۵۷۸۷۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سلیمی: برای تنوع ظاهرم را تغییر دادم

فقط برای تنوع ظاهر خودم را تغییر دادم و شاید در آینده دوباره به وضعیت ظاهری قبلی خودم بازگردم.

خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان در خصوص وضعیت تمرینات، گفت: ما ۴ هفته اردوی خیلی خوب را پشت‌سر گذاشتیم، تمرینات خیلی خوبی را در این مدت انجام دادیم و به نوعی آن عقب‌ماندگی که به خاطر تغییر در آغاز اردوها داشتیم، در اردوی ورزقان تا حدودی جبران کردیم و الان هم ادامه آن اردو در تهران تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و همه بچه‌ها با هدف و با انگیزه کار می‌کنند و امیدوارم مشکل خاصی و مصدومیتی برای بچه‌ها ایجاد نشود تا بتوانیم در مسابقات جهانی آمریکا با صد درصد آمادگی حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص حضورش در لیگ وزنه‌برداری، افزود: من فعلاً با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام. تیم‌های ذوب آهن و ملی حفاری که جزو تیم‌های خیلی خوبی بودند و خوب هزینه می‌کردند امسال متأسفانه حاضر به تیم‌داری نشدند و اکثر بچه‌های تیم ملی به جز آنهایی که سرباز هستند مشکل دارند و قراردادی نمی‌توانند ببندند.

سلیمی در خصوص وضعیت ظاهری خودش، گفت: چیز خاصی نیست و فقط به خاطر تنوع به این شکل در آمده‌ام و دوباره شاید مدتی بعد به ظاهر قبلی خودم بازگردم و این کار من دلیل خاصی نداشت.

وی در خصوص کادر فنی جدید اظهار داشت: تغییرات در کادر فنی به صلاحدید فدراسیون و شورای فنی بوده است و به تبع آن ما هم به عنوان یک ورزشکار از این تصمیمات فدراسیون تبعیت می‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. راه و مسیری که باید طی شود همان راه و مسیر است ولی در این مسیر عده‌ای امروز به ما کمک می‌کنند و عده‌ای ممکن است فردا به ما کمک کنند و این تغییر و تحولات به نظر من نباید در کار یک ورزشکار حرفه‌ای خللی ایجاد کند و نباید برای او یک مشکل و حاشیه‌ای ایجاد کند و من هم به عنوان یک ورزشکار در کنار بقیه ورزشکاران از تصمیمات فدراسیون پیروی می‌کنم و هر کسی را که فدراسیون انتخاب کند من با او کار می‌کنم.

سلیمی در خصوص سلامت جسمانی و مشکل زانوی خودش، گفت: خدا را شکر شرایط زانوی من خوب است. بعد از مدتی که استراحت کردم بعد از مسابقات المپیک و به خاطر شرایط مصدومیتم مجبور شدم یک استراحت ۳ یا ۴ ماهه‌ای را داشته باشم و وقتی تمرینات خودم را آغاز کردم به شدت زانویم اذیتم می‌کرد ولی رفته رفته زیرنظر دکتر نوروزی تمریناتی که ایشان دادند را انجام دادم و شرایطم بهتر شده و امروز مشکل خاصی ندارم و اگر به این منوال پیش برویم می‌توانم به مسابقات جهانی برسیم.

وی در خصوص وزن خودش افزود: من خیلی وقت است وزن خودم را نکشیده‌ام و نمی‌دانم که وزنم کم شده است یا زیاد.

سلیمی در خصوص کادر فنی و اینکه سرمربی بیشتر با او در ارتباط است تصریح کرد: کادر فنی برای همه ورزشکاران وقت می‌گذارد و با همه بچه‌ها کار می‌کند و هر کسی که وزنه‌های سنگین‌تری را می‌زند در آن لحظه سرمربی او را راهنمایی می‌کند و قطعاً ورزشکاران دیگر که وزنه‌های سنگین‌تری را می‌زنند آنها را هم راهنمایی می‌کند. من تلاشم را می‌کنم رشته ما یک رشته رکوردی است قول رکورد زدن و مدال گرفتن کمی سخت است ولی تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم و انشاءالله این تلاش‌ها نتیجه دهد. من به مسابقات داخل سالن اعزام نمی‌شوم.

وی در خصوص حضورش در مراسم تحلیف رئیس جمهور اذعان داشت: به هر حال مسئولان به ما لطف دارند و در نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی من را قابل دانستند و به عنوان نماینده خانواده ورزش کشور به همراه آقای دایی، آقای مرادی، باقری و پروین بنده را قابل دانستند و به این مراسم دعوت کردند و من هم با کمال افتخار در این مراسم شرکت کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج