۵۷۷۲۳۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

مادر مذاکرات به جای مادر تحریم‌ها رونمایی شد

روزنامه کیهان نوشت: مراسم تحلیف رئیس جمهور روز گذشته با حضور مسئولین، نمایندگان مجلس و میهمانان خارجی برگزار شد و روحانی طی سخنانی در مجلس شورای اسلامی به جای مقابله با مادر تحریم‌ها از مذاکرات منتهی به برجام که دستاورد تقریبا هیچ آن امروز برای همگان آشکار شده است با عنوان مادر مذاکرات یاد کرد!

روزنامه کیهان نوشت: مراسم تحلیف رئیس جمهور روز گذشته با حضور مسئولین، نمایندگان مجلس و میهمانان خارجی برگزار شد و روحانی طی سخنانی در مجلس شورای اسلامی به جای مقابله با مادر تحریم‌ها از مذاکرات منتهی به برجام که دستاورد تقریبا هیچ آن امروز برای همگان آشکار شده است با عنوان مادر مذاکرات یاد کرد!
رئیس جمهور در حالی در مراسم تحلیف از مادر مذاکرات رونمایی می‌کند و از آن سخن می‌گوید که آمریکا بزرگترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران را در دوران پسابرجام با عنوان مادر تحریم‌ها اعمال کرده است.
در حال حاضر نه تنها تحریم‌های قبلی (حتی هسته‌ای؛ مانند تحریم U-turn) سر جای خود باقی مانده بلکه تحریم‌های بی‌سابقه؛ شدید و جدیدی در عصر پسابرجام علیه ایران تصویب شد، با این تفاوت که دیگر بخش زیادی از توان هسته‌ای را از دست داده‌ایم و همزمان تحریم هم می‌شویم!
رئیس جمهور امروز و به جای اینکه از مقابله دولت با مادر تحریم‌ها سخن بگوید و اقدامات دولت را در این زمینه تشریح کند از مذاکرات منتهی به برجام با عنوان مادر مذاکرات یاد کرده و آرزو می‌کند که تجربه برجام به یک الگو در روابط بین‌الملل تبدیل شود.
عکس یادگاری نمایندگان با حامی تحریم‌ها
دیروز تصاویری از عکس یادگاری برخی نمایندگان با موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد که نشان می‌داد این نمایندگان برای گرفتن عکس یادگاری با موگرینی صف بسته‌اند، در این زمینه تذکر دو نکته ضروری به نظر می‌رسد.
آمريکا و سه کشور متحد اروپايي آن هفته گذشته در نامه‌اي به شوراي امنيت سازمان ملل متحد، اقدام ايران در پرتاب ماهواره‌بر سيمرغ به فضا را محکوم کردند. از سوی دیگر موگرینی بدون در نظر گرفتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران پسا برجام از عمل کردن طرفین به تعهداتشان سخن گفته و این تحریم‌ها را نادیده گرفته است.

موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه‌ای است که اعضای آن پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ را در حالی که هیچ تضادی با برجام ندارد محکوم می‌کنند و از سوی دیگر نیز با چشم بستن بر تحریم‌های شدید علیه ایران که برجام را کاملا نقض کرده است از عملی شدن آن از سوی طرفین سخن می‌گوید، برخی نمایندگان مجلس بدون در نظر گرفتن این رویه خصومت‌آمیز و در اقدامی قابل تامل برای گرفتن عکس یادگاری با وی صف می‌بندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه نوشته بودین کیهان من اصلا نمیومدم داخل این مطلب ... برای افزایش بازدید سایتتون چه کارها که نمیکنین

    • بدون نام

      شما هم در زمان احمدی نژاد با کشورهایی درارتباط بودید که زیر پونس روی نقشه باید پیدا می کردیم و جالب اینکه همانها هم به نفع عربستان موضع گرفتند مانند جیبوتی که کلی از ایران کمک گرفت در دولت مموتی

      پاسخ ها

      • علی

        انگار امریکا خیلی خوب بود که تحریممون کرد از نظر امثال شما

    • araz

      :))))))) مادر مذاکرات، مادر تحریم ....

    • بدون نام

      فقط تو خوبی همه جاسوسن

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ پا قزوین آقای شریعتمداری

    • ایمان

      خجالت خجالت خجالت

    • بدون نام

      احسنت

    • کوشش ایرانی

      این یک توهین اشکار از سوی حسین شریعتمداری و کیهان به نمایندگان مجلس است که گفته :نمایندگان برای عکس گرفتن با موگرینی صف بسته اند!!! کیهان همنوا با دشمنان خارجی درصدد تضعیف دولت ومجلس است که این اصلا به صلاح نظام وکشور ومردم نیست وکیهان وشخص شریعتمداری بارها نشان داده است که بر ضد مرد وکشور قلم فرسایی میکند!!! این واقعا عجیب است که با پول مردم بر علیه مردم اقدام کرد.

    • بدون نام

      حرفش کاملا درست و بجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج