جاباما
۵۷۷۲۱۹
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

قتل شوهر، خیانت زن جوان را برملا کرد

پسر جوانی که در پی رابطه با زنی جوان متهم به قتل شوهر او شده ‌است، به قصاص محکوم شد.

روزنامه شرق: پسر جوانی که در پی رابطه با زنی جوان متهم به قتل شوهر او شده ‌است، به قصاص محکوم شد.
متهم که نورالله نام دارد و ٣٠ساله‌ است، با زنی به نام جمیله رابطه برقرار کرد و سپس به ضرب چاقو شوهر او را به قتل رساند.
بیستم مردادماه سال ٩١، مأموران پلیس از قتل يك مرد جوان تبعه افغانستان در فشم باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به عماد، مرد ٣٥ ساله‌ای بود که با ضربات چاقو کشته شده بود. بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی، ضارب به نام نورالله. ٣٠ساله که از سوی اهالی محل دستگیر شده بود، به پلیس آگاهی منتقل شد. متهم در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل یکی از دوستانم به نام برهان با همسر مقتول به نام جمیله آشنا شده بود و با هم ارتباط داشتند.
شب حادثه آدرسی پیامک کرد و گفت برایش مشکلی پیش آمده است و او را گروگان گرفته‌اند. به همین خاطر با چند نفر از دوستانم به کمکش رفتیم. وقتی به محل رسیدیم متوجه شدیم او با شوهر جمیله درگیر شده است. خواستیم فرار کنیم که مقتول حمله کرد و با چاقو من را زد و ضربه به دستم برخورد کرد. من هم با چاقویی که همراه داشتم به کتف او ضربه زدم. می‌خواستم فرار کنم که از سوی اهالی محل دستگیر شدم.
با توجه به حرف‌های متهم، مأموران برهان ٣٠ساله را بازداشت کردند. او گفت: سه ماه از آشنایی من و جمیله گذشته بود و به صورت تلفنی صحبت می‌کردیم. شب حادثه او مرا به افطاری و مراسم قرآن در خانه همسایه‌شان دعوت کرد. تا ساعت ٢:٣٠ نیمه شب آنجا بودم که بعد از اتمام مراسم، صاحبخانه به دلیل اینکه مرا نمی‌شناخت بیرونم کرد. داشتم از خیابان می‌رفتم که جمیله زنگ زد و گفت بیا خانه کسی نیست و امشب را اینجا بمان. خواهر جمیله از ارتباط ما باخبر بود. حتی او نیز تماس گرفت و گفت جمیله در را باز گذاشته، برو آنجا بخواب و صبح برو. متهم در ادامه گفت: خوابیده بودم که متوجه سروصدای شوهر جمیله شدم.
بلند شدم تا از خانه فرار کنم که با هم درگیر شدیم. دوباره به اتاق برگشتم و شوفاژی که روی دیوار بود را برداشتم و پشت در گذاشتم. در این فاصله با دوستانم تماس گرفتم و آدرس را پیامک کردم. وقتی آنها رسیدند، مقتول با چند نفر جلو در ایستاده بود تا مرا به دام بیندازد که با آنها درگیر شدند و در آن درگیری نورالله با چاقو به سینه و کتف او ضربه زد.
بعد از این توضیحات، زن مقتول نیز با تأیید حرف‌های برهان گفت: شب حادثه از برهان خواستم تا در میهمانی یکی از همسایه‌ها شرکت کند. آخر مراسم از او خواستم به خانه ما بیاید. شوهرم قرار بود خانه همسایه بماند تا در جمع‌آوری وسایل کمک کند، اما مشکوک شده بود و به خانه برگشت. او وقتی برهان را دید، با هم درگیر شدند و برهان از ترس خودش را در اتاق حبس کرد. با رسیدن دوستان برهان بود که شوهرم با آنها درگیر شد.
بعد از این توضیحات، جمیله و برهان به اتهام رابطه نامشروع به ٩٩ ضربه شلاق محکوم شدند و نورالله به اتهام مشارکت در قتل روانه زندان شد. پرونده با کامل‌شدن تحقیقات و بررسی‌های لازم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در تاریخ سی‌ام مهرماه سال ٩٣ روی میز هیئت قضائی قرار گرفت.
در آن جلسه متهم بر خلاف اظهاراتش در دادسرا جرمش را انکار کرد و گفت تحت فشارهای بازجویی به قتل اعتراف کردم.

متهم در ادامه گفت: آن شب برهان از ما کمک خواست و قرار بود ٥٠٠‌ هزار تومان پول بدهد. او ما را فریب داد و وارد درگیری کرد. در آن درگیری افراد دیگری هم بودند و شاید کسی دیگر به سینه و کتف مقتول ضربه زده باشد. با اقرارهای متهم، هیئت قضائی پرونده را برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستادند تا اینکه در جلسه بعدی، متهم بنا بر شواهد و مدارک موجود در پرونده به قصاص محکوم شد. این رأی به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد و از سوی هیئت قضائی شعبه نهم نیز مورد تأیید قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب زنهای فاسدی! چطور جرات کردی کردی وقتی شوهرت تو خونه همسایه بود مردی رو تو خونت بیاری،

    • بدون نام

      این انگل هرچه زودتر اعدام بشه.

    • بدون نام

      برترینها
      حوادث افاغنه به چه دلیل درسایت گذاشته می شود?

    • علیرضا

      متاسفانه کارمون به کجا رسیده که افغانی هم بهمون تجاوزمیکنه

    • بدون نام

      آخه کثافت مراسم افطار و ختم قرآن جای این جور کاراست؟

    • پریسا

      زن به این فاسدی و هرزه ای رو چه به جلسه قران و مراسم افطاری؟؟ خودشو مسخره کرده ؟؟ عجبا . تف به ذات هرچی زن شیطان صفت و فاسده. بخدا باید اون زن روهم به قصاص محکوم میکردن. الان شوهرش مرد و اون مرد هم اعدام میشه. وقتی شوهر داشت اونقد فاسد بود حالا که دیگه از هفت دولتم آزاد شده و ...... حیف اسم زن و مادر که رو اینجور زنهاس

    • علی چگنی

      فقط باید برای این ملکت خودمون متاسف شویم که این همه افغانی راوارد این کشورکرده اند که به جان مال وناموس این مردم هم رحم نمیکنند ....

      پاسخ ها

      • محسن

        عاغای با سواد متنو بخون اگه چشات ضعیفه عینک بزن اونی ک کشته شده افغانستانی هس اونی هم متهم هس ایرانی

    • بدون نام

      مقتول و قاتل هر دو افغانی بودن به ماچه آخه

    • بدون نام

      اونی که کشته شده افغانی بودن ولی گفته نشده برهان فاسق و نورالله قاتل ایرانی هستن یا افغان

    • بدون نام

      چرا حوادث مربوط به خارجی ها رو میذارید؟ منظور خاصی دارید

      پاسخ ها

      • عمو رضا

        ۱۴۰۳ شما ب منظور نگیر داداش ... شما به عمق فاجعه توجه کن که یک انسان کشته شده عزیزم..

      • قضیب

        جناب. 24/03 خبر حوادث مگه فرق میکند از قضیب به شما نصیحت خود ذا عصبانب نکنید و از آنها بگذرید

    • پریسا

      سانسورچی بی منطق الان اون تیکه از کامنت بنده که سانسور کردی دقیقا چه مشکلی داشت؟ حاوی توهین یا حرف سیاسی بود؟؟ عجب آدمی هستی بخدا

    • بدون نام

      پریسا حرص نخور فشارت میره بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج