۵۷۷۶۲۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

دستکاری ژنتیکی برای رهایی از دیابت و چاقی

دستکاری ژنتیکی از طریق پیوند پوست روشی موثر برای مقابله با بیماری هایی همچون دیابت و چاقی است و محققان مرکز پزشکی شیکاگو به موفقیتی بزرگ در این زمینه دست یافته اند.

خبرگزاری مهر: دستکاری ژنتیکی از طریق پیوند پوست روشی موثر برای مقابله با بیماری هایی همچون دیابت و چاقی است و محققان مرکز پزشکی شیکاگو به موفقیتی بزرگ در این زمینه دست یافته اند.
دستکاری ژنتیکی برای رهایی از دیابت و چاقی

به نقل از دیجیتال ترندز، GLP۱ ( پپتید ۱ شبیه به گلوکانون دستکاری شده از نظر ژنتیکی) هورمونی است که قادر به شبیه سازی فعالیت لوزالمعده به منظور ترشح انسولین است.

GLP۱ هم برای کاهش اشتها و هم برای تنظیم سطح قند خون در موش ها با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته و انتظار می رود در آینده بتوان از این روش مداوا در انسان های مبتلا به بیماری قند بهره گرفت.

کاشت این هورمون در بدن انسان از طریق پیوند پوست در آینده ممکن خواهد شد. سلول های پیوندزده شده قادر به انتقال پروتئین های درمانی برای مقابله با دیابت و چاقی خواهند بود. این فناوری باعث کاهش موفقیت آمیز وزن حیوانات و حل مشکل دیابت در آنان شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل سرخ

      سلام اين نمی شودچاقی باشه اعضابی پس کی نقش ندارمگرمی شودآخرهمه چاق لاغرچراتقیربه گردن يکی نداريدبلگه داستان يکی بوديکی نبودتابه حال شنيدتاديدندفشارخون چگونه بالاپايين می شودهمان اعضابی چگونه ردريش می گيه پس قندخون به چاقی لاغری نداره هرگسی نوشته پيامگ درست گوش زنک به مردم بی توجه بی فرهنک بی هنربی سوادازدستهای که فم شوردارندخورندخواب دارندفشارخون اعضابی قندخون نداردياداشته باش هرگس خودشون نمی بازوهرگس دست پاشون قفل نمی شودمثل بندباهرچيزمی ترسم قندخونم بالا نمی رودپايين باخوردن قرض آمپول رفع نشودچون خودم بچه ای قندخون نباشم ولی بچه ای اعضابی هرچقدربخواهنيدنخواهنيدهستم بااينگه پله برقی پل هوای می ترسم تاازتمت دوغ بيشترازهم خدالغت گن تمومی آدمهای که کارمردم موش می دوندخدالغت گن به مردم مزاحم تهای که هرگس خدانه بخشه ايشالله اميدوارم تهرون پيامگ داريم تابدانيدهيچ خبرنيست روستاشهرستونی توی تهرونی خون مردم می خوريدتمت می زندجواب سوال داردآنقدردوست داريدمردمان بی دفاآذيت آزاربرسانيدبه ترسي روز ی که خداگف دستتون دامنتون خواهدگذاشته امروزفرداپس فردانباشه خدالعت گن فميدهمين می نوسم

    • گل سرخ

      چراراچون جواب تلخ بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج