۵۷۸۵۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

CNN: آمریکایی ها اعتمادی به کاخ سفید ندارند

شبکه خبری سی ان ان ان اعلام کرد، طبق تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته ۷۵ درصد آمریکایی ها به کاخ سفید اعتماد ندارند.

خبرگزاری ایرنا: شبکه خبری سی ان ان ان اعلام کرد، طبق تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته ۷۵ درصد آمریکایی ها به کاخ سفید اعتماد ندارند.

تارنمای خبری سی ان ان نوشت: در نظرسنجی مشترک این شبکه با موسسه نظرسنجی SSRS پس از گذشت ۲۰۰ روز از ریاست جمهوری دونالد ترامپ، محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا رو به کاهش نهاده است.
تارنمای این رسانه تصویری آمریکایی افزود: اکنون که دونالد ترامپ وارد ششمین ماه ریاست جمهوری خود شده است، میزان محبوبیت وی در نظرسنجی این شبکه خبری در پایین ترین سطح خود قراردارد و حدود سه چهارم آمریکایی ها می گویند دیگر نمی توانند بیش از این به آنچه از کاخ سفید می شنوند، اعتماد کنند.
بنابر این گزارش تنها ۳۸ درصد وضعیت ریاست جمهوری دونالد ترامپ را مورد تایید قرار می دهند و ۵۶ عملکرد وی را دراین زمینه تایید نکرده اند.
سی ان ان می نویسد ترامپ با عدم محبوبیت ۵۶درصدی مواجه است.
سی ان ان می افزاید: این میزان عدم محبوبیت و بی کفایتی یک رئیس جمهوری آمریکا در تاریخ معاصر این کشور بی سابقه بوده و پایین ترین آن متعلق به بیل کلینتون با ۴۴درصد عدم محبوبیت به سال ۱۹۹۳ میلادی می باشد و در این زمینه دونالد ترامپ رکوردار محسوب می شود.
نتایج این نظرسنی دردیگر موارد حاکی است که ۴۳درصد از آمریکایی ها براین باورند که دونالد ترامپ قادر است تا برخی تغییراتی که برای این کشور لازم است را صورت دهد، این مقدار نسبت به ماه آوریل که ۴۸درصد بود ، پنج درصد کاهش نشان می دهد.
درهمین حال کسانی که معتقد بودند دونالد ترامپ می تواند دولت آمریکا را به نحو موثری مدیریت کند، از ۴۴درصد نظر مثبت درماه آوریل گذشته اکنون به ۳۹ درصد دراین نظرسنجی تنزل یافته است.
سی ان ان در ادامه نوشت: درباره اطلاعات گوناگونی که از کاخ سفید ارائه می شود شک و تردیدهای زیادی نزد افکار عمومی آمریکایی ها دراین نظرسنجی وجود دارد، تنها یک چهارم آمریکایی ها یعنی ۲۴درصد دراین نظرسنجی گفته اند به آنچه از سوی مقامات کاخ سفید گفته می شود اعتماد داشته و بخصوص ۳۰ درصد نیز گفته اند به 'هیچ وجه' به آنچه از دفتر رئیس جمهوری اعلام می شود اعتمادی ندارند.
بنابراین گزارش، با نگاهی به ۲۰۰روزی که دونالد ترامپ بر مسند قدرت در کاخ سفید قرار گرفته نتایج این نظرسنجی مشترک حاکی است که تنها ۳۶درصد عملکرد وی را موفقیت آمیز و ۵۶درصد آنرا ناکام و شکست خورده عنوان کردند. این درحالی است که هردو رئیس جمهور قبلی آمریکا، باراک اوباما و جرج دبلیو بوش (پسر) دراین دوره زمانی به ترتیب با ۵۱درصد و ۵۶ درصد موفقیت عملکرد مواجه بودند.
سی ان ان نوشت: درهمین حال درمجموع ۶۲درصد دراین نظرسنجی گفته اند اقدامات و اظهارات دونالد ترامپ از زمانی که وارد کاخ سفید شده آنها را نسبت به توانایی های وی بعنوان یک رئیس جمهوری نگران ساخته است.
درباره توییت کردن های شخص رئیس جمهوری نیز نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که ۵۲درصد توییت کردن های دونالد ترامپ را راهی موثر و مناسب برای درمیان گذاردن نقطه نظرات فردی بعنوان رئیس جمهوری آمریکا درامور مهم کشوری نمی دانند و ۷۲درصد دیگر نیز می گویند این کار پیام درستی به دیگر رهبران جهان القا نمی کند.

نظرسنجی مشترک سی ان ان و موسسه SSRS بین سوم تا شش ماه اوت برابر با ۱۲تا ۱۵ امردادماه از بین یکهزار و ۱۸ شهروند آمریکایی با تماس تلفنی و با خطای ۳.۶ (سه و شش دهم ) درصد صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج