۵۷۸۱۶۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اجرای سلیقه‌ای قانون کاهش ساعت کار زنان

معاون امور زنان ریاست‌جمهوری با اشاره به اجرای سلیقه‌ای قانون کاهش ساعت کار زنان شاغل با شرایط خاص تصریح کرد: این قانون با اعمال سلیقه از سوی برخی دستگاه‌ها اجرا می‌شود در حالی که توقع و انتظار ما این است که با یک وحدت رویه و روشی منسجم در تمامی دستگاه‌ها اجرایی شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور زنان ریاست‌جمهوری با اشاره به اجرای سلیقه‌ای قانون کاهش ساعت کار زنان شاغل با شرایط خاص تصریح کرد: این قانون با اعمال سلیقه از سوی برخی دستگاه‌ها اجرا می‌شود در حالی که توقع و انتظار ما این است که با یک وحدت رویه و روشی منسجم در تمامی دستگاه‌ها اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی در نشست تخصصی امنیت شغلی و امنیت سرمایه‌گذاری و تولید اظهار کرد: موانع اجرایی و اعتباری قانون مرخصی زایمان زنان با همکاری وزارت کار، سازمان تأمین اجتماعی و معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری استخراج شده و راهکارهای لازم در این باره را به سازمان برنامه و بودجه ارائه کرده‌ایم که منتظر ابلاغ آن هستیم.

معاون امور زنان ریاست‌جمهوری ادامه داد: در همین راستا با جمع‌آوری پیشنهادات بعضی دستگاه‌ها دستورالعملی جهت اجرای یکپارچه و منسجم قانون مذکور تهیه و تدوین شده است.

مولاوردی متذکر شد: بررسی خلاءهای اجرای قانون زنان شاغل دارای شرایط خاص با مشارکت سازمان امور استخدامی صورت گرفته و دستورالعمل آن در مرحله تدوین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پوشش بیمه اجتماعی ۱۲ میلیون کارگر اظهار کرد: از این تعداد دو میلیون و ۵۰۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

معاون امور زنان ریاست‌جمهوری متذکر شد: بر اساس آخرین برآوردها نرخ مشارکت زنان بالای ۱۵ سال معادل ۱۷.۳ درصد و سهم زنان از اشتغال ۱۴.۹ درصد است.

مولاوردی در پایان تصریح کرد: باید مشوق‌های کارفرمایی برای تحقق امر سرمایه‌گذاری در کنار امنیت شغلی پیش‌بینی شود تا بتوانیم به یک امنیت شغلی پایدار برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج