۵۷۶۹۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محمود واعظی سوژه شد!

عصر امروز ۱۴ مردادماه مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ساختمان مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مهمانان خارجی برگزار می شود.

خبرگزاری فارس: عصر امروز ۱۴ مردادماه مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ساختمان مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مهمانان خارجی برگزار می شود.

از صبح امروز نیز برخی از شخصیت های بلند پایه کشورهای همسایه و اروپایی که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور به تهران سفر کرده‌اند با روحانی دیدار و گفتگوی دو جانبه داشته اند.

یکی از نکات و حواشی قابل توجه در این جلسات حضور محمود واعظی در کنار رئیس جمهوری است، فردی که از مدتی پیش شایعه حضور وی در سمت ریاست دفتر رئیس جمهور شنیده می‌شد و طی یکی دو هفته قبل این موضوع جدی تر شده بود اما امروز حضور واعظی در تمام دیدارهای رئیس جمهور نشان می دهد که رئیس دفتر جدید رئیس جمهور هر چند هنوز حکم رسمی او منتشر نشده اما کار خود را رسماً آغاز کرده است.

گفتنی است، محمد نهاوندیان که پیش از این به عنوان رئیس دفتر روحانی مشغول به فعالیت بود از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی وزارت اقتصاد نام برده می شود.

در این تصاویر که ملاقات های خارجی امروز صبح روحانی در دفتر رئیس جمهور انجام شده است، محمود واعظی در کنار رئیس جمهور نشسته که نشان می دهد او به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم کار خود را رسماً آغاز کرده است.
محمود واعظی سوژه شد!
محمود واعظی سوژه شد!
محمود واعظی سوژه شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج