۵۷۸۴۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولتیماتوم زرینچه به استقلالی ها

جواد زرینچه را آدمی آرام می‌شناسیم. جواد همان زمانی هم که کاپیتان استقلال بود هیچ وقت پرخاشگری نمی‌کرد و از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار بود اما این روزها زرینچه ناراحت و عصبی است و ادبیات او کاملا عوض شده است.

ایران ورزشی: جواد زرینچه را آدمی آرام می‌شناسیم. جواد همان زمانی هم که کاپیتان استقلال بود هیچ وقت پرخاشگری نمی‌کرد و از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار بود اما این روزها زرینچه ناراحت و عصبی است و ادبیات او کاملا عوض شده است. زرینچه که عمیقا از رفتار و تصمیمات باشگاه استقلال در قبال خودش ناراحت به نظر می‌رسد در این رابطه می‌گوید: «من فقط چند روز قبل برای دریافت طلبم به باشگاه رفتم. البته طلب من یک میلیارد و دو میلیارد نیست و چیزی در حدود ۷۰ میلیون تومان است. با این حال به باشگاه هم گفتم که اگر طلبم را ندهند به زودی حرف‌هایی را خواهم زد که شاید تبعات بدی برایشان داشته

باشد.»کاپیتان سابق استقلال در ادامه می‌گوید: «درست است پول زیادی نیست اما حقی است که باید بدهند. جالب اینجا است که من مالیات این پول را هم داده ام. سه سال پیش با باشگاه قرارداد بستیم و متاسفانه هنوز این مبلغ را نداده‌اند.»

زرینچه درباره میزان جدی بودن اولتیماتومش به باشگاه استقلال هم می‌گوید: «به مسوولان باشگاه گفتم اگر مطالباتم را تا پایان این ماه تسویه نکنند افشاگری خواهم کرد. آنها هم گفتند که این حرف‌ها را بزن اما از همین جا می‌گویم اسناد حرف‌هایم را هم رو خواهم کرد و آن وقت شاید حتی این تیم نتواند در مسابقات شرکت کند.»

در روزهایی که شرایط مالی استقلال به شدت بد است و از طرفی هم نتیجه نگرفتن‌های این تیم حتی صدای هواداران را نیز در آورده است، حاشیه‌هایی اینچنینی می‌تواند برای استقلال تبعات بدی داشته باشد. در این میان اما افتخاری سکوت کرده و نمی‌خواهد حرفی بزند اما آقای رییس باید بداند تمام اولتیماتوم‌هایی که داده می‌شود، جدی است و برای باشگاه استقلال عواقب بدی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج