۵۷۸۷۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهار حریق خط لوله انتقال گاز در اهواز

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به ترکیدگی خط لوله ۱۰ اینچ زیرزمینی انتقال مایعات گازی در منطقه کریت کمپ اهواز، گفت: آتش سوزی در این منطقه مهار شده است و اکنون در حال ایمن سازی منطقه هستیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به ترکیدگی خط لوله ۱۰ اینچ زیرزمینی انتقال مایعات گازی در منطقه کریت کمپ اهواز، گفت: آتش سوزی در این منطقه مهار شده است و اکنون در حال ایمن سازی منطقه هستیم.

سید محسن نقوی پور اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۵دقیقه به دلیل فرسودگی، خط لوله دچار نشت و ترکیدگی شد. این ترکیدگی در مجاورت یکی از واحدهای بهره‌برداری اتفاق افتاد.

وی افزود: از ابتدای حادثه تیم‌های عملیاتی در محل مستقر شدند و نسبت به مهار آتش اقدام کردند. در حال حاضر آتش مهار شده است و تیم‌های عملیاتی در حال ایمن سازی محل هستند.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تصریح کرد: در این حادثه ۸ نفر دچار دودگرفتگی و مصدومیت شدند که کار درمان آن‌ها به صورت سرپایی انجام شد. همچنین یک نفر دچار سوختگی شد که اکنون برای مداوا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شده است.

به گزارش ایسنا، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بزرگترین بهره‌بردار مناطق نفت‌خیز جنوب است که روزانه بیش از یک میلیون و ۳۰هزار بشکه نفت تولید می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج