جاباما
۵۷۷۱۴۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال نیاز به زمان دارد تا نتایج بهتری بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دو هفته زمان مناسبی برای نظر دادن در مورد تیم‌ها نیست و باید تا هفته پنجم صبر کنیم.

خبرگزاری تسنیم: میرشاد ماجدی، پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی بدون گل استقلال مقابل همنام خوزستانی خود اظهار داشت: دو هفته زمان مناسبی نیست تا درباره استقلال یا هر تیمی دیگری بخواهیم به صورت کارشناسی حرف بزنیم. باید حداقل چهار یا پنج هفته از مسابقات بگذرد تا بعد از آن بشود نظر فنی در مورد تیم‌ها داد. استقلال روز گذشته بازی خوبی انجام داد و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت اما در منطق و افکار کادرفنی، این تیم استقلال خوزستان بود که پیروز شد،‌ چون به یک امتیازی که می‌خواست رسید.

«به نظرم استقلال رفته رفته و با هماهنگ شدن بازیکنانش می‌تواند نتایج بهتری بدست بیاورد.» وی با بیان این جمله درباره مشکل گلزنی تیم استقلال در دو بازی گذشته تصریح کرد:‌ بحث اول این است که چقدر توانستیم مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهیم. مقابل استقلال خوزستان مهاجمان استقلال حداکثر یک یا دو موقعیت گلزنی داشتند، اما این را هم قبول دارم که مهاجمی که در استقلال بازی می‌کند باید از حداقل فرصت‌ها حداکثر استفاده را کند.

سرپرست پیشین تیم استقلال در مورد درخشش مهدی قائدی در دیدار مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: قائدی را از فصل گذشته و زمانی که با تیم خونه‌‌به‌خونه مقابل ایرانجوان بوشهر بازی داشتیم، می‌شناسم. این بازیکن در آن بازی دو گل به ما زد و من دیدم که بسیار با استعداد و خوش تکنیک است. قائدی به استقلال آمده تا رشد کند،‌ اگر پس از ۳۰ دقیقه بازی کردن، از او به عنوان مسی استقلال یا رونالدوی بوشهر نام ببریم در آینده دچار مشکل می شود.

ماجدی افزود: فکر می‌کنم رسانه‌ها، مردم و افراد دیگر باید اجازه دهند این بازیکن، مهدی قائدی باقی‌ بماند نه مسی یا رونالدو. او می‌تواند در آینده خودش تبدیل به یک الگو شود. اگر الان از او زیاد تعریف کنیم دچار خود بزرگ بینی می‌شود و کار از دست کادرفنی و خودش در خواهد رفت. او بازیکن بسیار خوب و با تکنیکی است و برای این بازی به او نمره خوب می‌دهم نه اینکه او را مسی یا رونالدو بنامم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      اره نیاز به زمان دار ه موقغ که ما قهرمان شدیم

      پرسپولیس همیشه قهرمان

    • مجتبی

      قایدی داره آماده میشه برا دربی

    • آبی آسمانی

      درود بر جناب ماجدی،آبیدل منطقی و فهیم مکتب پر افتخار استقلال...

    • بدون نام

      پرسپولیس دو بازی کرده و دو برد داره. اون وقت ما از دو بازی یک امتیاز گرفتیم. مرد حسابی استقلال باشگاهیه که باید لیگ را با برد شروع کنه نه همین اول کار ۵ امتیاز اختلاف با رقیبش داشته باشه

      پاسخ ها

      • محسن پرسپولیسی

        بی شوخی و بدون کنایه و کری‌کری میگم من بعنوان هوادر پرسپولیس از اظهار نظر این دوست عزیز
        خیلی خوشم اومد چونکه حرف و نظرشوون خیلی منطقی و بجا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج