جاباما
۵۷۸۲۱۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا سیدجلال، هافبک دفاعی شد؟

برانکو ایوانکوویچ در ترکیب روز گذشته تیمش مقابل کارون اروند خرمشهر دست به تغییراتی در خط دفاعی تیمش زد تا شرایط تمامی پتانسیل این خط را مورد بررسی قرار دهد.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ در ترکیب روز گذشته تیمش مقابل کارون اروند خرمشهر دست به تغییراتی در خط دفاعی تیمش زد تا شرایط تمامی پتانسیل این خط را مورد بررسی قرار دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس که به نظر می‌رسد تیم کامل تری نسبت به فصل گذشته ترتیب داده و از مصائب نیمکت فقیر فاصله گرفته، در بازی تدارکاتی روز گذشته با توجه به مشکلات در خط دفاعی این تیم و مصدومیت برخی بازیکنان شیوه‌ها و نفرات مختلفی را به کار گرفت.

با توجه به مصدومیت حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده این بازیکنان در ترکیب این تیم حاضر نشدند و برانکو ایوانکوویچ از سیدجلال حسینی نیز در نیمه دوم سود برد.

در نیمه اول ترکیب پرسپولیس را علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی طارمی، علی علیپور و کمال کامیابی‌‍نیا را به کار گرفت. در این ترکیب به جای بازیکنان مصدوم پرسپولیس شایان مصلح، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا به میدان رفته و خط دفاعی این تیم نیز با همان ترکیب همیشگی و تنها با اضافه شدن شایان مصلح برابر حریف دسته دومی حاضر شد.

در این میان خط دفاعی پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی با حضور شجاع خلیل زاده و محمد انصاری که در سه دیدار اخیر در سوپرکاپ و دو بازی ابتدایی لیگ (فولاد خوزستان و تراکتورسازی) به میدان رفته بود تشکیل شد و علیرغم اینکه فرصت‌های چندانی به حریف نه چندان مطرح خود نداد با این حال بارها مورد بررسی و انتقاد برانکو ایوانکوویچ و سرتن چوک به عنوان دستیارش قرار گرفت. سرمربی کروات سرخپوشان بابت اشتباه در آفساید گیری و دریبل خوردن بازیکنان خود در خط دفاعی بارها به آنها تذکر داد.

برانکو در نیمه دوم بوژیدار رادوشوویچ، احمد نوراللهى، حمید طاهرخانى، سیدجلال حسینى، گادوین منشا، احمد بهاروند، شاهین عباسیان، سعید حسین پور، محمد امین اسدى، شایان مصلح و احسان حسینى را به میدان فرستاد. در این نیمه و با خروج شجاع خلیل زاده و محمد انصاری و حضور سیدجلال حسینی تصور می‌شد این بازیکن باتجربه در قلب خط دفاعی حاضر شود که البته با تغییراتی عجیب توسط برانکو ایوانکوویچ این بازیکن در خط میانی و پست هافبک دفاعی به میدان گرفته شد. سیدجلال حسینی که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، با توجه به اینکه نزدیک به یک ماه از تمرینات گروهی و بازی به دور بوده از سوی برانکو ایوانکوویچ در این پست به کار گرفته شد تا تحرک بیشتری را به خود اختصاص دهد.

در این تغییرات احمد نوراللهی و شایان مصلح در پست غیر تخصصی خود به میدان رفتند و با توجه به اینکه اروند خرمشهر کیفیت لازم برای تحت فشار قرار دادن این تیم را نداشت کاملا محک نخوردند. تک گل حریف نیز در دقایق پایانی با توجه به فرار از سمت چپ و خطای بازیکن جوان این تیم و رقم خوردن پنالتی شکل گرفت.

خط دفاعی پرسپولیس برابر نفت چه کسانی هستند؟

بازگشت سیدجلال حسینی و احتمال حضور او برابر نفت تهران اکنون علامت سوال بزرگی را در خط دفاعی شکل خواهد داد. برانکو ایوانکوویچ که پیش از مصدومیت کاپیتان باتجربه تیمش قصد داشت از محمد انصاری در سمت چپ دفاعی سود ببرد در دیدارهای اخیر ناچار شد از زوج این بازیکن در کنار شجاع خلیل زاده سود ببرد. او اکنون با بازگشت احتمالی سیدجلال حسینی برابر نفت تهران باید تغییراتی در خط دفاعی‌اش لحاظ کند. با این حال در شرایطی که مصدومیت حسین ماهینی در تمرینات روزهای اخیر احتمال نیمکت نشینی و دوری‌اش از ترکیب را برابر نفت افزایش می‌داد، او با حضور در تمرین گروهی امروز به این مساله خط بلطان کشید تا اکنون با حضور شایان مصلح، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی و شجاع خلیل‌زاده سرمربی سرخپوشان ۶ بازیکن در این پست در اختیار داشته باشد. اگر سیدجلال حسینی در این دیدار نیز به مرز آمادگی نرسد، خط دفاعی این تیم به همان شیوه چند دیدار اخیر شکل خواهد گرفت و در غیر اینصورت احتمال استراحت به حسین ماهینی نیز دور از دسترس نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ضد لنگ

      کی؟؟؟ حسینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج