۵۷۷۶۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رابطه نزدیک ایران و اندونزی در بازار نفت

وزیر نفت رابطه ایران و اندونزی را در سطح بازار جهانی نفت نزدیک و سازنده عنوان کرد و افزود: ایران و اندونزی در تلاش هستند روابط دو جانبه را گسترش دهند.

خبرآنلاین: وزیر نفت رابطه ایران و اندونزی را در سطح بازار جهانی نفت نزدیک و سازنده عنوان کرد و افزود: ایران و اندونزی در تلاش هستند روابط دو جانبه را گسترش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت ،بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، ۱۵ مردادماه) در دیدار با لوهوت بینسار پانجاتیان، وزیر هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی با قدردانی حضور هیئت اندونزی در مراسم تحلیف دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی اظهار کرد: روابط ایران و اندونزی به‌عنوان ۲ کشور بزرگ مسلمان همیشه دوستانه و مستحکم بوده است.

وی با بیان این که بخش نفت و گاز از زمینه های است که ایران و اندونزی می توانند در آن روابط خوبی با یکدیگر داشته باشند، تصریح کرد: شرکت پرتامینا (شرکت دولتی نفت و گاز اندونزی) رابطه نزدیکی با شرکت ملی نفت ایران در بخش ترید و خرید و فروش و همچنین توسعه و سرمایه‌گذاری میدان‌های نفتی دارد.

لوهوت بینسار پانجاتیان، وزیر هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی نیز در این دیدار، از ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای تمدن غنی در جهان نام برد و گفت: تحریم‎ها نتوانسته توسعه ایران را متوقف کند.

وی با بیان این که اندونزی با جمعیت ۲۶۱ میلیونی و رشد اقتصادی پنج درصدی در شرق آسیا با هند و چین در حال رقابت است، تصریح کرد: این کشور در پی گسترش روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای مختلف به ویژه ایران است.

وزیر هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی در این دیدار پیام ویژه رئیس جمهور اندونزی را به وزیر نفت داد تا آن تقدیم حسن روحانی، ریاست جمهوری ایران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج