۵۷۷۵۲۱
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

کار اجباری در شهرداری، مجازات فریب برای ازدواج

پسر جوان که متهم است با وعده ازدواج، دختری دانشجو را فریب داده و نیت شوم خود را عملی کرده بود، با حکم دادگاه به شلاق و یک سال کار اجباری در شهرداری محکوم شد.

جام جم آنلاین: پسر جوان که متهم است با وعده ازدواج، دختری دانشجو را فریب داده و نیت شوم خود را عملی کرده بود، با حکم دادگاه به شلاق و یک سال کار اجباری در شهرداری محکوم شد.

چندی پیش دختری دانشجو به نام پونه با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت از پسری ۲۹ ساله به نام کامران به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

پس از چند روز، کامران دستگیر شد و به زندان افتاد. با تکمیل کیفرخواست، پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و هفته گذشته، جلسه رسیدگی برگزار شد.

در ابتدای دادگاه، پونه ۲۰ ساله گفت: «من دانشجو هستم. شش ماه قبل در خیابان با پسری ۲۹ ساله به نام کامران آشنا شدم. از طریق تلگرام با هم در ارتباط بودیم تا این که به من ابراز علاقه کرد و پس از مدتی هم پیشنهاد ازدواج داد. قرار شد به خواستگاری‌ام بیاید برای همین به همه حرف‌هایش اطمینان کرده بودم. چند بار سر قرار حاضر شدم تا این که روز حادثه مرا به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد.» سپس نوبت به کامران رسید.

او منکر تعرض شد و گفت: «من پونه را دوست داشتم، اما چون شرایط ازدواج نداشتم، چند سال از او فرصت خواستم. قصد داشتم کاری مناسب پیدا کنم و بعد از آن به خواستگاری‌اش بروم. روز حادثه هم هیچ آزار و اذیتی انجام ندادم و پونه با میل خودش به خانه من آمد.»

متهم در آخرین دفاع خود درخواست بخشش کرد تا پس از آن قضات وارد شور شوند. آنها کامران را به صد ضربه شلاق و یک سال کار اجباری در شهرداری و امور نظافتی محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      فقط همین برای تعرض ؟!!!!

    • بدون نام

      سلام این مطلب راحذف نکنید آیااین کارباعث کم شدن غریزه وشهوت این جوان می شودبهترنیست بجای این همه مجازات فکردرست وراهکارخوب بکنید پس شمامیگید جوانی که دراوج شهوت است چکارباید بکند من کاراین شخص راتایید نمی کنم ولی خداوکیلی فکری به حال تی جوانها بکنید وگرنه هرروزشاهد حوادث تلخ خواهیم بود

    • ۶۵

      فقط همین. دختره رو بدبخت کرد

      پاسخ ها

      • zendegi

        دختره عقل نداشته مگه حقشه 14سالش ک نبوده گول بخوره ...

    • بدون نام

      اين جوانان حيوان وشبه انسان افسارگسیخته مجازات شلاق برایشان کم است باگیوتین سرشان را بزنند تا درس وعبرتی برای اراذل واوباش باشند.

    • عبدالله

      خاک تو سر همچین پسرایی واقعا که باعث خجالت همه ی مردا میشن!!!

    • بدون نام

      حکمش خیلی سبک بود

    • ملیسا

      یعنی چی گیریم که دختره با میل خودش رفته خوب باید عقد ش میکردن البته الان دیگه ماشاءالله خانواده‌ها متمدن شدند قدیم اینجوری نبود مهریه دختره هم یک دست و پا مخالف هم بود چی بگم والا ولی متاسفانه شرایط ازدواج خیلی سخت شده جوونای ما هم چه دختر چه پسر قاطی کردن به خدا .38 سال از خدا عمر گرفتم سی وهشت هزار ادا از این جوونا دیدم چه خبره بابا کمی خود دار وبا آبرو باشید ما که بچه بودیم مادرم میگفت حواست باشه اگر هم من یا کسی نفهمه اینو بدون خدا میبینه و این ترس از خدا ودیدنش هنوز با من اما الان کسی براش انگار مهم نیست که خدا میبینه بلا نسبت دوستان عزیز منظور من به این دوتا جوون نادون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج