۵۷۸۰۷۶
۷ نظر
۵۰۵۹
۷ نظر
۵۰۵۹
پ

ترس و وحشت از «شبح آرایشگر» در هند

بنا بر این گزارش، سانیتا دوی ۵۳ ساله خانه دار از استان هاریانا می گوید: با تابیدن نور شدیدی ناگهان بیهوش شدم و هنگامی که حدود یک ساعت بعد به هوش آمدم، متوجه شدم که موهام بریده شده اند.

وبسایت تابناک باتو: بیش از پنجاه زن در استان های شمالی هاریانا و راجستان هند، از بریده شدن موی سر خود در حالی که بیهوش بودند، خبر داده اند. پلیس در حال تلاش برای حل این ماجرای پر رمز و راز که زنان هند را وحشت زده و نگران کرده، است.

استفاده زنان هندی از موبندهایی با عکس خدایان برای محافظت از موهای خود در مقابل «شبح آرایشگر»
ترس و وحشت از «شبح آرایشگر» در هند

بنا بر این گزارش، سانیتا دوی ۵۳ ساله خانه دار از استان هاریانا می گوید: با تابیدن نور شدیدی ناگهان بیهوش شدم و هنگامی که حدود یک ساعت بعد به هوش آمدم، متوجه شدم که موهام بریده شده اند.

حمله انجام شده او را از نظر روانی بسیار تحت تأثیر قرار داده است، در حدی که می گوید: من قادر به تمرکز روی هیچ چیزی نیستم و خوابم دچار مشکل شده است. همیشه راجع به این چنین حوادث در راجستان شنید بودم؛ اما هرگز فکرش را نمی کردم برای خودم اتفاق بیفتد.

برخی از همسایگان خانم دوی شب ها را به نوبت همراه او می گذرانند تا او بتواند با این شوک کنار بیاید و به زندگی عادی برگردد.

گزارش ها از به اصطلاح «شبح آرایشگر» در ابتدای ماه ژوئیه در راجستان آغاز شده، ولی حوادث مشابهی از استان هاریانا و حتی دهلی پایتخت نیز گزارش شده است.

ترس و وحشت از «شبح آرایشگر» در هند

سانیتا دوی می گوید: مهاجم او مردی سالخورده با البسه روشن و براق بوده است. او همچنین می افزاید:"وقتی حمله در ساعت ۲۱:۳۰ اتفاق اقتاد، من در طبقه همکف خانه بودم و عروس و نوه ام در طبقه دوم خانه، اما آنها هیچ صدایی نشنیده اند.

ماجرا زمانی رمزآلود می شود که همسایه خانم دوی می گوید: کوچه ما بسیار باریک بوده و کمتر از ۲۰ خانه در آن قرار دارد که همه همدیگر را می شناسند و معولا شب ها بین ۲۱ تا ۲۲ در کوچه کنار هم جمع می شوند و به گپ و گفت می پردازند و نکته قابل توجه این است که روز حمله هیچ یک از همسایه ها رفت و آمد فرد مشکوک و غریبه ای را در کوچه ندیده اند.

گفتنی است که حمله به خانم دوی تنها حمله در آن محله نیست و در همان هفته به چندین زن دیگر به همین شکل حمله و موهای آنها قیچی شده است.

سخنگوی پلیس، آقای کومار از پیگیری شکایات انجام شده برای پیدا کردن سرنخ پرونده گفته: این پرونده از موارد نادر و عجیب و غریب بوده است. متأسفانه در حال حاضر ما هیچ سرنخی در صحنه جرم پیدا نکرده ایم و آزمایش های پزشکی قربانیان هیچ مورد غیر عادی را نشان نمی دهد. مهم تر از همه هیچ کس مهاجمان احتمالی را در اطراف محل جرم ندیده است.

آقای کومار می افزاید: ادارات پلیس مناطق مختلف درگیر در این پرونده، همکاری و تلاش هایی را برای رمزگشایی این حوادث انجام داده و از مردم می خواهند که تا روشن شدن موضوع از شایعات دوری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      بابا خرافاته حالا حتما یه قلچماقی قیچی به دست میاد بیهوششون میکنه و موهاشون و میبره و میره....به احتمال زیاد کچله چون معلومه از حسودیش اینکارا رو میکنه خخخخخ

    • neda

      در هند دزدیدن مو سرقت موها زیاده برای اینکه با اون موها کلاه گیس درس میکنند و به کشورهای دیگه میفرشند و گفته شده که پول خوبی به جیب میزنند .

    • پریا

      فکر نکنم واقعی باشه...اینا خرافاته

    • بدون نام

      چه چیزا

    • بدون نام

      آخه روح چه طوری می تونه قیچی بگیره تو دستش خوب آز دستش رد می شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش روح چیه:/
        داره میگه ادمممم

    • sina

      خیلیم خوب خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج