جاباما
۵۷۸۶۸۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اولویت‌های «جهرمی» برای وزارت ارتباطات

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اولویت برنامه هایم برای دولت دوازدهم، توسعه کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اولویت برنامه هایم برای دولت دوازدهم، توسعه کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
اولویت‌های «جهرمی» برای وزارت ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی پس از معرفی از سوی رئیس جمهور برای حضور در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهمترین اولویت برنامه های خود را توسعه کسب و کارهای نوپا در این بخش عنوان کرد.

وی گفت: لیست برنامه های مدنظر برای توسعه بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را به رئیس جمهور ارائه کرده ام که اولویت مدنظر ما توسعه کسب و کارهای نوپا است.

آذری جهرمی که هم اکنون معاون وزیر ارتباطات دولت یازدهم و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت است، خاطرنشان کرد: موضوعات دیگری چون توسعه اینترنت و پهنای باند نیز در فهرست برنامه هایم وجود دارد.

محمد جواد آذری جهرمی به عنوان جوانترین گزینه پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم امروز از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دولت دوازدهم، متولد سال ۱۳۶۰ در جهرم و فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق است که ازسال ۸۸ در وزارت ارتباطات، پست های مدیریتی داشته است.

آذری جهرمی ۶ سال سابقه مدیریت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سمت مدیرکل، ۲ سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت رایتل و همچنین بیش از ۲ سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت زیرساخت را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وی که جوانترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز محسوب می شود از اردیبهشت ماه سال ۹۵ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی فولادی

      چیکار که نمیکنه ویتامین پ .
      قبل از سوابق مدیریتی چند سال سابقه کار داشتن ایشون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج