۵۷۶۹۷۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مشخصات گوشی اکسپریا XZ۱ کامپکت لو رفت

امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری یکی از گوشی‌های جدید سونی به بیرون درز کرد. این اطلاعات که روی بنچمارک GeekBench منتشر شده به گوشی جدیدی به اسم Sony G۸۴۴۱ اشاره می‌کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری یکی از گوشی‌های جدید سونی به بیرون درز کرد. این اطلاعات که روی بنچمارک GeekBench منتشر شده به گوشی جدیدی به اسم Sony G۸۴۴۱ اشاره می‌کنند. این تلفن همراه هوشمند جدید به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده، ۴ گیگابایت رم دارد و اندروید ۸٫۰ یا O روی آن نصب شده است.
مشخصات گوشی اکسپریا XZ1 کامپکت لو رفت

مشخصات این گوشی چند هفته پیش روی بنچمارک AnTuTu هم قرار گرفته بود. در آن اطلاعات گفته شده بود که این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از صفحه نمایشی با کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد. دوربین پشت و جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.
مشخصات گوشی اکسپریا XZ1 کامپکت لو رفت

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی Xperia XZ۱ هم با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD دارد. این تلفن همراه هوشمند با شماره مدل G۸۳۴۱ شناخته می‌شود و به همین دلیل اطلاعاتی که از گوشی جدید به بیرون درز کرده مربوط به محصولی دیگری می‌شود.
مشخصات گوشی اکسپریا XZ1 کامپکت لو رفت

قبلا شایعات گفته بودند که مدل کامپکت گوشی Xperia XZ۱ هم به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. پس بعید نیست که اطلاعات لو رفته مربوط به مدل کامپکت باشد. محصولی که باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرپرند

      درباره ی گوشی تبلیغ شده میخوام بگم باپول ان میتوان نان رابرسرسفره ی بیست وسه خانواده ی ایرانی اورد که توان خرید نان خشک راندارندبه نظرشما این رواست یکی این گوشی دست بگیرددرحالیکه همسایه اش برایخریدحتی نان خشک معطل مانده است این ربط چندانی نداشت فقط جهت حس انساندوستی ببخشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج