۵۷۷۳
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

تهیه فیلم مستهجن از دو دختر نوجوان

دو پسر جوان که با تهیه فیلم مستهجن از دو دختر ۱۵ ساله در یکی از شهرستان های فارس قصد ادامه این رابطه شوم را داشتند بازداشت و راهی زندان شدند.

دو پسر جوان که با تهیه فیلم مستهجن از دو دختر ۱۵ ساله در یکی از شهرستان های فارس قصد ادامه این رابطه شوم را داشتند بازداشت و راهی زندان شدند.

اواخر هفته گذشته دختر نوجوانی در حالی که بسیار نگران و آشفته بود با مراجعه به دادسرای یکی از شهرستان های فارس مدعی شد که دو جوان از وی و دوستش فیلم غیراخلاقی تهیه کرده و قصد انتشار آن را دارند.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن این مساله صادر شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که دو پسر جوان با ترفندی ماهرانه با دو دختر نوجوان دوست شده و علاوه بر آزار و اذیت آنها اقدام به تهیه فیلم مستهجن کرده و هر دو را تهدید می کنند که اگر این رابطه ادامه ندهند فیلم را منتشر می کنند.

دختر فریب خورده در تحقیقات گفت: من و یکی از دوستانم مدتها بود زمانی که به خانه می رفتیم متوجه می شدیم که دو پسر در تعقیب ما هستند. یک روز تصمیم گرفتیم با آنها صحبت کنیم و ببنیم با ما چکار دارند.

وی ادامه داد: آن دو نفر مدعی شدند که به ما علاقه دارند و هر طور شده بود هر دوی ما را فریب دادند. پس از ریختن طرح دوستی با آنها در ارتباط بودیم آنها مدعی بودند که می خواهند ما را بهتر بشناسند. در این رفت و آمدها بود که آن دو نفر از ما خواستند که به یک باغ برویم. ابتدا مخالفت کردیم به همین دلیل آن دو جوان از ما ناراحت شدند.

دختر نوجوان ادامه داد: هر بار که آن دو را می دیدیم از ما می خواستند که به باغی برویم ما هم هربار به بهانه های مختلف زیر بار نمی رفتیم تا اینکه بالاخره با اصرار آنها قبول کردیم که یک روز برای تفریح به باغ برویم. ابتدا هیچ مشکلی پیش نیامد اما ناگهان آنها هر دوی ما را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده و از این اقدام خود فیلم تهیه کردند. هرچقدر التماس کردیم بی‌فایده بود.

پس از روشن شدن این موضوع ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری این دو جوان شیطان صفت آغاز کردند. از این رو تمام مسیرهایی که امکان داشت آن دو تردد کنند تحت نظر گرفته شد، تا اینکه بار دیگر دختر فریب خورده با مراجعه به دادسرا مدعی شد که آن دو نفر با آنها تماس گرفته و تهدید می کنند که اگر این رابطه را ادامه ندهند فیلم را در سطح شهر پخش خواهند کرد.

از این رو تحقیقات گسترده‌ای در این رابطه انجام و در نهایت هر دو نفر دستگیر شدند. در بازرسی های انجام شده فیلم دو دختر فریب خورده نیز کشف شد. پس از آن دو پسر جوان برای بازجویی به دادسرا منتقل شدند. هر دو نفر در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدند که با قصد و نیت قبلی دو دختر را به باغی برده و سپس مورد آزار و اذیت قرار داده و از این اقدام شیطانی خود فیلم غیراخلاقی تهیه کرده اند. با توجه به محرز بودن بزه ارتکابی از سوی هر دو نفر از سوی بازپرس پرونده برای آنها قرار بازداشت موقت صادر شد. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دست بررسی است و متهمان در زندان به سر می برند.

منبع : خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تهیه فیلم مستهجن از دو دختر نوجوان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      امیدوارم اعدام شوند هر دو

    • ندا

      من نمی دونم چرا دخترها اینقدر راحت دستخوش احساسات شده و به این آدمها اطمینان میکنند ؟ یعنی هنوز نمی دونن در چه جامعه ای زندگی می کنند ؟ هنوز با وجود این اخبار منتشر شده درس عبرت نگرفتند ... خداااااااااااااااااایا .... کمکمان کن

    • AFSHIN

      اگه دختر خودش نخواد، برای پسر جذابیتی نداره که یه مدت دنبالش باشه ولی همجین ادمی چوبشو بد می خوره

    • هما

      به نظر من هر دو شون باید اعدام بشن تا درس عبرتی بشه برای دیگراندر ضمن دخترها هم نباید به این آسونی ها گول بخورن

    • shokouh

      به نظر من ادام جواب نميده و اين مورد بايد به طور اساسي ريشه كن بشه

    • بدون نام

      مگر این همه آقایان در هنگام ازدواج گول می خورند و مهریه سنگین را می پذیرند بعد تا عمر دارند باید تاوان این اشتباه را بدهند کسی صداش در میاد باید از این بانوان محترم به نعی انتقامجویی بشه !!!!!!!!!!!!

    • مينا

      چه انتظار داريد؟دوتا پسر جوان با دو دختر نوجوان كه هيچي نميدونن،توي باغ خارج شهر براي چي ميرن؟اگر فقط حرف باشه كه ميشه توي خيابان،پارك .....زد.تا وقتي دخترا اينقدر نادان باشند هر بلايي سرشان مياد

    • بدون نام

      دختر خانم ها بیشتر مقصرند طبق گفته ی خودشون این این 2 تا عوضی فقط جرات کرده بودن که دنبال این دختر خانم ها بیفتن اما جرات از این جلوتر رفتن و نداشتن و طبق گفته ی خود دختر خانم ها این خودشون بودن که میرن سراق اون عوضی ها

    • بهرام

      مقصر اصلی خانومها هستند اگه خانومهای محترم به مردا اهمیت نمیدادند وتوجه نمیکردند این اتفاق نمی افتاد خواهرها به هیچ وجه نباید بغیر از ازدواج با مرد دیگری رابطه داشته باشند چونکه در آینده این ارتباط نامشروع خود باعث یا دروغگویی به همسر ویا استرس ونگرانی خواهد بود بنابر این بهتر است روابط زیر نظر والدین باشد

    • ghazal

      nabayad pesararo edam kard bayad ye kare asasi tar kard

    • nadia

      kheyli tajavoz be dokhtaro zan ziyad shode

    • ثریا

      در این مورد تا اونجایی که بدر مادرا توجه نمکنند یا خجالت کشیده بچه هاشون رو اطلاع رسونی درباره حریم اخلاقی بسرها و دخترها نکنند،این مسایل همچنان ادامه خواهد داشت.به همین خاطر باید همه کارهامون زیرنظر و بامشورت والدین مون انجام بشه تا از دست چنین ادمهایی در امان باشیم

    • بدون نام

      کمی هم به پسرها و کمبودهایی که در زندگی داشتند توجه کنید . محدودیت های بیش از حد در سطح جامعه باعث این مشکلات میشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق با شماست

    • حسن71

      دخترای 15ساله مقصر هستند چرا میرن باغ یا اصلا چرا باید با این 2پسر هم کلام بشن راحت میتونستن به داداششون بگن یا اصلا به مادرشون بگن دختر ها با مادراشون راحت هستند اعدام چاره کار نیست دختر ها رو هم باید جریمه یا تنبیه بکنند.تورو خدا دختر خانم ها به این سادگی گول نخورید با هر سنی که هستید .

    • محمد

      ای کاش سن دو پسر ذکر میشد، و بعید میدونم که واقعیت ماجرا اینچنین باشه، این یه ترفند پلیسی میتونه باشه که خانواده ی اون دخترها دست به قتل ناموسی یا بهتر بگم قتل احتمالی نزنن و دختران خودشون رو قربانیه یک جریان شیطانی و بزه کاری بدونن، مطمئنن اگر اون پسرها مجرم قطعی، یا بالقوه بودن که باید شاکی های دیگری هم دادخواست بدن، و پلیس هم میبایست فیلمهای بیشتری از دخترها و زنان دیگر هم کشف میکرد، یک رابطه ی دوستی بوده، و وقتی که خواستند رابطه را تمام کنند، پسرها هم دست به چنین حماقتی زده اند، یکی از دلایلی که پسرها میتوانسته اند راحت تهدید کنند و فکر شکایت و دادخواهی به ذهنشان نرسد این بوده که زوری در رابطه یا حداقل در فیلم مذکور نبوده، البته فقط پلیس است که در حال حاضر واقعیت را میداند، البته امیدوارم که پشرها اعدام نشوند، و هر حکمی که برای پسران صادر میشود، باید حداقل حکمی نسبت به حکم پسرها هم برای دختران صادر شود حتی اگر دهها بار کمتر از حکم پسرها باشد مثلا اگر پسرها 20 سال حبس قرار صادر شود، دخترها حداقل یک سال زندانی شوند، چرا که در اشتباه و حماقت و بروز جرم، مجرمین بی تقصیر نیستند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج