۵۷۷۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سفر زائران ايراني به عمره ۲۱ روزه شد

همزمان با ماه مبارک رمضان ، زائراني كه از امروز وارد مدينه منوره مي‌شوندطول مدت سفر آنان ۲۱ روز است و در هر دو شهر مدينه و مكه مي‌توانند روزه‌هاي خود را بگيرند و نمازشان كامل است.

خبرگزاری مهر: همزمان با ماه مبارک رمضان ، زائراني كه از امروز وارد مدينه منوره مي‌شوندطول مدت سفر آنان ۲۱ روز است و در هر دو شهر مدينه و مكه مي‌توانند روزه‌هاي خود را بگيرند و نمازشان كامل است.

زائراني كه از روز گذشته وارد مكه مكرمه شدند زائراني هستند كه سفرشان ۱۶ روزه است و در مكه مكرمه قصد ده روزه مي‌كنندو بايد نمازشان را كامل بخوانند و با شروع ماه مبارك رمضان روزه هايشان را بگيرند.

همچنين از امروز زائراني كه وارد مدينه منوره مي‌شوند ۲۱ روزه هستند و در هر دو شهر مدينه و مكه مي‌توانند روزه‌هاي خود را بگيرند و نمازشان كامل است.

شايان ذكر است، همه ساله با فرارسيدن ايام ماه مبارك رمضان كاروان هايي كه براي عمره مفرده در اين ايام به سرزمين وحي مشرف مي‌شوند، با برنامه ريزي سازمان حج و زيارت و نظارت بعثه مقام معظم رهبري براي جلوگيري از اشكال در روزه عمره گزاراني كه علاقه مندند در اين سرزمين روزه داري را تجربه كنند با افزايش روزهاي سفر از ۱۲ روز به ۱۶ و ۲۱ روز اين امكان را براي زائران بيت الله الحرام و مسجد نبوي فراهم مي‌كنند.

لازم به ذكر است، تاكنون ۵۰۰ هزار زائر ايراني به سرزمين وحي سفر كرده‌اند كه حدود ۴۷۰ هزار نفر از اين تعداد به كشورمان بازگشته‌اند و هم‌اينك بيش از سي‌هزار نفر عمره‌گزار ايراني در عربستان حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج