۵۷۷۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: پدیده‌ سرش به کار خودش باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت:‌ پدیده سرش به کار خودش باشد و این تیم اظهار نظر بیجا نداشته باشد.

خبرگزاری فارس: صنعت نفت بعد از پیروزی مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر در هفته دوم مقابل سایپا شکست خورد.

بعد از این بازی فراز کمالوند اعتراضات زیادی به قضاوت این بازی داشت.

در همین راستا سرمربی صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

بازی با سایپا چطور بود؟

بازی بسیار جذابی بود. حداقل ۵-۶ موقعیت صد در صد داشتیم. در همان ۲۰ دقیقه اول ضربه سر شیمبا به شکلی خطرناک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت و یک پنالتی اتفاق افتاد که اگر داور اعلام خطا می‌کرد پنالتی اخراج انجام می‌شد. بیشترین اعتراض ما هم روی همین صحنه است. در ادامه کار بازی بسیار پایاپای بود. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی شوند اما به نظر من قضاوت داور کاملا روی بازی تاثیر گذار بود.

در طرف مقابل علی دایی اعتقاد دارد قضاوت داور به ضرر سایپا بوده است؟

با وجود احترامی که برای دایی قائل هستم اگر حرف او درست هم باشد باز هم نشان می‌دهد داور مشکل داشته است، هر چند که معتقدم داوری به ضرر سایپا نبوده است. در این شرایط باز هم ما معترض هستیم چرا که در صورت معترض بودن دایی معلوم می‌شود داوری مشکل داشته است. در دقیقه ۱۸ یک پنالتی اخراج روی شیمبا اتفاق افتاد. همچنین در گل دوم و گل سوم سایپا هم خطا اتفاق افتاد که داور چنین تصمیمی نگرفت و همان توپ‌ها وارد دروازه ما شد.

علی عیسی‌زاده هم امروز از روند این دواری ابراز نگرانی کرد؟

اعتقاد داریم داور نباید تحت فشار باشد تا راحت قضاوت کند اما از سوی دیگر یک باشگاه، تیمی مثل ما که در هوای ۶۰ درجه تمرین می‌کند و اینقدر هوادار دارد نباید با اشتباه داور به این شکل متضرر شود. امروز فیلم بازی را به کمیته داوران ارسال می‌کنیم و طی نامه‌ای که ذیل آن قرار دارد درخواست می‌کنیم به این پرونده رسیدگی کند. مطمئن باشید این مسئله را تا به آخر پیگیری می‌کنیم.

هواداران صنعت نفت به خاطر اتفاقات دیدار مقابل استقلال جریمه شدند. در این مورد چه نظری دارید؟

همه جا این مسائل هست و ما باید طوری کار کنیم که هواداران به ورزشگاه بیایند و از تماشای فوتبال لذت ببریند. امیدوارم شاهد مشکلات خاصی نباشیم.

در این شرایط نگران نیستید اعتراضات شما به داوری عواقبی به همراه داشته باشد. به طور مثال همین حالا برخی از اعضای پدیده نگران هستند تا داور با احتیاط نسبت به صنعت نفت قضاوت کند.

پدیده سرش به کار خودش باشد و این تیم اظهار نظر بیجا نداشته باشد. رضا مهاجری را دوست دارم اما این مسئله ربطی به پدیده ندارد. مگر ما راجع به دیدار پدیده با پیکان و سپاهان صحبت کردیم. هر بازی شرایط خودش را دارد و نباید پیش داوری کرد. منتظر هستم تا ببینم آیا اتفاق مشابهی برای باشگاه‌های دیگر بیفتد آنها واکنششان غیر از این است، هر کسی باید سرش به کار خودش باشد. ما به اتفاقات بازی با سایپا اعتراض داریم و این مسئله را هم پیگیری می‌کنیم. این موضوع هیچ ربطی به مسابقات بعدی ما ندارد. مگر ما گفتیم کسی به سودمان قضاوت کند. راضی نیستیم یک اوت دستی به سود ما گرفته شود در همین شرایط هم نمی خواهیم یک اوت دستی به ضررمان اعلام شود. عدالت محض می‌خواهیم. الان معتقد هستیم در دیدار با سایپا از داوری صدمه خوردیم. حرفی راجع به هفته بعد نزدیم و فقط در مورد بازی با سایپا صحبت کردیم

مثل اینکه مشکل زمین تمرین تیم‌تان هم حل شده است؟

یکی از مشکلات اساسی ما که باعث شد نتوانیم در آبادان تمرین کنیم این بود که زمین ما زیر کشت قرار داشت. باید از همه عزیزانی که برای درست کردن این زمین تلاش کردند تشکر کنم. در حال حاضر صاحب یک زمین و رختکن آبرومند شدیم. الحمدالله از روز گذشته تمرینات را در زمین اختصاصی خودمان آغاز کردیم و امیدوارم حضور در این زمین منجر به کسب نتیجه شود.

مثل اینکه قرار است یک بازیکن دیگر جذب کنید؟

در لیست بزرگسالان خود ۳ جای خالی داریم. سال قبل بعد از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشتیم. باید پایه‌های تیم مستحکم شود. در اول فصل با توجه به قوانین تنها ۶ بازیکن بزرگسال توانستیم جذب کنیم. دنبال این هستیم که در ادامه تیم‌مان را تقویت کنیم.

چرا مجتبی خیر اندیش از حضور در صنعت نفت کناره‌گیری کرد؟

کار در آبادان سختی خودش را دارد. او بحث خانوادگی داشت و نتوانست ما را کمک کند. چندین سال با هم دوست و همکار هستیم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

شایعاتی مبنی بر جدایی کاظم فرحانی مطرح شده آیا این مسئله صحت دارد؟

فرحانی دو مسابقه روی نیمکت ما حضور دارد و چنین چیزی نیست اما قرار است یک گزینه ایرانی به عنوان مربی به جمع ما اضافه شود.

عبدالله ویسی در یک برنامه زنده با شما شوخی کرد که البته بعد از آن هم در صحبت‌های خود نسبت به این موضوع عذرخواهی کرد؟

مسئله خاصی نیست ما در کلاس مربیگری هم با یکدیگر شوخی می‌کنیم. بعد از برنامه عبدالله تماس گرفت و گفت فکر کردم هنوز در کلاس هستیم و این حرف را زدم آدمی نیستم که این مسائل را به دل بگیرم می‌دانم وقتی می‌گوید شوخی کردم همین است.

در هفته سوم باید با پدیده بازی کنید؟

پدیده تیم خیلی خوبی است. این تیم کادرفنی قوی دارد که رضا مهاجری از دوستان خوب ما است. از این تیم شناخت بسیار خوبی دارم. ما در مقابل پدیده میزبان هستیم و ورزشگاه پر از هوادار خواهد بود. سعی می‌کنیم از میزبانی و وضعیت آب و هوایی بهترین استفاده کنیم. به هواداران وعده رتبه تک رقمی را دادم و یقین دارم این اتفاق بیفتد.

این روزها از جاسم کرار هم خیلی تمجید می‌شود و می‌گویند او در تیم‌های کمالوند عملکرد خوبی دارد؟

ارتباطم با کرار بسیار خوب است. اگر با او رفیق باشی و مجموعه تحت فعالیتش را دوست داشته باشد بازیکن بسیار مفیدی است. او در این دو بازی برایمان عالی کار کرده البته تمام بازیکنان ما این شرایط را داشتند. مقابل سایپا هم عدالت رعایت نشد اگر توپ های ما گل میشد قطعا برنده بودیم. یک سر فوتبال شکست است. هیچ تیمی در دنیا نمی‌تواند بگوید بازنده نمی‌شود. ما در ادامه باز هم قطعا شکست خواهیم خورد. جذابیت فوتبال همین است.

و صحبت پایانی.

از هواداران ممنون هستم و دست تک به تک آنها را می‌بوسم. در بازگشت به آبادان در اولین جلسه تمرینی هواداران سنگ تمام گذاشتند. افتخار میکنم مربی این تیم با این هواداران خونگرم هستم. ما و بازیکنان شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانم به وعده تک رقمی شدن در جدول مسابقات عمل کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج