۵۷۸۶۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ چیزهایی که از تحلیف نشنیدیم

روز شنبه مراسم تحلیف رییس‌جمهور دوره دوازدهم نیز برگزار شد. در این مراسم به دلیل اتصالی و سایر مسائل بخش‌هایی از صحبت‌های رییس‌جمهور به گوش مخاطبان نرسید. ما هرچه که پخش نشده بود را به‌صورت پراکنده و موردی در این نوشتار برای‌تان آورده‌ایم.

محمدامین فرشادمهر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

روز شنبه مراسم تحلیف رییس‌جمهور دوره دوازدهم نیز برگزار شد. در این مراسم به دلیل اتصالی و سایر مسائل بخش‌هایی از صحبت‌های رییس‌جمهور به گوش مخاطبان نرسید. ما هرچه که پخش نشده بود را به‌صورت پراکنده و موردی در این نوشتار برای‌تان آورده‌ایم.

دکتر روحانی:

- ما مطابق میل برخی از دوستان، تمام سعی‌مان را می‌کنیم که علاوه بر مخالفت وزارت فرهنگ‌مان با موسیقی؛ وزارت‌نیرو با آب و برق و باد، وزارت‌کار با اشتغال، وزارت نفت با سفره‌های پلاستیکی و وزارت‌اقتصاد هم با پول مملکت مخالفت کنند. اینجوری این دوستان خوش‌شان می‌آید و چهار سال دوم راحت‌تر برای‌شان می‌گذرد.

- ما متاسفانه در بخش گندم به خودکفایی رسیده‌ایم که امر بسیار نکوهیده و بدی است و چشم‌انداز جامعه را ضعیف می‌کند. بنابراين در دوره بعدی به فکر دگرکفایی خواهیم بود.

- عزیزان نماینده دقت کنید که یک‌وری ایستادن و لب غنچه کردن‌تان موقع سلفی گرفتن با خانم موگرینی، زیبایی چندانی در عکس‌ها به شما اضافه نمی‌کند. عکس‌های امروز را هم حتما در گروه بگذاريد.

- دوستان دلواپس لطفا در چهارسال آینده تعارف نکنید و با هرچه گفتیم و هر طرحی که به آینده مملکت مربوط می‌شد مخالفت کنید، ما دوست داریم.

- ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در راستای استفاده صلح آمیز از فناوری هسته‌ای، برای نابودیِ... [پراید نقره‌ای به شماره شهربانیِ...، چرا روی پل همسایه‌ها پارک کردی برو ماشینت رو جابه جا کن]

- ما قبلا که جوان‌تر بودیم و بنیه‌مان قوی‌تر بود، می‌گفتیم هدف ما پیشبرد مسائل با گفت‌وگویی برد‌-برد و مسالمت‌آمیز است؛ کلا فراموشش کنید. از این به بعد فقط سعی می‌کنیم کشورهای دیگر را شَتَک کنیم.

- دوست عزیزی که داری خمیازه می‌کشی، این‌رو چی میگی؟! پاشو برو سر جات بخواب برادر. مابقی دوستان هم دقت کنند که صندلی‌ها به اندازه کافی بُر خورده، الکی جابه‌جا نشوید!

- در نهايت از همه عزیزان رده بالا که از کشورهای دور و نزدیک تشریف آوردن تشکر می‌کنم. به خصوص رابرت گابریل کاریگامومبه موگابه که حدود ۳۰ سال رییس‌جمهور زیمباوه بوده و هست و خواهد بود. یکی از دوستان به نام رابینسون هم در نامه‌ای که داخل یک بطری به آب انداخته بود، از عدم حضورش به خاطر اینکه مدت‌هاست کشتی‌ای از آن حوالی عبور نمی‌کند، عذرخواهی کرد.

- جناب ربیعی وزیر کار، صبر ایوب را برای ما درخواست کردند، امیدواریم شما هم ما را از دعای خیرتان بی‌نصیب نگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج