خبر داد.

زهرا صبری کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی گفت: ۱۲۰ عروسک کوچک و بزرگ از ۶ نمایش من با نام های ننه دلاور، خانه برناردا آلبا، هشت لحظه، طوطی پر، تا یک بشمار و زمین و چرخ از ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) در تئاتر ویلکی( Wielki) شهر ورشو به نمایش در خواهند آمد.
عروسک‌های ایرانی به لهستان می‌روند

وی ادامه داد: تئاتر ویلکی یکی از بزرگترین تئاتر های ورشو است که مرکز نمایش باله و اپرا به شمار می رود و نمایشگاه «خیالی از ایران» قرار است به مدت ۲ ماه در این محل برپا باشد.

صبری درباره برنامه ریزی برای این نمایشگاه نیز توضیح داد: وقتی نمایشگاه «خیالی از ایران» در شهر تولوسای اسپانیا برگزار شد عکس هایی از این نمایشگاه برای دوستان بین المللی گروه یاس تمام ارسال شد و آقای marekzurawski در لهستان که دبیر جشنواره ای نیز در این کشور است، خیلی علاقه مند شد تا نمایشگاه عروسک ها در ورشو نیز برپا شود.

وی افزود: او از سال گذشته تا کنون ۷ ماه پیگیری کرد تا اینکه برای برگزاری نمایشگاه درهفته اول مرداد ماه تمام عروسک ها از اسپانیا به ورشو پست شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج