۵۷۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اخبار اختصاصی از آلبوم موسیقی «علی سنتوری»

روی دیگر سوپراستار

بهرام رادان که تصمیم نهایی‌اش را برای حضور در دنیای موسیقی گرفته بود می‌دانست که برای این کار ممکن است تا حدودی از فعالیت‌های سینمایی دور باشد،‌ شاید به خاطر همین هم بود که در طول ماه‌های اخیر اخبار کمتری از حضور بازیگر سرشناس سینمای ایران در پروژه‌های فیلمسازی به گوش می‌رسید.

روی دیگر سوپراستار

روی دیگر سوپراستار

مقدمات استارت اصلی آلبوم از حدود ۲سال پیش زده شد. بهرام رادان که تصمیم نهایی‌اش را برای حضور در دنیای موسیقی گرفته بود می‌دانست که برای این کار ممکن است تا حدودی از فعالیت‌های سینمایی دور باشد،‌ شاید به خاطر همین هم بود که در طول ماه‌های اخیر اخبار کمتری از حضور بازیگر سرشناس سینمای ایران در پروژه‌های فیلمسازی به گوش می‌رسید. او در حال حاضر در سفر طولانی اش به آمریکاست.


«روی دیگر» بهرام رادان

انتخاب نام آلبوم هم حکایت‌های خاص خودش را داشت. بهرام رادان که می‌خواست با اولین آلبوم، استعدادهای خودش را در زمینه موسیقی به طرفدارانش نشان بدهد برای انتخاب نام آلبوم وسواس زیادی به خرج داد. اسم باید به گونه‌ای انتخاب می‌شد که علاوه بر اثرگذاری، حال و هوای این روزهای آقای سوپراستار را هم منعکس کند، به خاطر همین «روی دیگر» به عنوان اسم کاست جدید انتخاب شد. اسمی که می‌تواند خیلی خوب مصداق دنیای این روزهای بهرام رادان باشد. هنرپیشه محبوبی که از این به بعد باید منتظر درخشش او در خارج از قاب جادویی سینما هم باشیم.


کیوان هنرمند و آریا عظیمی‌نژاد

برای همه آنهایی که دوست دارند از حال و هوای آلبوم اطلاعات بیشتری داشته باشند باید بگوییم که «روی دیگر» ۱۳آهنگ دارد که ۱۰تای آنها فارسی و ۳آهنگ دیگر به زبان انگلیسی اجرا شده. آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم برعهده «کیوان هنرمند» بوده که قبل از این در فیلم «گاوخونی» با بهرام رادان همکاری مشترک داشتند، تنها تنظیم یکی از قطعات را «آریا عظیمی‌نژاد» انجام داده که با توجه به حال و هوای مخصوص آن، قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.


یک «پاپ»، «راک»

اگر می‌خواهید بدانید که آلبوم بهرام رادان در چه سبکی ضبط و تولید شده به نظر نمی‌رسد کار چندان سختی داشته باشید. حضور «رضا یزدانی» در یکی از قطعات مشخص می‌کند که باید منتظر قطعه‌های راک باشید. البته فضای کلی آهنگ‌های ضبط شده، پاپ و راک است که تا حدود زیادی علاقه رادان به این دو سبک را نشان می‌دهد. بعد از حضور موفق در پروژه فیلم سنتوری و همکاری با محسن چاووشی، حالا او می‌خواهد به تنهایی عیار موسیقیایی‌اش را به مخاطبانش ثابت کند. جالب است بدانید که تهیه‌کننده این آلبوم خود بهرام رادان است و مدیریت پروژه هم برعهده «علی باذل» مدیربرنامه‌های اوست.


همخوانی با «رضا یزدانی» و یک غافلگیری ویژه

چند وقت پیش خبر همخوانی «بهرام رادان» و «رضا یزدانی» در سایت‌های خبری پخش شد. محتوای خبر مطرح شده هم این بود که دو ستاره شناخته شده سینما و موسیقی ظاهرا در تجربه‌ای مشترک حاضر شده‌اند، خبری که اتفاقا تفسیرهای زیادی هم به همراه داشت. اصل ماجرا اما تا حدود زیادی با اخبار ضد و نقیض این روزها فرق دارد. قضیه از این قرار است که رضا یزدانی فقط در یکی از قطعات آلبوم که به زبان انگلیسی ضبط شده با رادان همخوانی دارد. قرار است برای این قطعه کلیپی هم ساخته شود که به احتمال زیاد همزمان با انتشار آلبوم به دست علاقه‌مندان می‌رسد. البته آلبوم «روی دیگر» غیر از حضور رضا یزدانی یک میهمان ویژه هم دارد که بهتر است تا زمان انتشار آن برای دیدن این سورپرایز منتظر بمانید!


سلام آقای تهیه‌کننده

تمام این‌هایی که گفتیم و خواندید را یک گوشه بگذارید چون یک غافلگیری دیگر هم برایتان داریم بعد از بازیگری،‌ ضبط آلبوم موسیقی و خوانندگی و بیزینس‌های دیگر، به زودی بهرام رادان را در قامت یک تهیه‌کننده خواهید دید. بله! درست خواندید، قرار است رادان نیمه دوم امسال استارت تولید یک فیلم سینمایی را به تهیه‌کنندگی خودش بزند تا توانایی‌هایش را در این عرضه هم محک بزند. حالا باید منتظر باشید تا جزئیات بیشتر پروژه فیلم جدید بهرام رادان را در شماره‌های بعد به اطلاع‌تان برسانیم.


روی دیگر سوپراستار

مجوز صادر شد

کار انتخاب ترانه‌ها، هماهنگی برای تنظیم قطعات و ضبط استودیویی آنقدر با وسواس و دقت همراه بود که ۲۴ماه خواننده محبوب آن را درگیر کرد. جالب است بدانید که آلبوم «روی دیگر» همین چند روز پیش از وزارت ارشاد مجوز گرفت تا شمارش معکوس برای انتشار رسمی آن از همین حالا شروع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج