جاباما
۵۷۷۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۵/۱۵


فال روزانه 1396/05/15

فال روزانه یک شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برنامه ریزی و توانایی های مدیریتی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما اگر حواستان را جمع نکنید حالت های متغیر و ذهن بعضا آشفته تان باعث می شود آنهایی که تحت کنترلتان قرار دارند اعتماد خود را نسبت به شما از دست بدهند. امسال شرکتی که در آن کار می کنید تغییرات بسیاری را پی رو خواهد داشت. این تغییرات برای شما بسیار سودآور خواهند بود، اما در برنامه ی روزانه تان تغییراتی را ایجاد خواهند کرد. درست است که وضعیت اقتصادیتان خوب شده است، اما باید امسال سعی کنید بیشتر از سال گذشته پس انداز کنید. امسال رژیم غذایی خود را با دقت تمام رعایت کنید و در صورت بروز هر مشکلی در وضعیت سلامتی خود به پزشک مراجعه کنید. آنهایی که در زمینه ی تجارت فعالیت دارند فرصت های خوبی برای کسب درآمد بالا در کوتاه مدت خواهند داشت. ماه های شهریور و آبان و بهمن برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهند داشت و اتفاقی که مدت ها منتظرش بوده اید به احتمال زیاد در یکی از این ماه ها پیش خواهد آمد. آنهایی که قصد بچه دار شدن دارند همین امسال برای این کار اقدام کنند!

فال روزانه 1396/05/15
امروز به جای این که علامت سوال های مهمی که بالای سرتان قرار گرفته اند را خط بزنید، سوال هایی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند با دیگران مورد بحث قرار دهید. شاید شما فکر کنید که هیچ کس به خوبی خودتان نمی تواند برای مشکلات موجود در این دنیا راه حل پیدا کند، اما در اشتباه هستید، پس با دیگران در این مورد صحبت کنید و ببینید آنها در این مورد چه نظری دارند. امروز دوستانتان حتی اگر فقط از طریق تشویق کردن شما به دنبال کردن رویاهایتان هم که باشد، به حمایت از شما خواهند آمد. شاید فکر کنید که آنها دارند در مورد توانایی های شما اغراق می کنند و یا می خواهد دلتان را خوش کنند، اما به نفعتان است که حرف هایشان را باور کنید.
فال روزانه 1396/05/15
امروز بال هایتان را باز کرده اید و احساس می کنید که امروز انرژی فوق العاده ای برای تغییر و تحول در خود دارد. شما اکنون این فرصت را دارید که در راه رسیدن به هر چیزی که می خواهید قدم هایی بزرگ تر از همیشه بردارید. شاید وقت آن رسیده باشد که تغییرات جدی در برنامه ها و همچنین نگرش خود ایجاد کنید. تفاوت هایی که در نگرش و عقاید شما و دیگران وجود دارند را با روی باز پذیرا باشید. وقتی به یک مسئله از زوایای مختلف نگاه کنید آن را خیلی بهتر درک خواهید کرد. با وجود این که دلتان می خواهد امروز در مورد کار به خودتان زیاد سخت نگیرید مسئولیت هایی که به عهده دارید و انتظارات دیگران شما را راحت نخواهند گذاشت.

فال روزانه 1396/05/15
امروز مسائل روانی و عاطفی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و ذهنتان را بیشتر به خود مشغول می کنند. سعی نکنید مشکلات را موشکافی کنید، زیرا این کار تنها باعث بیشتر شدن و پیچیده تر آنها خواهد شد. درگیر جزئیات نشوید و با آنها به عنوان یک چیز کلی روبرو شوید. امروز شاید در خیالتان فکر کنید که بودن در کنار دوستان صمیمی باعث خواهد شد که حالتان بهتر شود، اما وقتی در کناران هستید خواهید دید که همچنان بیقرار هستید. شاید بهتر باشد برای رهایی از این حالت فعالیت هایی را در برنامه ی امروز خود جای دهید که ماجراجویی و شور و هیجان بیشتری را در بر می گیرند، مثلا ورزش کردن!

فال روزانه 1396/05/15

امروز وقتی دارید با جدیت تمام تلاش می کنید که به اوضاع سر و سامان بدهید و همه چیز را در حالت تعادل نگه دارید، فراموش نکنید که از وقتتان لذت هم ببرید و کمی هم خوش بگذرانید. احساس خوشحالی، به ویژه در چنین روزی، یکی از عناصر مهم زندگی است. هر چقدر انرژی مثبت بیشتری داشته باشید راحت تر خواهید توانست با موقعیت هایی که در برابرتان قرار می گیرند روبرو شوید. یک لبخند ساده می تواند شما را از هر دری که بخواهید عبور دهد. دلتان می خواهد راه پنهانی که آتش عشق و صمیمیت را در رابطه تان افروخته خواهد نمود پیدا کنید، اما متاسفانه نقشه ای برای این کار وجود ندارد و خودتان باید راهتان را پیدا کنید.

فال روزانه 1396/05/15

امروز در مورد مسائلی که پیش می آیند زیاد احساساتی نشوید. شما فکر می کنید که دارید در احساسات خود غرق می شوید، اما اگر حواستان را جمع نکنید خودتان را در باتلاقی گرفتار خواهید یافت که فرار از آن برایتان دشوار خواهد بود. حتما با یکی از دوستان صمیمی خود که مورد اعتمادتان است درد دل کنید تا رویارویی با احساستان برایتان آسانتر شود. امروز پی بردن به نیت واقعی اطرافتان کاری دشوار به نظر می رسد، مخصوصا اگر کلامشان موافق باشد اما در عمل چیز دیگری نشان دهند. سوال پرسیدن در این مورد امروز کمک چندانی به شما نخواهد کرد و باید سعی کنید خودتان از طریق های دیگری به واقعیت ماجرا پی ببرید.

فال روزانه 1396/05/15

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما می توانید انرژی موجود در امروز را به صورت مثبتی احساس کنید. وقتی به این انرژی مثبت اجازه بدهید وجودتان را در بر بگیرد بقیه ی چیزها به طور خودبخود روبراه خواهند شد. اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و نگاهی مثبت به دنیای اطرافتان داشته باشید. هر آنچه پیش از این در زندگیتان بوده است را امروز در پرونده ی گذشته قرار داده و کنار بگذارید. شما اکنون می توانید هویت خود را بازسازی کنید و تغییراتی که همیشه می خواسته اید را در شخصیت خود ایجاد کنید، فقط باید به جزئیات توجه ویژه ای داشته باشید. خوشبختانه شما صبوری لازم برای به ثمر نشستن تلاش هایتان را دارید.

فال روزانه 1396/05/15
شما معمولا ترجیح می دهید راهتان را آهسته و پیوسته پیش بروید، اما امروز ممکن است لازم باشد چند باری میانبر بزنید. موقعیت هایی که به یکباره و از جایی که اصلا انتظار ندارید برایتان فراهم می شوند را غنیمت شمرده و مورد استفاده قرار دهید. به شانستان اعتماد کنید و ببینید شما را به کجا خواهد برد. کمی ماجراجویی کنید هیچ ضرری به حالتان نخواهد داشت. خلاقیت شما امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توانید یک شاهکار فوق العاده خلق کنید. با این حال تردیدهایتان باعث می شوند جسارت کافی برای عملی کردن ایده هایی که در سر دارید را نداشته باشید. به جای نگرانی در مورد نتیجه سعی کنید انرژیتان را روی روند پیشرفت کارها متمرکز کنید.

فال روزانه 1396/05/15
امروز دلتان نمی خواهد در انجام کارهایتان از دیگران تبعیت کنید و ترجیح می دهید روزتان را طوری برنامه ریزی کنید که تا جای ممکن تنها باشید و با دیگران ارتباطی نداشته باشید. با این حال در خانه ماندن و تمیز کردن منزلتان یا خوابیدن به مدت طولانی را به عنوان راهی برای این کار به شما توصیه نمی کنیم. سعی کنید سر خودتان را با انجام کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. البته این را هم فراموش نکنید که همیشه بودن در کنار دیگران فرصت های زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. امروز احساسات خود را انکار نکنید و نادیده نگیرید زیرا به کارتان خواهند آمد. احساسات شما چنان عمقی دارند که به شما قدرت می دهند در هر موقعیتی قوی بمانید.

فال روزانه 1396/05/15
امروز از انجام کارهای تکراری و کسل کننده ی همیشگی خسته شده اید و دلتان می­خواهد در برنامه خود تغییرات جدی ایجاد کنید و یک تکان اساسی به زندگیتان بدهید. با این حال بهتر است قبل از هر کاری این نقشه ی هیجان انگیزتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید زیرا به احتمال زیاد کارها طبق انتظارات شما پیش نخواهند رفت. نیاز شما به ایجاد تنوع در زندگیتان کاملا منطقی و قابل ستایش است، اما ارزش این را ندارد که بخواهید زندگیتان را آنقدر پیچیده کنید که کنترل آن از دستتان خارج شود. به هیچ عنوان تسلیم رکود نشوید و ایده های فوق العاده ای که در سر دارید را ندیده نگیرید، اما قدم هایتان به سوی ایجاد تغییرات را منطقی و حساب شده بردارید.

فال روزانه 1396/05/15

امروز ایجاد تعادل بین نیازی که به حفظ ثبات در رابطه عاطفی خود دارید و میلی که به داشتن آزادی فردی احساس می کنید به نظرتان کار بسیار پیچیده ای خواهد بود. نه این که برنامه ای سری و مخفیانه داشته باشید که بخواهید آن را از طرف مقابلتان مخف کنید، به هیچ وجه، فقط دلتان نمی خواهد که انتظارات دیگران محدودتان کنند. خوشبختانه میانه روی برای شما در حال حاضر خیلی هم دشوار نخواهد بود، چون میلتان به بیان احساسات درونیتان چندان قوی نیست و خودتان را به دردسر نخواهید انداخت. یادتان باشد که اگر می خواهید قانونی را دور بزنید باید اول آن را به طور کامل درک کنید تا بتوانید هوشمندانه از آن فرار کنید.

فال روزانه 1396/05/15
شما آماده اید تا دست به کار شده و نقشه هایتان را عملی کنید، اما هنوز همه ی جزئیات مرتب نشده اند و برخی مسائل به رسیدگی بیشتری نیاز دارند. خوشبختانه هنوز وقت کافی برای سر و سامان بخشیدن به این اوضاع را در اختیار دارید و می توانید قطعات ریز باقی مانده را طوری کنار هم بچینید که کارتان به خوبی پیش برود. با وجود اینکه امروز کمی بی صبر و قرار هستید، اما باید احتیاط کنید زیرا رفتارهای حساب نشده می توانند تلاش ها و زحمات قبلیتان را به خطر بیندازند. کلید رسیدن به هر چیزی داشتن صبر است، شما هم ذکاوت خود را با صبر کردن تا فردا نشان دهید. وقتی تخم مرغ هایتان جوجه می شوند که صبر کنید، با شکاندن آنها چیزی به دست نخواهید آورد.

فال روزانه 1396/05/15

امروز بین وقت گذراندن با دوستان و عزیزانتان و یا تنها ماندن در خانه و داشتن یک روز آرام مردد هستید. فکر انجام کاری که دوست دارید با یک دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده بسیار آرامش بخش به نظر می رسد. از طرفی هم ممکن است ترجیح بدهید بعد از یک دوره ی پر جنب و جوش پس از پایان کار روزانه زودتر به خانه بروید و استراحت کنید. یادتان باشد تصمیمتان هر چه که باشد این فرصت را خواهید داشت که بین این دو تعادل برقرار کنید. احساس می کنید که دیگران امروز سعی دارند به شما زور بگویند و وادارتان کنند کاری را انجام دهید که خودتان مایل به آن نیستید. تسلیم نشوید و از حق خودتان دفاع کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تقی خداوردی

      خوبوعالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج