۵۷۷۹۳۷
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

تایم لپسی جالب از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن

همه ژاپن را به عنوان کشوری پیشرفته و متمدن که مردمان آن به ادب و نزاکت، سخت کوشی و نظم مشهور هستند می شناسیم. مردم این کشور به کار خود بیش از هر چیزی اهمیت می دهند و ساعات زیادی از روز را در محل کار خود به سر می برند که همین موضوع باعث شده این کشور یکی از بالاترین راندمان های کاری را در دنیا داشته باشد.

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: همه ژاپن را به عنوان کشوری پیشرفته و متمدن که مردمان آن به ادب و نزاکت، سخت کوشی و نظم مشهور هستند می شناسیم. مردم این کشور به کار خود بیش از هر چیزی اهمیت می دهند و ساعات زیادی از روز را در محل کار خود به سر می برند که همین موضوع باعث شده این کشور یکی از بالاترین راندمان های کاری را در دنیا داشته باشد. جالب تر این که در این کشور بسیاری موارد دیده شده که فرد در اثر کار فراوان جان خود را از دست داده است. باتوجه به این واقعیات تصور کنید که هجوم مردم این کشور برای حضور به موقع در محل کار خود در هنگام صبح چگونه خواهد بود؟!!!!

تایم لپسی جالب از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن
تایم لپسی جالب از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن

بخش زیادی از مردم ژاپن از طریق سیستم ریلی در سر کار خود حاضر می شوند و جالب تر از همه باید بدانید که در میان ۵۱ ایستگاه قطار شلوغ در سطح جهان ۶ ایستگاه آن در ژاپن واقع شده است. سیستم ریلی ژاپن علاوه بر دقت و سرعت به شلوغی نیز مشهور بوده و این شلوغی به حدی زیاد است که افراد خاصی در ایستگاه های قطار حضور دارند که مردم را به داخل واگن ها فشار می دهند. در میان این ۶ ایستگاه باید گفت که ایستگاه قطار شیناگاوا در توکیو پر رفت و آمدترین و شلوغ ترین این ایستگاه ها بوده که در طول صبح بیش از یک میلیون نفر از مردم این کشور وارد آن شده یا از ان خارج می شوند. در ادامه ویدیوی تایم لپسی که در مدت ۳۰ دقیقه در هنگام صبح از ازدحام این ایستگاه گرفته شده است را به شما نشان خواهیم داد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تایم لپسی جالب از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج