۵۷۸۱۶۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

متقاضیان دریافت وام ازدواج به شعب مراجعه کنند

از ابتدای شروع طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، بیش از ۳۷۵ هزار متقاضی از سوی بانکهای عامل تعیین شعبه شده اند. براین اساس لازم است این متقاضیان طبق شرایط و دستورالعمل این سامانه، همراه با مدارک شناسایی معتبر حداکثر ظرف ۱۲ روزکاری به بانک مربوط مراجعه کنند.

خبرگزاری صدا و سیما: از ابتدای شروع طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، بیش از ۳۷۵ هزار متقاضی از سوی بانکهای عامل تعیین شعبه شده اند. براین اساس لازم است این متقاضیان طبق شرایط و دستورالعمل این سامانه، همراه با مدارک شناسایی معتبر حداکثر ظرف ۱۲ روزکاری به بانک مربوط مراجعه کنند.
متقاضیان پس از پذیرش از سوی بانک عامل، حداکثر ظرف مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کرده و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
در صورت مراجعه نکردن در موعد مقرر به بانک، متقاضیان ثبت نامی از سامانه حذف خواهند شد. ‏
بانک مرکزی به منظور کاهش صف دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با همکاری ۱۱ بانک، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را از ابتدای مرداد امسال کلید زده است که امید است با اجرای این طرح تا پایان شهریور، تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش یابد.
در این طرح، بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، تجارت، ملت، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان مشارکت دارند.

از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توان به شرایط جدید بانک مرکزی برای جایگزینی ضمانت تعیین اشاره کرد. اعطای وام ازدواج به پشتوانه یارانه نقدی، ارایه گواهی تعهد کسر اقساط کارمندی و ضمانت با استفاده از پروانه کسب از جمله روش‌های جایگزین ضمانت پرداخت وام ازدواج است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      دیگه 6ماه زندگی کردن که ارزش وام گرفتن نداره! خوب جوانان را با این وامها فریب وتشویق به ازدواج میکنید! کو بازار کارتان! کشور آب برای زندگی و افزایش نسل نداره بعد شما جوانان را تشویق به ازدواج ونسل آوری میکنید؟

    • بدون نام

      بانک ملت شهرستان آبدانان از توابع استان فقیر ایلام چرا دو ضامن کارمند میخواد؟مگه تو سایت نزدن یک ضامن پس چرا اینا دو ضامن کارمند میخوان که هیچ جا ضامن نباشن.در ضمن حدود یک و نیم رو مسدود میکنن و نمیدن لطفا پی گیری کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج