۵۷۸۴۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قیمت‌ گذاری ارز مرجع متوقف شد

بانک مرکزی قیمت ارزهای مبادلاتی را امروز پنج شنبه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد و درعین حال طی دو روز اخیر نرخ گذاری ارزهای مرجع مانند یورو و پوند توسط بانک مرکزی متوقف شده است.

خبرگزاری مهر: بانک مرکزی قیمت ارزهای مبادلاتی را امروز پنج شنبه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد و درعین حال طی دو روز اخیر نرخ گذاری ارزهای مرجع مانند یورو و پوند توسط بانک مرکزی متوقف شده است.

بانک مركزي نرخ تمامي ارزها را امروز پنج شنبه در مركز مبادلات ارزی اعلام كرد كه بر اين اساس نرخ مبادلاتي دلار و پوند کاهش و یورو نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در عین حال نرخ اکثر ارزها امروز در مرکز مبادلات ارزی با کاهش همراه بوده است. بانک مرکزی نرخ هر دلار آمريكا را امروز ۲۴ هزار و ۷۷۵ ريال، هر پوند را ۳۷ هزار و ۵۳۵ ريال و هر يورو را ۳۲ هزار و ۱۸۹ ريال در مرکز مبادلات ارزی تعيين کرد.

نرخ هر فرانک سوئيس ۲۶ هزار و ۶۹ ريال، كرون سوئد ۳ هزار و ۶۸۲ ريال، يوان چين ۴ هزار و ۳۹ ريال، روپيه هند ۴۱۳ ريال، هر يكصد ين ژاپن ۲۴ هزار و ۶۰۰ ريال و هر يک هزار وون كره جنوبي ۲۱ هزار و ۷۰۳ ریال اعلام شد.

نرخ هر لير تركيه نيز از سوي بانک مركزي در مركز مبادلات ارزي ۱۲ هزار و ۷۹۴ ريال، هر روبل روسيه۷۴۷ ريال و ريال قطر ۶ هزار و ۸۰۵ ریال مشخص شده است.

در عین حال دولت در بخشنامه ای اعلام کرد از این پس ارز مرجع به کالاهای اساسی و دارو تعلق نخواهد گرفت و قیمت ارز همان قیمتی خواهد بود که در لایحه بودجه سال ۹۲ تعیین شده است.

در پی انتشار این خبر در تارخ ۱۰ تیرماه جاری توسط خبرگزاری مهر و به دنبال بخشنامه دولت، بانک مرکزی طی دو روز اخیر نرخی برای ارزهای مرجع اعلام نکرده است و آخرین نرخ مربوط به روز ۱۱ تیرماه جاری است. گرچه نرخ مرجع ارز دلار طی چند سال اخیر همان ۱۲۲۶ تومان بود، اما نرخ مرجع سایر ارزها به صورت روزانه توسط بانک مرکزی اعلام می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      خدارو شكر.
      اين بهمني كارش سنگين بود شب دير ميرفت خونه.
      الان فكر كنم زودتر بره خونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج