جاباما
۵۷۷۰۰۷
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

ورود محموله‌ی فولکس تیگوآن ۲۰۱۷ به ایران

طبق خبر رسمی که در بخش رسانه‌ای شرکت فولکس واگن آلمان منتشر شده است. از ماه جاری (آگوست-مرداد) فروش محصولات این شرکت به صورت رسمی در بازار ایران آغاز خواهد شد. به گفته مسئولان شرکت ماموت، فروش محصولات فولکس‌واگن در ایران از ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد.

وب سایت شبکه: طبق خبر رسمی که در بخش رسانه‌ای شرکت فولکس واگن آلمان منتشر شده است. از ماه جاری (آگوست-مرداد) فروش محصولات این شرکت به صورت رسمی در بازار ایران آغاز خواهد شد. به گفته مسئولان شرکت ماموت، فروش محصولات فولکس‌واگن در ایران از ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد.
ورود محموله‌ی فولکس تیگوآن 2017 به ایران

تیگوان و پاسات اولین خودروهایی هستند که به صورت رسمی توسط نماینده رسمی این شرکت در ایران یعنی گروه صنعتی ماموت خودرو به فروش خواهند رسید. شرکت خصوصی ماموت خودرو که مشغول تولید محصولات اسکانیا در ایران است، این خودروها را توسط ۸ نمایندگی در نظر گرفته شده در تهران به فروش خواهد رساند.
ورود محموله‌ی فولکس تیگوآن 2017 به ایران

سابقه تاریخی فولکس واگن در ایران به دهه ۵۰ میلادی و عرضه مدل بیتل باز می گردد که در ادامه با مدل های گلف و پاسات در دهه ۶۰ و مدل محبوب گل در اوایل دهه ۸۰ شمسی دنبال شد.
ورود محموله‌ی فولکس تیگوآن 2017 به ایران

"طبق تحقیقات صورت پذیرفته توسط دولت ایران، کشش بازار ایران در دوران پسا تحریم به بیش از ۳ میلیون خودرو در سال در بازه زمانی کوتاه و بلند مدت می رسد". هرچند تحقق چنین هدفی با توجه به شرایط اقتصادی و معضل ترافیک و آلودگی هوا بسیار بعید به نظر می رسد.
ورود محموله‌ی فولکس تیگوآن 2017 به ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساناز

      امروز بزرگترین امیدواری درمن بود برا صنعت خودرو..اگه سایپا میخواد درامد داشته باشه نمیخواد پراید و پژو تولید کنه..ماشین خارجی استاندارد وارد کنه و هر مبلغی که به سودش هسته بکشه رو قیمت ماشین ما راضی هستیم چون خودرو استاندارد سوار میشیم..این بهترین راه حله..مچکر روحانی

    • بدون نام

      روحانی متشکریم ، ولی آخه من کارگر بیکار شده ماشین چند صد میلیونی برا چیمه؟ یه خرده کار و رفاه وارد کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج