۵۷۸۳۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۵/۱۷


فال روزانه 1396/05/17

فال روزانه سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 مرداد به دنیا آمده ای تولدت مبارک! در تمام سالهایی که گذشت، سوالات زیادی در ذهن داشتید که امسال برای اکثر آنها پاسخی خواهید یافت. در رسیدن به هدف ها و رویاهای زندگی تان سخت کوش باشید زیرا تنها خودتان اید که می توانید به آرزوهایتان رنگ واقعیت دهید. از امروز به بعد واقع گراتر باشید و نسبت به چیزهایی که در زندگی دارید، محتاطانه تر رفتار کنید. بدون حرص و طمع برای پیشرفت خود وقت بگذارید. در تابستان انرژی از دست رفته خود را در کنار دوستان و خانواده خود دوباره بدست خواهید آورد. ماه آبان ماهی پر از شادی و ثروت برایتان خواهد بود. از فرصت هایی که در زندگی برایتان به وجود می آید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فال روزانه 1396/05/17
اگر چه شما به برنامه هایتان وفادارید اما دیگران دوست دارند که در لحظه عمل کنند و این امر شما را عصبانی می کند. با وجود این که دورتان شلوغ است اما احساس می کنید که به تنهایی باید راهی که در پیش گرفته اید را بروید. اگر چه در حال حاضر شرایط چنین است اما به زودی دیگران نیز به سمت شما جذب می شوند. امروز از زبان یکی از عزیزترین های زندگی تان چیزی می شنوید که شوکه تان می کند. بهتر است که شما نیز صادقانه به او پاسخ دهید.
فال روزانه 1396/05/17
امروز در شرایط بدی قرار می گیرید. دو راه در مقابل تان قرار دارد که باید به ناچار یکی را انتخاب کنید. شاید در حال حاضر از این موضوع ناراحت باشید اما به زودی خواهید فهمید که این به نفع تان خواهد بود. با این کار تمرکز و احتمال خطای شما کمتر می شود. رابطه عاطفی شما دچار تنش شده است، بهتر است از این فرصت استفاده کنید و هم به خود و هم به شریک زندگی تان کمی فضا و آزادی دهید. نگران نباشید زیرا پس از یک مدت کوتاه دوری، با آتش عشق بیشتری به سمت هم باز خواهید گشت.

فال روزانه 1396/05/17
امروز به سادگی از کوره در می روید، اما نگذارید که این اتفاق روزتان را خراب کند. این موضوع بیشتر در مورد مسائل عاطفی است. اگر چه ممکن است از دیگران حرف های ناخوشایندی بشنوید اما این شمایید که باید خونسردی تان را حفظ کنید و گرنه بعدها پیشمانی به سراغ تان خواهد آمد. لازم نیست که از حالا نگران فردایتان باشید. استرس بیش از حد در مورد اتفاقات آینده تنها شیرینی زندگی را از شما می گیرد، پس از زمان حال خود نهایت استفاده را بکنید.

فال روزانه 1396/05/17

امروز برای هر رفتاری که می خواهید از خود نشان دهید، برنامه ریزی کنید. محتاط بودن کلید موفقیت شما در چنین روزی است. شما در فکر شروع کاری هستید. اگر چه در ابتدا برایتان سخت است اما همین که کارتان روی غلطت بافتد، از تلاش هایتان خشنود خواهید شد. مهمترین چیز مسئولیتی است که شما به عهده می گیرید. اگر به آن وفادار باشید، دنیا به کامتان خواهد شد، در غیر این صورت باید تاوان زیادی را بپردازید.

فال روزانه 1396/05/17

امروز چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی تان با مخالفت دیگران مواجه می شوید. اگر چه طبیعی است که از خودتان دفاع کنید اما یادتان نرود که دیگران دشمن شما نیستند. سعی کنید که با زبان خوش با آنها صحبت کنید و اعتماد به نفسی بالا داشته باشید. رابطه عاطفی شما دچار تغییراتی شده که شما نیز به خوبی از آن آگاهید. اگر این رابطه برایتان ارزشمند است، هر چه زودتر خودتان را در مسیر تغییر قرار دهید. بی شک هیجان و شادی زندگی شما نیز دو چندان خواهد شد.

فال روزانه 1396/05/17

روحیه ماجراجویانه شما زبانزد خاص و عام است. امروز نیز این حس در شما تشدید شده تا حدی که از دیگران می خواهید در این راه شما را همراهی کنند. اگر دیگران از کارهای شما انتقاد کردند، به دل نگیرید زیرا از حسودی شان است. این که دیگران با کارهای شما مخالفند هرگز به معنی اشتباه بودن کارهایتان نیست، پس راهی که دلتان در پیش می گیرد را انتخاب کنید. اخیرا در رابطه عاطفی تان طوفانی به پا شده است. اجازه ندهید که این اتفاقات بر شما غلبه کند. تنها کاری که باید انجام دهید کمی فضا دادن به شریک زندگی تان است.

فال روزانه 1396/05/17
در حال انجام کاری هستید اما از درستی عمل تان اطمینان ندارید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که اشتباهی در کار نیست. اگر چه تنش های زیادی را تجربه می کنید اما این نیز می گذرد. امروز دو انتخاب در پیش رو دارید. در هیچ کدام راه برگشتی وجود ندارد. اگر چه از قدم گذاشتن در هر کدام از آنها هراس دارید اما این شمایید که باید آتش آن را روشن کنید. با صبر کردن، هیچکس به کمک تان نمی آید. شجاعت می تواند در چنین روزی کلید موفقیت تان باشد.

فال روزانه 1396/05/17
احساس می کنید که دیگران زحمات شما را نادیده می گیرند. فکر می کنید که تمام محبت های شما یک طرفه است و هیچ چیزی در ازای آنها دریافت نمی کنید. در این شرایط باید به خودتان ایمان داشته باشید. اگر کاری را انجام می دهید تنها برای دل خودتان باشد. به بیان دیگر هیچ انتظاری از دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ناامید و افسرده خواهید شد. مطمئن باشید که خوبی های شما بی جواب نخواهد ماند. به زودی خبر خوشی از یک دوست قدیمی به شما می رسد که نگاهتان را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد.

فال روزانه 1396/05/17
رابطه رمانتیک و عاشقانه شما امروز به مشکل بر می خورد. فشارهای کاری شما نیز به این مشکل دامن می زند اما امید خود را از دست ندهید. یادتان باشد که این نیز می گذرد، پس از انجام برخی کارها که راه بازگشتی ندارد، به شدت بپرهیزید. به زودی حقایق روشن خواهد شد و شما نیز نگرانی هایتان را به دست فراموشی خواهید سپرد. سورپرایزی برایتان در راه است. تا می توانید از آن لذت ببرید که تکرار آن محال است.

فال روزانه 1396/05/17

روی تمام اطلاعات و خبرهایی که امروز می شنوید، با دقت تمرکز کنید. سعی نکنید که با احساسات تان با این موضوع برخورد کنید زیرا سرانجام خوبی را به همراه نخواهد داشت. منطق در این شرایط بهترین گزینه است. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما در حال حاضر کسل کننده شده است، خودتان برای ایجاد هیجان دست به کار شوید. این احساس ناشی از علاقه شما به طرف مقابل تان نیست، مشکل شرایط است که با تلاش شما برطرف خواهد شد.

فال روزانه 1396/05/17
امروز هیچکس حاضر نیست که از نظر خود کوتاه بیاید. شما نیز بین منطق و احساس تان گیر افتاده اید. هر دو جنبه انقدر برایتان اهمیت دارد که نمی توانید رهایشان کنید. بنابراین بهترین انتخاب ایجاد تعادل میان آنهاست. شاید به طور دقیق به آنچه می خواهید نرسید اما این ابتدای راه است، تا آخر راه هنوز زمان باقی است. اعتمادتان را نسبت به یکی از دوستان تان از دست داده اید. اما همیشه واقعیت چیزی که شما می بینید، نیست. پس دست از پیش داروی بردارید.

فال روزانه 1396/05/17

شما تصور می کنید که همه چیز کامل و بدون عیب و نقص است اما در حقیقت این گونه نیست. این شمایید که چون کبک سرتان را در برف فرو برده اید. بد نیست که نگاهی به اطرافتان بیاندازید و از واقعیت ها باخبر شوید. سوالات زیادی در سرتان است که تصمیم دارید تمام آنها را به تنهایی پاسخ دهید. برای جلوگیری از خطا رفتن، از همین حالا با افراد با تجربه مشورت کنید. به زودی نتیجه یکی از تلاش های چند سال اخیرتان را می گیرید که بی نهایت خوشحال تان می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج