۵۷۸۰۹۴
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

اصلاح طلبان برای ملاقات با فتنه گران صف کشیدند!

چندتن از نمایندگان اصلاح طلب تندرو و فعال سیاسی این جریان در ژست های کاملا نخ نما و برای هم زدن بازی رفع حصری که راه انداخته اند، خود را به بیمارستان محل بستری کروبی که یکی از بهترین بیمارستان های قلب منطقه است، رسانده اند تا بازی مظلوم نمایی را تشدید کنند.

جهان نیوز: چندتن از نمایندگان اصلاح طلب تندرو و فعال سیاسی این جریان در ژست های کاملا نخ نما و برای هم زدن بازی رفع حصری که راه انداخته اند، خود را به بیمارستان محل بستری کروبی که یکی از بهترین بیمارستان های قلب منطقه است، رسانده اند تا بازی مظلوم نمایی را تشدید کنند.

از زمانیکه سران فتنه به خاطر اقدامات خلاف و غیرقانونی در حصر قرار گرفتند، همواره در برهه های این موضوع به سوژه ای برای مظلوم نمایی و سواستفاده از احساسات در ایام انتخابات تبدیل شده است.
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور سران فتنه در بیمارستان به گوش می رسد. مهدی کروبی که در دهه هشتم زندگی خود به سر می برد (متولد 1316) به طور طبیعی نیز در این سن و سال درگیر بیماری های قلبی و ناشی از کهنسالی می شد و عمل قلب وی نیز ناشی از عدم توانایی بدنی در سن بالا است.
یکی دیگر از سران فتنه یعنی میرحسین موسوی نیز سن بالایی دارد و در 76 سالگی به سر می برد. هرچند جرایمی که این دو بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مرتکب شدند دارای عواقب به شدت سنگینی است.

محمدرضا باهنر، نماینده سابق مجلس اخیرا در مصاحبه ای گفته است: « مي‌دانيد تكليف چطوري بايد روشن بشود؟ اگر به صورت جدي و براساس قوانين موجود كشور محاكمه بشوند، اين آقايان سران فتنه مجازات‌شان بالاست.
كار سران فتنه كار امنيتي بود، كار به هم ريختن كشور بود. اگر موسوی و کروبی محاكمه شوند، حكم و مجازات‌شان خيلي سنگين خواهد بود و طرفداران محاكمه قطعا پشيمان مي‌شوند» با این وجود نظام براساس رافت اسلامی و مصلحت هایی، شرایطی را برای متخلفان فراهم آورده که بتوانند در آن شرایط به زندگی خود ادامه دهند.

مراقبت هایی که از سران فتنه در حصر می شود و اعزام آنها به بیمارستان برای معاینه و درمان، خود به سوژه ای از سوی حامیان فتنه و برخی از اصلاح طلبان در مجلس تبدیل شده تا به وسیله آن دست به مظلوم نمایی بزنند و با توجه به وعده هایی که در ایام انتخابات از سوی آنها و نامزد ریاست جمهوری داده شده، مقدمات تحقق آن را فراهم آورند.

در این بین نمایندگان اصلاح طلب مجلس و برخی از فعالین سیاسی مانند عبدالله نوری که در ایام انتخابات به بهانه های مختلف و برای ارجح جلوه دادن حسن روحانی در میان حامیان بارها از رفع حصر و لزوم تصدی فردی که توانایی پیگیری آن را دارد سخن گفته بودند، این روزها یا سکوت پیشه کرده اند یا خود به مطالبه گر دولت تبدیل شده اند.

دولتی که نه تمایلی برای این کار دارد و نه بعد از کسب رای و بهره بردن از سوژه حصر در انتخابات قصد به زحمت انداختن خود را دارد. در کارزار انتخاباتی رسانه های حامی دولت و برخی از دولتمردان برای جلب رای های خاکستری و حامیان فتنه گر جنبش سبز از برگ حصر و سران فتنه نهایت استفاده را بردند و این روزها آن را به فراموشی سپرده اند.

هرچند اصلاح طلبان تندرو برای ایجاد موج مظلوم نمایی همچنان از این کارت بهره می برند و نظام را متهم به اهمال و بی تفاوتی به سلامت سران فتنه می کنند! در همین حال یکی از روزنامه هایی که از بیت المال ارتزاق می کند در اقدامی شائبه برانگیز با یکی از دختران سران فتنه مصاحبه کرده و چنین مظلوم نمایی و سواستفاده از احساسات افکار عمومی را به عنوان حربه ای برای فشار برای رهایی سران فتنه انتخاب کرده است.

همچنین چندتن از نمایندگان اصلاح طلب تندرو و فعال سیاسی این جریان در ژست های کاملا نخ نما و برای هم زدن بازی رفع حصری که راه انداخته اند، خود را به بیمارستان محل بستری کروبی که یکی از بهترین بیمارستان های قلب منطقه است، رسانده اند تا بازی مظلوم نمایی را تشدید کنند. ملاقات عبدالله نوری، وزیر کشور دولت اصلاحات، با کروبی دلالت بر این بازی های سیاسی دارد.

در کنار چنین سناریوهایی برای سواستفاده از موضوع حصر، یک موضوع دیگر وجود دارد که فتنه گران برای به چالش کشیدن نظام در حال تدارک آن هستند. سن بالای سران فتنه و بیماری هایی که به آن مبتلا هستند، باعث شده تا فتنه گران وتجدیدنظر طلبان نظام را مسئول سلامتی و خطرات احتمالی که آنها را تهدید می کنند، بدانند.

اما به نظر می رسد، سناریوی دور از اخلاق حتی استفاده از مرگ سران فتنه و ایجاد چالش برای نظام، هدف اصلی برخی فتنه گران تابلودار است. مرگ سران فتنه، نعمتی است که فتنه گران و اصلاح طلبان تندرو به آن نیاز دارند تا به بهانه آن دست به اقدامات مخرب بزنند.

اصلاح طلبان تندرو، مرده سران فتنه را از زنده آنها مفیدتر می دانند. با مرگ آنها، می توانند دست به اسطوره سازی و پاک کردن خیانت ها و جنایت های آنها بزنند. حال آنکه سران فتنه نه ماندلا هستند که علیه نظام آپارتاید مبارزه می کرد و نه گاندی که علیه استعمار، می جنگید. آنها خائنینی هستند که منافع ملی و امنیت مردمانشان را به پشیزی فروختند.

در حالیکه کروبی و موسوی در ایام حصر از بیشترین و بهترین امکانات پزشکی و درمانی برخوردارند که هیچ نظامی چنین خدماتی را به مخالفان و براندازان خود اعطا نمی کند، فتنه گران از رفت و آمد سران فتنه به بیمارستان برای درمان های کامل تر نیز گلایه مند هستند و به دنبال سوژه سازی وحاشیه درست کردن از آنند.

این رفتارها فرضیه در "آرزوی مرگ سران فتنه بودن تندروها" را پررنگ تر می سازد. اخبار جعلی و انحرافی که فرزندان سران فتنه از آنها در دوران درمان به بیرون درز می دهند نیز مورد سواستفاده رسانه های بیگانه و به عنوان خوراک خبری حاشیه ای برای انتشار اخبار مسموم در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. تندرست و سالم بودن موسوی و کروبی برای فتنه گران سوژه درست نمی کند الا ظاهرا مرگ آنها!

هرچند، مردم عادی کوچه و بازار در ماه های اخیر بیشتر به دنبال نیازها و مطالبات اقتصادی و معییشتی خود هستند و تلاش فتنه گران برای در صدر قرار دادن اخبار مربوط به سران فتنه هیچ خریداری نداشته است.

از این رو مرگ یکی یا هر دو نفر سران فتنه برای آنها بیشتر موضوعیت دارد تا بتوانند بار دیگر پس از سال ها خاطرات ایام فتنه را زنده کنند و برای نظام و کشور هزینه تراشی کنند. با پایان انتخابات نیز سران فتنه گران دیگر گاو شیرده ای نیستند که برای جلب رای خاکستری ها آنها را بدوشند. جمع بندی دیدارهای اصلاح طلبان با یکی از سران فتنه و مواضع آنها این امر را تقویت می کند.

موضوعی که به نظر می رسد از سال 89 به بعد به دنبالش هستند و در این ایام بیشتر. ایامی که آنها می توانند خود را به این وسیله از زیر بار مطالبات حامیان خود خلاص سازند. مطالباتی از جنس رفع حصر که به دروغ در زمان انتخابات به وسیله نامزدهای دولتی تشدید شد و در پسا انتخابات هیچ خریداری دیگر ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      من دیگه با این سایت کاری ندارم واقعا متاسفم که آدم های به این خوبی رو اینجوری تصویر میکنید

    • حامد

      ببخشید میشه چندتا از خوبی هاشون و ذکر کنید؟
      بزرگترین اشتباه عدم محاکمه این افراد وطن فروش هست ای کاش این افراد شیرین عقل محاکمه میشدن تا درس عبرتی برای بقیه میشدن.هتک حرمت پرچم امام حسین حمله وحشیانه به عزاداران...نمونه ی کوچک از دسته گل این افراد بود.

    • بدون نام

      این بابایی که این متن رو نوشته به شدت تندرو است!!!

    • بی نام

      آقای رامین؛ این مطلب از قول جهان نیوز نوشته شده، در واقع همه ی مطالب سایت برترین ها، به نقل از روزنامه ها و سایت هاست، معمولا در ابتدای هر مطلبی، منبع خبریش رو هم مینویسن.

    • بدون نام

      کاش نویسنده کمی ادب داشت یا احترام حالیش بود

      کاش کمی هم به معاد اعتقاد داشت

    • بدون نام

      از این جور آدمها هست که برای خودش یه چیزایی بنویس.زیاد رونوشته این آقا تمرکز نکنید.از دلواپسان

    • بدون نام

      سران فتنه رو باید اعدام کنند نه اینکه پروار کنند

    • بدون نام

      نویسنده دمت گرم عجب مطلبی

    • hamed

      احسنت به تحلیل موشکافانه نویسنده محترم

      پاسخ ها

      • رضا

        این احسنت تو کار رو خراب میکنه،تعریف کیلویی ممنوع

    • روهام

      کاش برترینهاموضع خودتون رابامردم مشخص میکردید کدوم وری هستی ماکه نفهمیدیم چون مطالب گروه مخالف راچاپ نمیکنی

    • آرشام

      کدوم آدمای خوب ... خواب دیدی خیر باشه

    • بدون نام

      برترینها ایکاش رسانه های ما کمی فقط کمی شرافت داشتند ونظرات مردم رو سانسور نمیکردند٪

    • رضا

      واقعا که نویسنده متن آدم یی ادبی هستند .آن رو شخصی که تو فتنه گر خواندی جز محبوب ترین آدمهای ایرانند.....
      .

    • بدون نام

      واقعا متاسفم واسه کسی که این رو نوشته

    • رضا

      عزیزم چرا اینقدر خشن نوشته،بابا آروم تر حال آدم بهم میخوره از این متن،همچین لنگ فتنه رو گرفتی که خود فتنه اینجور نگرفته.فتنه نکن فتنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج