جاباما
۵۷۷۶۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیک نفس: نیمکت نشینی باعث پیشرفت می‌شود

صنعت نفت آبادان با وجود آنکه بازی هفته اولشان مقابل استقلال را با انگیزه و پیروزمندانه به پایان بردند نتوانستند در مقابل شاگردان دایی نتیجه تساوی را حفظ کنند و در دقیقه ۹۰ بازی را به حریف واگذار کردند.

ورزش سه: صنعت نفت آبادان با وجود آنکه بازی هفته اولشان مقابل استقلال را با انگیزه و پیروزمندانه به پایان بردند نتوانستند در مقابل شاگردان دایی نتیجه تساوی را حفظ کنند و در دقیقه ۹۰ بازی را به حریف واگذار کردند.

زبیر نیک نفس در خصوص نتیجه ناباورانه شکست مقابل سایپا گفت: ما بازی را باتوجه به پیروزی هفته گذشته مان مقابل استقلال خوب شروع کردیم و می توانستیم حداقل همان نتیجه تساوی را حفظ کنیم اما خب دقایق آخر گل غافلگیرانه ای از حریف دریافت کردیم. باید بعد از این در رقابت های دیگر بیشتر دقت کنیم و اجازه حمله آن هم در دقایق پایانی به حریف ندهیم چون در این زمان فرصت جبرانی وجود ندارد.

او در ادامه گفت: ما در فصل گذشته در اکثر دیدارهای بیرون از خانه خیلی خوب نتیجه نمی گرفتیم چراکه حمایت هواداران در خانه یک وزنه تاثیرگذار و پرانرژی برای صنعت است.

وی در خصوص کار با فراز کمالوند می گوید: کمالوند مربی شناخته شده ای است و ایشان خیلی خوب صنعت را در شرایط آماده سازی قرار دادند. آقای کمالوند تقریبا تیم را متحول کردند و بازیکنان جدیدی به تیم آورده اند که خب در نتیجه گیری برای هماهنگی نیاز به زمان دارد که طی 3، 4 هفته آینده و با تفکرات این مربی با دانش به طور قطع این مشکل حل خواهد شد.

هافبک صنعت که فصل گذشته در اکثر بازی ها به صورت فیکس به میدان می رفت در این فصل با شروع لیگ به عنوان یار تعویضی به میدان آمده است. او در این باره اینطور توضیح می دهد: احتمالا من هنوز در تفکرات آقای کمالوند به صورت فیکس قرار ندارم و این کار را برای من سخت خواهد کرد و تلاشم را بیشتر. هر بازیکنی که روی نیمکت می نشیند نباید از این موضوع ناراحت باشد بلکه باید تلاشش را بیشتر کند تا فوتبالش پیشرفت کند و به چشم مربی بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج