۵۷۷۱۰
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

«سلطان سلیمان» در شبکه نمایش خانگی!

مستند «سرگردون» که عواملش آن را جنجالی ترین مستند سال می دانند به بازار عرضه شد.

شبکه ایران: مستند «سرگردون» که عواملش آن را جنجالی ترین مستند سال می دانند به بازار عرضه شد.

جالب اینکه در بخشی از تصویر روی جلد این فیلم، بازیگران سریال «حریم سلطان» دیده می شوند. بررسی آسیب شناسانه برنامه های پرمخاطب شبکه های ماهواره ای چون «حریم سلطان» اصلی ترین هدف ساخت این مستند بوده و در کنار «سلطان سلیمان» که در این مستند به نقد سریال زندگی او پرداخته می شود چهره هایی چون رامبد جوان، اشکان خطیبی، لعیا زنگنه، مصطفی زمانی، کوروش تهامی و پریوش نظریه در کنار کارشناسی چون فرشته طائرپور، علی معلم و خسرو معتضد به بحث و بررسی دلایل علاقمندی مردم به این گونه آثار پرداخته اند!

سید صابر امامی تهیه کننده مستند جنجالی «سرگردون» درباره وضعیت مستند اعلام کرد: این مستند که پخش آن را شرکت «سیما شهر» بر عهده دارد وارد شبکه نمایش خانگی شد و علاقه مندان به این مستند اجتماعی می توانند از تمام مراکز فروش محصولات فرهنگی و فروشگاه ها به تهیه آن اقدام کنند.

«سلطان سلیمان» در شبکه نمایش خانگی!

وی در مورد شرایط تولید این مستند عنوان کرد: با توجه به موضوع جنجالی «سرگردون» ما سختی های زیادی را چه در راه ساخت و چه در راه اخذ مجوز متحمل شدیم. در راه تولید با وجود اینکه بسیاری از دوستان محتاطانه عمل کردند و حاضر به همکاری نشدند اما بودند کسانی که همراه بودند و من همین جا از کسانی که به گروه جوان تولیدکننده آن که دغدغه فرهنگی تنها دلگرمی و منبع انرژی آن ها در طول این کار بود کمک و یاری رساندند تشکر می کنم.

تهیه کننده «سرگردون» درباره عدم نمایش این کار در جشنواره فجر گفت: قرار بود این کار بعد از آماده شدن در جشنواره فجر به نمایش دربیاید که به خاطر جنجالی و چالشی بودن موضوعات مطرح شده در آن، مسئولین جشنواره از قبول آن خودداری کردند. ظاهرا در آن موقع معذوریت هایی وجود داشت که چنین کارهایی وارد جشنواره فجر نشوند.

وی درباره شرایط اخذ مجوز مستند اضافه کرد: برای دریافت مجوز پخش این مستند هم مشکلات زیادی بر سر راه ما قرار گرفت که نهایتا با پیگیری های زیاد توانستیم مجوز کار را بگیریم. البته قبول کردیم که بخش هایی را که اصلاحیه وارد شده بود حذف کنیم. چند قسمت از مصاحبه ها و چند صحنه از سریال حریم سلطان به طور کلی حذف شد اما تلاش کردیم به کلیت کار آسیبی وارد نشود.

امامی در پایان تصریح کرد: این کار با هزینه شخصی یک گروه جوان مستندساز که دغدغه فرهنگی داشتند ساخته شده و اگر کمک دوستان هنرمند و همکاری آن ها در این زمینه ها نباشد هیچ کار فرهنگی ای به سرانجام نمی رسد.

خاطر نشان می شود، دیگر عوامل این مستند به شرح زیر است:
کارگردان: سید محمد طادی، دستیار اول کارگردان: نفیسه علوی، مدیر تولید: سید محمدحسین نعمتی، تدوین:محمدرضا مهاجری شیراز، تصویربردار: هومن خنکدار، صدابردار: علی سرچشمه،مصطفی اسفندیار، مجری طرح: محسن حسن زاده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ((بررسی آسیب شناسانه برنامه های پرمخاطب شبکه های ماهواره ای چون «حریم سلطان»)) يعني همه برنامه هاي اين مملكت آموزندست؟ والا ما كه چيزي از تو برنامه هاي سينماي خانواده و TV نديديم.

    • sami

      حدیث داریم که مسخره گر سخت مجازات میشود
      جالبه مسلمونیم اما کاری جز تمسخر دیگران نداریم
      خلاقیت نداریم کار پر مخاطب بسازیم

    • امير

      فقط
      آزادي
      ميتونه جلوي ديدن اين برنامه هاي ماهواره اي رو بگيره
      اگر زياد توضيح بدم دوستان لطف ميكنن ميگن نظر شما قابل انتشار نيست

    • صحرا

      سریالهای چون سریالهای شبکه جم خیلی نرم و آهسته شاید در طول چند سال تاثیرسوء خودش را روی اذهان عمومی و بنیان خانواده نشون میده.متاسفانه...

      پاسخ ها

      • سپیدار

        همچین آهسته هم نیست تو شهرهای کوچیک آمار بی بندو باری و لاقیدی و خیانت زنان به طرز چشم گیری افزایش داشته

    • maryami

      بروبابا

    • بدون نام

      حتی اگه رایگان هم بود نمیرفتم بگیرم این به اصطلاح مستند رو...
      وقت آزاد داشته باشم به جای این چرندیات میام پیش مجله جونم :D

    • ستاره

      حیف لعیا زنگنه

    • بدون نام

      دلتون میاد دیگه بهتر از رامبد؟حالا بقیشون هیچی

    • کورش سرتیپی

      باسلام- وقتی سیما یاتلویزیون دولتی خودمان بویژه درسالهای اخیر بدلایل مختلف عرضه وتوان ساخت فیلم یاسریالی آموزنده وجذاب ومفید رابرای جامعه بهیچوجه نداردوحتی اشعارطنز آقای عالی پیام یاهالویاطنز های آقای مهران مدیری رانیز نمیتوانند تحمل کنندچراباید ازاقبال عمومی ملت به سریالی چون حریم سلطان گله مندباشیم-آیینه چون نقش توبنمود راست-خودشکن آیینه شکستن خطاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج